Strona 1 z 1
Kawa VN-15 94r
: czw sty 08, 2015
autor: LukaszC89
Cześć.
Co myślicie o Vulcanie vn-15 z 94r.
Ma ktoś z Was coś takiego? Przymierzam się do kupna.
Zastanawiam się honda vt1100 z 93r, albo własnie vulcan vn-15.
Do których z motocykli łatwiej o części? Łatwiej o naprawę? No i który lepszy dla początkującego
aczkolwiek wysokiego 191cm, 95kg wagi faceta?
Jakieś wskazówki do co tych motocykli?
Przymierzałem się do VN800 classic, aczkolwiek nie czułem się tym wzrostem na nim.
Pozdrawiam
Edit: Znalazłem ten sam motocykl na aukcji archiwalnej. Wydechy miał ostro przygrzane przy cylindrach. Czy to zły znak? Może sprzedający owinął aby ukryć ten mankament.
: czw sty 08, 2015
autor: Yuzek
wydech był pewnie regenerowany i ktoś mógł położyć nikiel i chrom na podwarstwie miedzi i dlatego takie fioletowe przegrzania lub jest ze stali nierdzewnej dorobiony ( na zdjęciu trochę inny kolor rury i tłumika ),
albo brakuje zewnętrznej osłony - ale to niech się wypowiedzą fachowcy od tego modelu
moto fajne klasyk - polecam VN
: czw sty 08, 2015
autor: Zeus
Miałem taki model. Motocykl bardzo fajny, zwinny i zwrotny. Przy moim wzroście 185 cm, w długich trasach żadnego zmęczenia.
Wydechy na pewno nie są oryginalne.
Jeżeli jest to oryginalne malowanie, to na 100 % to nie jest model z 1994 roku, prawdopodobnie rocznik to '90 lub '91 (wg malowania)
Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na pierwszy i drugi bieg, potrafią się posypać przez niewłaściwe użytkowanie. Model ten też potrafi mieć spory apetyt na olej.
Mój potrafił zeżłopać nawet 1l. oleju na 1000 km.
Ogólnie mogę ten polecić. Z częściami nie ma większych problemów, aczkolwiek cena niektórych oryginalnych części potrafi powalić na kolana.
Hondę VT 1100 miałem przed VN-15, ale z roku 1986, czyli trochę inny model.
Przelatałem nią cały jeden sezon i poza wymianą oleju nie włożyłem w nią ani złotówki.
Obydwa modele bezproblemowo powinny robić 100 tys. km (pod warunkiem, że nie były cofane)
Koszty utrzymania motocykli są podobne.
: pt sty 09, 2015
autor: sebbb
Moim zdaniem jest to składaniec z dwóch motocykli wersji a i b. Wręcz jestem pewien. Świadczą o tym koła, siedzenia filtry, malowanie i tłumik. Taki po prostu ładny mieszaniec. Aby dowiedzieć się w jakiej wersji oryginalnie wyszedł, to musiał byś z czytać z Vin
ps. Po przypatrzeniu się i oceny stwierdzam że wyszedł w wersji b i zaczerpnął kilka elementów z wersji a
Tak czy inaczej składak
: pt sty 09, 2015
autor: Brein
Piętnastki to bardzo fajne motocykle i z czystym sumieniem Ci polecam ten model, choć niekoniecznie ten egzemplarz. Mnie przy 196 cm wzrostu jeździło się nim świetnie (szersza kierownica i wysunięte podnóżki).
: pt sty 09, 2015
autor: Peblo
Zeus co masz na myśli nie właściwe użytkowanie 1 i 2 biegu? co prawda mój to nomad ale może również powinienem zwrócić uwagę na te dwa biegi
?
: pt sty 09, 2015
autor: sebbb
U ciebie ten problem nie występuje
Zostało to poprawione wraz z rocznikiem 1996.
: śr sty 14, 2015
autor: sebbb
Zapamiętałem tą kaśkę z forum i wpadła mi w oko w tej aukcji. Może i mieszaniec, ale według tych zdjęć widać, że ktoś ją dopieszcza. W tych rocznikach ciężko już coś znaleźć w oryginalnym malowaniu, bez rdzy i przygód. Podoba mi się jednak.
link do aukcji:
Kaśka z tematu
: czw sty 15, 2015
autor: Zeus
Peblo pisze:Zeus co masz na myśli nie właściwe użytkowanie 1 i 2 biegu? co prawda mój to nomad ale może również powinienem zwrócić uwagę na te dwa biegi
?
VN-15 miał taką przypadłość, że jak kończyło się sprzęgło i nie w porę się wymieniło, potrafiły się zmielić tryby 1 i 2 biegu. W wersjach od 1996 roku tryby były już mocniejsze
: sob sty 17, 2015
autor: Pustelnik
W wersjach od 1996 roku tryby były już mocniejsze
Ja mam wersję z 99 roku i tryby rzężą aż miło, a sprzęgło w idealnym stanie.