Strona 1 z 4
Vulcan S
: śr paź 15, 2014
autor: MaciekSz
Ci, którzy jeździli En500 mogą się cieszyć. Koncepcja małego cruisera z rzędową dwójką wróciła.
http://kawasaki.com/Products/2015-VULCAN-S-ABS
Wygląda na ten sam silnik co w ER6N - a jest to baaardzo fajny silniczek. Wygląda na to, że znowu mamy VNa z baaardzo żwawym serduchem

: śr paź 15, 2014
autor: Zombie
Liczyłem na coś innego. Chyba trzeba zmienić markę

: czw paź 16, 2014
autor: Andy
Zombie pisze:Liczyłem na coś innego. Chyba trzeba zmienić markę

Domyślam się, co byłoby w stanie Cię zadowolić : 4 l w dwóch rzędach po 2 gary...
Na początek

: czw paź 16, 2014
autor: mirad
MaciekSz pisze:mamy VNa z baaardzo żwawym serduchem
Tak żwawym, że wstydzą się podać moc i moment?
Takie czasy: VW z odlotowym silnikiem benz. 1400ccm, VN z 650 ccm.
Idę do garażu Dwójkę i Cegłę w reflektory pocałować.

: czw paź 16, 2014
autor: Grześ
takie hm.. cuś ni pies ni wydra

za 30 koła. To już ładniejsza jest ta 800 setka w starym stylu .
Plus jet taki że się coś pomału rusza

: czw paź 16, 2014
autor: Zombie
mirad pisze:Tak żwawym, że wstydzą się podać moc i moment?

61 PS/7,500 min
63.0 N.m/6,600 min
: czw paź 16, 2014
autor: Brein
każda potwora znajdzie swego amatora... choć pewnie nie wśród nas

: czw paź 16, 2014
autor: Remo
Ej narzekacie a dla żonek w sam raz jak znalazł.
: czw paź 16, 2014
autor: Zombie
Remo pisze:Ej narzekacie a dla żonek w sam raz jak znalazł.
To fakt Remo, ale przyznaj , że konkurencja bardziej się postarała.
Indian Scout: silnik V-Twin 1200 , waga taka sama, moc 100KM.
Cena niestety wyższa.
Na korzyść Kawy przemawia ABS
Andy, mialem nadzieje, że zrobią jakieś 1,9 TDI

: czw paź 16, 2014
autor: VoN
Tylko mi się zdaje, że coś tu nie pasuje?
Tak jak większość fotek podpowiada- dla kobiety w sam raz.
: czw paź 16, 2014
autor: MaciekSz
Zombie pisze:mirad pisze:Tak żwawym, że wstydzą się podać moc i moment?

61 PS/7,500 min
63.0 N.m/6,600 min
To musieli skastrować 11 KM, żeby nie zrobić konkurencji mocą VN 1700
Myślę, że przesadzacie. VN500 jest maszyną niekoniecznie dla kobiet, a tempo, w jakim 500tki się przemieszczają potrafi zaskoczyć

: czw paź 16, 2014
autor: Remo
Zombie - przyznaję.

: czw paź 16, 2014
autor: Gasman
Szkoda ze zamiast lańcucha nie dali pasa, ale maszynka niczego sobie jak na tak mały piec.
Jak ktos jezdzi sam to czemu nie.

: czw paź 16, 2014
autor: Sławek
Coś się ruszyło - faktycznie.
Tylko jak dla mnie to w innym kierunku.
Ale -

: czw paź 16, 2014
autor: RomanVN
Fajny

: czw paź 16, 2014
autor: Lacik
Jakby zrobili wiekszego brata tej wersji to spoko, byłoby nastepstwo mean streka. Małemu cos brakuje ( nie wiem co ale coś mu w wygladzie nie lezy), ale w dobrym kierunku idą. I z nadzieją patrze w przyszłość, bo ja wielkiej krowy do stania w korku nie potrzebuje :P

Pozatym 650 w takim motocyklu to nie tak mało, nie wszyscy muszą wsiadać na wielkie bydlaki, pozatym w miasto zajebista alternatywa.
No i ten obrotomierz do 12 tysiecy..... ahhhh

: czw paź 16, 2014
autor: Remo
Lacik przecież na pierwszy rzut oka brakuje 2 garów w jedynym słusznym układzie.

: czw paź 16, 2014
autor: Lacik
: czw paź 16, 2014
autor: Robson
No i duuupa, bo i tak ci plecy na MS wysiądą jak nie poprawią profilu siedzenia.
: pt paź 17, 2014
autor: RadekSłupsk
Motocykl,ladny, co prawda...nie twin, ale sprzecior ma w sobie cos
Mysle, ze z czasem zrobia wersje tego modelu z większym silnikiem.