Prośba o ocenę.

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Trawis25
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 09, 2014
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: vn 1500
VROC: 0

Prośba o ocenę.

Post autor: Trawis25 » pt maja 09, 2014

Koledzy jutro jadę oglądać te 2 moto i któreś z nich pewnie kupię.
Podpowiedzcie na co zwrócić uwagę,a może coś ze zdjęć już zauważycie niepokojącego?
1. http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn750-spr ... 78e60853ef

2. http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-750-do ... 4a43c88213

Podleśny
Posty: 42
Rejestracja: ndz sty 05, 2014
Miejscowość: kotlina kłodzka
Motocykl: Kawasaki VN 750
VROC: 0

Post autor: Podleśny » pt maja 09, 2014

Nie spiesz się z zakupem - najlepsza rada.
Słuchaj silnika z góry, z dołu, uważaj na rozrządy czy nie klekoczą. Sprawdź czy nie poci się silnik, czy nie ma wycieków z kardana. Każda plamka oleju to możliwość zbicia kilku zł :P
Na pierwszy rzut oka ten drugi ma zmieniona kierownicę - jakaś akcesoryjna. Lusterka też nie są oryginalne.
Jak masz możliwość to pomierz ładowanie - bolączka 750 to alternator

I jeszcze raz - zakup przemyśl. nie napalaj się, weź kogoś kto obiektywnie oceni moto!!
powodzenia :) :thumbup:

Tomek85
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 04, 2013
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki VN 750
VROC: 0

Post autor: Tomek85 » pt maja 09, 2014

Z tego co ja się orientuję to w roku 1985 wychodziły vulcany o poj.700 a dopiero od 1986 były 750 więc gdzieś jest błąd w opisie lub gdzieś indziej. Albo ja się mylę :D
Pozdrawiam Tomek.

wojtasvn750
Posty: 37
Rejestracja: pn gru 10, 2012
Miejscowość: przemyśl
Motocykl: vn750
VROC: 0

Post autor: wojtasvn750 » pt maja 09, 2014

Jak dla mnie to zaden z nich nie wyglada obiecujaco pozdr...

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » sob maja 10, 2014

Sprawdź alternator !! jak daje na aku i czy nie ma różnic na tych trzech kablach...własnie mi dzisiaj padł, trzeba silnik wyjmować :obraza:
Pozdrawiam Robert

Trawis25
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 09, 2014
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: vn 1500
VROC: 0

Post autor: Trawis25 » wt maja 13, 2014

Koledzy w sobotę jadę po tego vulcana i w związku z tym pytanie mam- jakie powinno być ładowanie na wolnych i jakie na wyższych obrotach? a i czy sprawdzać na światłach?

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » czw maja 15, 2014

Miernik ustaw na prąd zmienny !! 3 kable wychodzące z altka, idziesz po nich aż do kostki, rozpinasz, sprawdzasz ich stan, czy nie są przypalone itd. Rozpinasz na wyłączonej stacyjce!! Odpalasz: na biegu jałowym sprawdzasz każdą konfigurację tych 3 kabli: 1 z 2, 2 z 3 itd. ma pokazywać 20-23 V im więcej tym lepiej. na 3000-4000 tyś/obr minimum 45 V, nawet do 70V. Różnica pomiędzy fazami nie powinna być wyższa niż 0,5V. Nie spinaj kostki na włączonym silniku !! Mój mechanik mówił, że czasem nie ma tam kostki, bo ktoś przypalił ją i jest polutowane, wówczas powinno się odwinąć te trzy kable.

Natomiast po spięciu kostki i ponownym odpaleniu już na samym aku musi się mieścić, przy włączonych światłach mijania, w przedziale 13,6-15,8 niezależnie od obrotów, ni mniej nie więcej.
Pozdrawiam Robert

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 60 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 60 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą