Strona 1 z 1

Sklep vulcanriders.

: śr lut 19, 2014
autor: claus
Witam wszystkich forumowiczów.Ostrzegam Was przed zakupami w tym czasie.Zakupiłem towar 09.02.2014. zaplaciłem przelewem 10.02.2014. i do dzis przesylki nie ma. Na pytanie czy wysyłają rowerem otrzymałem kolejną odpowiedż o statusie zamówieniw "w realizacji". Sami powiedzcie niezłe jaja co nie.Żadnej info , że towar niedostepny itp.Z Kielc do Poznania 10 dni!! masakra... :wall:

: śr lut 19, 2014
autor: Lacik
Tak to jest jak się nie czyta instrukcji obsługi i regulaminów
http://vulcanriders.pl/index.php?route= ... ation_id=5

Masz, przeczytaj i tam jest taki pewien punkt, nie bede zdradzał numeru zebyś sam znalazł :)

i jeszcze tutaj
http://www.forbiker24.pl/cms.php?id_cms=1 ( najpierw pierwszy link :) )

: śr lut 19, 2014
autor: claus
Cześć , ok. to nie sklep tylko zbieracz życzeń. Podobnie jak mój imiennik Santa Claus wiosną. W takim ukladzie powinna istniec opcja "za pobraniem". Ściema i tyle podobnie jak Poczta Polska obraca pieniędzmi petentów przez wiele dni. Pozdro. :papa:

Re: Sklep vulcanriders.

: śr lut 19, 2014
autor: Brein
claus pisze:Witam wszystkich forumowiczów.Ostrzegam Was przed zakupami w tym czasie.Zakupiłem towar 09.02.2014. zaplaciłem przelewem 10.02.2014. i do dzis przesylki nie ma. Na pytanie czy wysyłają rowerem otrzymałem kolejną odpowiedż o statusie zamówieniw "w realizacji". Sami powiedzcie niezłe jaja co nie.Żadnej info , że towar niedostepny itp.Z Kielc do Poznania 10 dni!! masakra... :wall:
Kolego

nie czytając ani regulaminu sklepu, ani karty produktów, w których wyraźnie jest informacja o terminie realizacji "wysmarowałeś" mi niemiłego maila.

W odpowiedzi otrzymałeś następującą wiadomość:

"Witaj Dariuszu

Chciałbym zwrócić Twoją uwagę na fakt, iż w opisie każdego przedmiotu oraz w
regulaminie sklepu wyraźnie informujemy, iż termin realizacji to 24 dni.
Wszystkie produkty wykonywane są indywidualnie dla każdego klienta, co
wpływa na termin ich realizacji. Natomiast jakim środkiem lokomocji dowozi
listonosz w terenie niestety nie jestem w stanie określić.

Oczywiście w wypadku jeśli uznasz, że to dla Ciebie za długo i chciałbyś
zrezygnować z zamówienia - daj proszę znać. Zamówienie anulujemy, a przelew
wróci na Twoje konto."

Dopiero później, ze względu na brak odpowiedzi i decyzji o anulowaniu zamówienia jego status został zmieniony na "w realizacji". Paczka dotrze przed upływem wskazanego w regulaminie terminu.


Rozróżnij proszę produkt masowy od takiego, który jest wykonywany na indywidualne zamówienie, o czym WYRAŹNIE JEST NAPISANE choćby w dziale Wysyłka, reklamacje i zwroty: http://vulcanriders.pl/index.php?route= ... ation_id=6
Również REGULAMIN sklepu nie pozostawia złudzeń co do terminu realizacji, a dla ułatwienia ta sama informacja została zawarta w karcie KAŻDEGO PRODUKTU.

Generalnie wpierw warto zapoznać się z regulaminem i wszystkimi pozostałymi informacjami, gdyż ich nieznajomość prowadzi później do nieuzasadnionych problemów.

Pozdrawiam

: czw lut 20, 2014
autor: Grześ
A ja tam towar cierpliwie oczekiwany dostałem i jestem zadowolony a Jak Znajdą się koledzy zniecierpliwieni na maxa to lepiej podjechać do KFSi tam kuraka dają w 30 sekund.
Sam jestem producentem rzeczy nietypowych i trudno wykonywać zlecenia indywidualne nie pobierając opłaty z góry.
Wiele razy kupowałem u naszego kolegi koszulki i jakoś nigdy mnie nie raczył oszukać :D
Polecam odrobinę uśmiechu i czytania regulaminu a nie wylewanie żółci.
Jest jeszcze opcja wydruk+ koszulka +żelazko i masz zrób to sam bez problemu.
Pozdrawiam serdecznie ZADOWOLONY KLIENT SKLEPU :yeee:

: czw lut 20, 2014
autor: Mayones
Pewnie znajdą się klienci dla których 24... znaczy doba... może zamiast 24 wpisać w reg. "25" ;) co nie zmienia faktu że przynajmniej 1/5 każdego regulaminu jest warta uwagi.

: czw lut 20, 2014
autor: Skrobel
Ja także kilka dni temu dostałem swoje koszulki. A na długi termin byłem przygotowany czytając wątek Breina na tym forum.

: czw lut 20, 2014
autor: franc1213
Na biegunkę stoperan . http://www.stoperan.pl/ :hurra:

: czw lut 20, 2014
autor: claus
Sklep to sklep nieważne czy internetowy czy nie. Jeśli nie ma w nim towaru , nie jest nim i kropka. Przerabiałem to w latach 80-tych.Na marginesie - koszulka z nadrukiem to towar specjalny?Mamy rok 2014.

: czw lut 20, 2014
autor: Smoku
Robiąc zakupy w tym sklepie przyjmujesz jego regulamin.
Reszta komentarza jest chyba zbędna.

: czw lut 20, 2014
autor: Duszek
Claus zjedz Snickersa.

I co ?? Lepiej ?

Pozdrawiam i cierpliwości :)

: czw lut 20, 2014
autor: Tokar
Duszek pisze:Claus zjedz Snickersa.

I co ?? Lepiej ?

Pozdrawiam i cierpliwości :)
:ok: :ok: :ok:
:D :D :D

: czw lut 20, 2014
autor: Shepherd
claus, Nie będę pisał czytaj regulamin bo myślę że już go czytałeś. Od Kolegi Brein`a, mam 2 bluzy i jak żyje 24 lata na tym świecie to tak dobrych jakościowo ubrań nie miałem. Po 5 czy 20 praniu nie widać uszczerbku na towarze, nadruk się nie niszczy, a materiał nie rozciąga i nie zmienia koloru. Wiec towar jest warty ceny i okresu przygotowania. A jak pisze że potrzebuje do 24 dni to widocznie tak jest. Więc nie widzę potrzeby do robienia szumu.

: czw lut 20, 2014
autor: Smoku
Mi zupełnie nie chodzi o to, że to sklep Breina, że rzeczy są dobrej jakości tylko właśnie, że ktoś coś kupuje, nie czyta regulaminu a później jeszcze robi komuś innemu nieprzyjemności.
W dodatku teraz podnosi się całkiem niepotrzebne bicie piany a wszystko przez niefrasobliwość ludzką.
I taki to ambaras bez sensu.
:ok:

: czw lut 20, 2014
autor: FlasH
Ja mimo wszystko proponuję wziąć pod uwagę przypadek kolegi/klienta clausa.

To, że ludzie nie czytają regulaminów jest rzeczą oczywistą. Żadnym usprawiedliwieniem jest to, że przecież jest w regulaminie - klient kończy zakupy niezadowolony. Jestem przekonany, że Breinowi zależy, żeby takich sytuacji było jak najmniej - bo może przegapić, że go ktoś obsmarował na forum, bo może nie chcieć mu się odpisywać na maile itd.
Proponuję:
a. zmienić "Dostępność: W magazynie" na "Dostępność: do 24 dni"
b. dodać do emaila z potwierdzeniem zakupu informację o czasie realizacji

Ludzie określenie "w magazynie" rozumieją jak "wysyłamy od ręki".

http://i.imgur.com/S6IfPek.png

Pozdro

: pt lut 21, 2014
autor: Brein
FlasH pisze:Ja mimo wszystko proponuję wziąć pod uwagę przypadek kolegi/klienta clausa.

To, że ludzie nie czytają regulaminów jest rzeczą oczywistą. Żadnym usprawiedliwieniem jest to, że przecież jest w regulaminie - klient kończy zakupy niezadowolony. Jestem przekonany, że Breinowi zależy, żeby takich sytuacji było jak najmniej - bo może przegapić, że go ktoś obsmarował na forum, bo może nie chcieć mu się odpisywać na maile itd.
Proponuję:
a. zmienić "Dostępność: W magazynie" na "Dostępność: do 24 dni"
b. dodać do emaila z potwierdzeniem zakupu informację o czasie realizacji

Ludzie określenie "w magazynie" rozumieją jak "wysyłamy od ręki".

http://i.imgur.com/S6IfPek.png

Pozdro
FlasH
Każdy przypadek staram się brać pod uwagę. Obie wspomniane przez Ciebie zmiany wprowadzę w najbliższym czasie.
Pozdrawiam