Strona 1 z 1
Vaquero potrzebna opinia uzytkownika
: sob gru 27, 2014
autor: Siwy81
Witam w najbliższym czasie przymierzam się do zakupu Kawasaki VN voyager custom Vaquero przestudiowałem wujka google i mało pisze na tema tego modelu chodzi mi o awaryjność plusy minusy itp.proszę posiadaczy o napisanie coś o tym modelu.Tyle wiem ze silnik jeździ w Kawasaki voyager, classic, nomad.
: pn gru 29, 2014
autor: Zombie
Poza wyglądem to to samo co Voyager.
: pn gru 29, 2014
autor: Yuzek
jeśli chodzi o walory estetyczne to moim skromnym zdaniem jeden z najładniejszych modeli VN w historii.
ja od 1,5 roku mam VN 1700 LT Classic - jestem bardzo zadowolony ( oczywiście zaraz ktoś napiszę , że chcę sprzedać - ale właśnie wersja Vaquero jest jedną z opcji )
Oczywiście trzeba zaznaczyć , że nie wymiata tak jak VN 2000 , jest o ok. 25 kM słabszy i to da się odczuć podczas przyśpieszania, więc jeśli szukasz rakiety to nie tem model
, ale......
jeśli chodzi o właściwości jezdne to moim zdaniem w stajni Kawy nie na sobie równych
Generalnie bardzo polecam
: pn gru 29, 2014
autor: Andreas
po yamaszce będziesz miał problem z niedoborem mocy. Fajny motocykl , ceny spadają , przy cenie używek na alegro około 35 tyś nie ma konkurencji w swojej klasie, ale jak miałbym kupić za ponad 4 dychy wybrałbym hd w street glide -1.7 litra ma 84 konie i leci złoty dziewięćdziesiąt.
: pn gru 29, 2014
autor: Smoku
Andreas pisze:hd w street glide .
Kwestia gustu, ale.. Jak dla mnie wizualnie uczeń przerósł mistrza. Voyager Custom jest ładniejszy.
A co do reszty niech się posiadacze wypowiadają.
I życzę słusznego wyboru
: pn gru 29, 2014
autor: Shepherd
Chyba jedynym udanym ostatnim motocyklem kawasaki było VN 2000, nieskromnie myślę że piętnem na tym forum odbije się tylko i włącznie VN powyżej 2000 cm3, jeśli Kawasaki nie ma aspiracji w pojemności to jej fenomen umrze śmiercią naturalną.
: pn gru 29, 2014
autor: Andreas
to fakt , co akurat dziwi bo hdek sukcesywnie zwiększa pojemność , teraz w standardzie jest 1,7 w całej palecie od choppera do turinga a cvo mają 1,8 i 100 kucy, jeszcze pare latek i 2 literki to bedzie standard. Czemu kawa nie robi większych? jak tak im dobrze szło (w 2004 roku jak wypuścili vn 2000 hdk miał w standardzie pojemność 1500 i 67 kucy)czy vaquero jest ładniejszy to kwestia gustu , zawsze można sobie zmodyfikować motocykl pod siebie
: pn gru 29, 2014
autor: Siwy81
Zombie pisze:Poza wyglądem to to samo co Voyager.
Jeśli jest to samo to mam rozumieć ze voyager jest motocyklem turystycznym czyli powinien mies silnik dość wytrzymały do turystyki
: pn gru 29, 2014
autor: Andreas
generalnie nakulasz 50 tyś i zaczną się problemy. więc do tego przebiegu co byś nie kupił będzie ok, ma 6 biegów więc nie powinien się męczyć przy większych prędkościach
: pn gru 29, 2014
autor: Siwy81
Andreas pisze:po yamaszce będziesz miał problem z niedoborem mocy. Fajny motocykl , ceny spadają , przy cenie używek na alegro około 35 tyś nie ma konkurencji w swojej klasie, ale jak miałbym kupić za ponad 4 dychy wybrałbym hd w street glide -1.7 litra ma 84 konie i leci złoty dziewięćdziesiąt.
Jeśli chodzi o vaguero to jeden z motocykli który jest kompletnie ubrany i wyposażony i to mi się w nim podoba. Jeśli chodzi o moc i przyspieszenie to chyba jakieś tragedii niema jeździłem xv1900raider i midnight stara i tam było czuć moc. Bardziej chodzi mi o niezawodność i wytrzymałość.
: pn gru 29, 2014
autor: Siwy81
Andreas pisze:to fakt , co akurat dziwi bo hdek sukcesywnie zwiększa pojemność , teraz w standardzie jest 1,7 w całej palecie od choppera do turinga a cvo mają 1,8 i 100 kucy, jeszcze pare latek i 2 literki to bedzie standard. Czemu kawa nie robi większych? jak tak im dobrze szło (w 2004 roku jak wypuścili vn 2000 hdk miał w standardzie pojemność 1500 i 67 kucy)czy vaquero jest ładniejszy to kwestia gustu , zawsze można sobie zmodyfikować motocykl pod siebie
Pewnie jak bym chciał coś nad namiar mocnego i dużego to kupiłbym Triumph rocket 2300 no ale jeden minus nie podoba mi się.
: pn gru 29, 2014
autor: Andreas
no nie wiem czy vn 1700 jest bardziej trwały od 1900 . v-ka ma duże wibracje i szarpie, więc popychacze są leprze niż długie łańcuchy rozrządu które od właśnie szarpnięć szybko się wyciągają, szybciej niż np. w czwórkach w rzędzie . niech tu wypowiedzą się właściciele vn 1700. miałem nomada 1500 i electrę 1500, harley bije na głowę jeśli chodzi o bezawaryjność. vn 2000 jest dużo lepszy i nie ma z nim problemów, z kolei ma ciężkie życie bo każdy daje w palnik co też wpływa na bezawaryjność.
: pn gru 29, 2014
autor: Siwy81
Andreas pisze:no nie wiem czy vn 1700 jest bardziej trwały od 1900 . v-ka ma duże wibracje i szarpie, więc popychacze są leprze niż długie łańcuchy rozrządu które od właśnie szarpnięć szybko się wyciągają, szybciej niż np. w czwórkach w rzędzie . niech tu wypowiedzą się właściciele vn 1700. miałem nomada 1500 i electrę 1500, harley bije na głowę jeśli chodzi o bezawaryjność. vn 2000 jest dużo lepszy i nie ma z nim problemów, z kolei ma ciężkie życie bo każdy daje w palnik co też wpływa na bezawaryjność.
nie no oczywiście ze nie jest trwalszy od 1900ki to jest najlepszy motocykl jakim jadziłem , i na pewno będę nim jeszcze jeździł ale chciałem spróbować vaguero ze względu na wygląd i wyposażenie.
: pn gru 29, 2014
autor: Andreas
to brać i nie zastanawiać się !
: wt gru 30, 2014
autor: mirad
Od kilku lat Kawasaki prowadzi politykę w VN niezrozumiałą nawet dla dealerów w PL. Tyle tylko, że nasz rynek jest płyciutki więc nie jest brany pod uwagę pod względem strategii. Moje subiektywne wrażenie jest takie, że decydują księgowi /redukcja modeli, plastik, a potem może tektura/ i akcjonariusze. Jak zwykle w takich wypadkach rozum zastępuje siła decyzyjna. Weryfikacja nastąpi w USA, bo to chyba ich największy rynek w tym typie.
Nasuwa mi się nachalnie analogia do polityki fiuta /celowo małą literą, bo mam pretensję
/ względem AlfyRomeo. Skończyło się katastrofą marki. Ale to inna bajka.
: wt gru 30, 2014
autor: Andreas
chyba nie tylko kawa położyła lachę na cruisery u hondy dawno nic się nie dzieje , tak samo suzuki , yamaha poszła w dziwny design . Kawasaki miało zawsze innowacyjne i szokujące motocykle mach3, z 900, z1300, zzr, zx12, vn 2000. szkoda żeby to zaprzepaścić . Harley teraz święci prosperity , robią jakieś elektryczne dziadostwo żeby zbadać rynek . Kawa powinna znowu czymś zaskoczyć.
: wt gru 30, 2014
autor: Zombie
mirad pisze:Weryfikacja nastąpi w USA
Tam powyżej 2000 są ogromne oplaty, dlatego robią pojemności ciut poniżej.
Nie tylko Kawasaki Szkoda.....
: ndz sty 04, 2015
autor: Siwy81
Witam ponownie czytałem wasze posty i widzę ze wielu z was chwali i poleca vn 2000 więc po lukałem trochę po necie i muszę powiedzieć ze chyba chce go mieć a z nowością jaka jest vaguero dać sobie spokój Tu prośba do posiadaczy Proszę o informacje o eksploatacji Słabe punkty, jakieś kłopoty, pobór oleju, trwałość pasa napędowego, powtarzające się usterki czy jakiś rocznik miał wadę ...itd i do jakiego rocznika się przymierzać bo produkcja to2004do 2009chyba.dzięki
: ndz sty 04, 2015
autor: Andreas
przecież chciałeś coś bardziej turystycznego, nie będzie się specjalnie różnił od yamahy 1900 raptem 3 konie więcej. jedyna wada jak dla mnie , przy moim wzroście bul kręgosłupa, siedzi się nisko a podłogi są wysokie , wynik-kolana zadarte i kręgosłup mi wymiękał. w nomadzie czy hdeku nie miałem takich problemów. przy przebiegach powyżej 50 tyś zaczynają się standardowe problemy . u mnie był dwa sezony i 25 tyś nawinąłem , poza padniętym łożyskiem przy puley-u nie było z nim problemów.