Strona 1 z 4

Vulcan S

: śr paź 15, 2014
autor: MaciekSz
Ci, którzy jeździli En500 mogą się cieszyć. Koncepcja małego cruisera z rzędową dwójką wróciła.

http://kawasaki.com/Products/2015-VULCAN-S-ABS

Wygląda na ten sam silnik co w ER6N - a jest to baaardzo fajny silniczek. Wygląda na to, że znowu mamy VNa z baaardzo żwawym serduchem :ok:

: śr paź 15, 2014
autor: Zombie
Liczyłem na coś innego. Chyba trzeba zmienić markę :razz:

: czw paź 16, 2014
autor: Andy
Zombie pisze:Liczyłem na coś innego. Chyba trzeba zmienić markę :razz:
Domyślam się, co byłoby w stanie Cię zadowolić : 4 l w dwóch rzędach po 2 gary...
Na początek ;)

: czw paź 16, 2014
autor: mirad
MaciekSz pisze:mamy VNa z baaardzo żwawym serduchem
Tak żwawym, że wstydzą się podać moc i moment? ;)

Takie czasy: VW z odlotowym silnikiem benz. 1400ccm, VN z 650 ccm. :(

Idę do garażu Dwójkę i Cegłę w reflektory pocałować. :thumbup:

:yeee:

: czw paź 16, 2014
autor: Grześ
takie hm.. cuś ni pies ni wydra :cenzura: za 30 koła. To już ładniejsza jest ta 800 setka w starym stylu .
Plus jet taki że się coś pomału rusza :yeee: :D

: czw paź 16, 2014
autor: Zombie
mirad pisze:Tak żwawym, że wstydzą się podać moc i moment? ;)
61 PS/7,500 min
63.0 N.m/6,600 min

: czw paź 16, 2014
autor: Brein
każda potwora znajdzie swego amatora... choć pewnie nie wśród nas ;)

: czw paź 16, 2014
autor: Remo
Ej narzekacie a dla żonek w sam raz jak znalazł.

: czw paź 16, 2014
autor: Zombie
Remo pisze:Ej narzekacie a dla żonek w sam raz jak znalazł.
To fakt Remo, ale przyznaj , że konkurencja bardziej się postarała. :D
Indian Scout: silnik V-Twin 1200 , waga taka sama, moc 100KM.
Cena niestety wyższa.
Na korzyść Kawy przemawia ABS :ok:

Andy, mialem nadzieje, że zrobią jakieś 1,9 TDI :D :rotfl22: :rotfl22:

: czw paź 16, 2014
autor: VoN
Obrazek

Tylko mi się zdaje, że coś tu nie pasuje? ;)

Tak jak większość fotek podpowiada- dla kobiety w sam raz.

: czw paź 16, 2014
autor: MaciekSz
Zombie pisze:
mirad pisze:Tak żwawym, że wstydzą się podać moc i moment? ;)
61 PS/7,500 min
63.0 N.m/6,600 min
To musieli skastrować 11 KM, żeby nie zrobić konkurencji mocą VN 1700 :razz:

Myślę, że przesadzacie. VN500 jest maszyną niekoniecznie dla kobiet, a tempo, w jakim 500tki się przemieszczają potrafi zaskoczyć :D

: czw paź 16, 2014
autor: Remo
Zombie - przyznaję. :D

: czw paź 16, 2014
autor: Gasman
Szkoda ze zamiast lańcucha nie dali pasa, ale maszynka niczego sobie jak na tak mały piec.
Jak ktos jezdzi sam to czemu nie. :ok:

: czw paź 16, 2014
autor: Sławek
Coś się ruszyło - faktycznie.
Tylko jak dla mnie to w innym kierunku.

Ale - :scrach:

: czw paź 16, 2014
autor: RomanVN
Fajny :oki:

: czw paź 16, 2014
autor: Lacik
Jakby zrobili wiekszego brata tej wersji to spoko, byłoby nastepstwo mean streka. Małemu cos brakuje ( nie wiem co ale coś mu w wygladzie nie lezy), ale w dobrym kierunku idą. I z nadzieją patrze w przyszłość, bo ja wielkiej krowy do stania w korku nie potrzebuje :P :ok:
Pozatym 650 w takim motocyklu to nie tak mało, nie wszyscy muszą wsiadać na wielkie bydlaki, pozatym w miasto zajebista alternatywa.
No i ten obrotomierz do 12 tysiecy..... ahhhh :medit: :ok:

: czw paź 16, 2014
autor: Remo
Lacik przecież na pierwszy rzut oka brakuje 2 garów w jedynym słusznym układzie. :antlers:

: czw paź 16, 2014
autor: Lacik
no tak, ale dajmy im czas :ok:
Jakby sie tak dalo takiego następce mean streka zrobic z 1.3- 1.6 silnikiem i kreceniem się do 10 tysiecy .... :medit: :ok:
mirad pisze: Idę do garażu Dwójkę i Cegłę w reflektory pocałować. :thumbup:
:yeee:
:ok: :ok:

: czw paź 16, 2014
autor: Robson
Lacik pisze:no tak, ale dajmy im czas :ok:
Jakby sie tak dalo takiego następce mean streka zrobic z 1.3- 1.6 silnikiem i kreceniem się do 10 tysiecy .... :medit: :ok:
mirad pisze: Idę do garażu Dwójkę i Cegłę w reflektory pocałować. :thumbup:
:yeee:
:ok: :ok:
No i duuupa, bo i tak ci plecy na MS wysiądą jak nie poprawią profilu siedzenia.

: pt paź 17, 2014
autor: RadekSłupsk
Motocykl,ladny, co prawda...nie twin, ale sprzecior ma w sobie cos :) :yeee:
Mysle, ze z czasem zrobia wersje tego modelu z większym silnikiem.