VN 2000 Test kobiecy
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
VN 2000 Test kobiecy
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
-
- Posty: 97
- Rejestracja: sob sty 09, 2016
- Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
- Motocykl: VN2000
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
nie panimaju
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Też słabo, ale chyba coś o dwustu na godzinę mówiła
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
E tam, Putinowska propaganda dla Czarnych Wołków.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: VN 2000 Test kobiecy
mówi, że KOMFORTOWO podróżuje się nim do 140 km/h mimo że, można bez problemu jeździć szybciej.....
Ciekawi mnie natomiast podejście Kosti, wg którego yamaha jest lepsza gdyż jest chłodzona powietrzem.....
Niedawno rozmawiałem ze znajomym, który użytkuje Drag Stara 1,1 i też miał jakieś takie dziwne wyobrażenie, że u niego sytem chłodzenia jest lepszy niż u mnie ( tzn. niby Moto jest lepsze, a nie samo chłodzenie)... nie wiem, nie rozumiem, nie znam się....
VN900>VN2000
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
U mnie, chłodzenie powietrzem jest jedny z elementów wzorca motoru.
1. V2
2. dolny wałek rozrządu i popychacze na wierzchu ( tu Yamaha odpada bo ma coś w rodzaju rynny w której są popychacze)
3. chłodzona powietrzem
4. rama klasyczna, bez owiewek, szyb, itp.
5. odpowiednio duża pojemność
Biorąc pod uwagę te wyznaczniki no to może Yamaha jest lepsza. :-)
Ale nie można mieć wszystkiego więc mam V2
1. V2
2. dolny wałek rozrządu i popychacze na wierzchu ( tu Yamaha odpada bo ma coś w rodzaju rynny w której są popychacze)
3. chłodzona powietrzem
4. rama klasyczna, bez owiewek, szyb, itp.
5. odpowiednio duża pojemność
Biorąc pod uwagę te wyznaczniki no to może Yamaha jest lepsza. :-)
Ale nie można mieć wszystkiego więc mam V2
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: VN 2000 Test kobiecy
napisałeś co chciałeś mieć i masz.........Wielebny Bolo pisze: ↑pt lip 19, 2019U mnie, chłodzenie powietrzem jest jedny z elementów wzorca motoru.
1. V2
2. dolny wałek rozrządu i popychacze na wierzchu ( tu Yamaha odpada bo ma coś w rodzaju rynny w której są popychacze)
3. chłodzona powietrzem
4. rama klasyczna, bez owiewek, szyb, itp.
5. odpowiednio duża pojemność
Biorąc pod uwagę te wyznaczniki no to może Yamaha jest lepsza. :-)
Ale nie można mieć wszystkiego więc mam V2
ale o co chodzi z chłodzeniem powietrzem??? przecież to jest mniej efektywne.....
Ostatnio zmieniony pt lip 19, 2019 przez Przemeku, łącznie zmieniany 1 raz.
VN900>VN2000
-
- Posty: 1908
- Rejestracja: pt cze 22, 2012
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
......w korkach to stoją wielkie, przereklamowane lokomotywy
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Chłodzenie powietrzem jak wzór "elegancji" co nie znaczy że efektywnośći i sprawności. Tak jak dolny rozrząd. Wiadomo że jest mniej efektywny al za to ŁADNY. Taki mi się podoba.
Oczywiećie "korki w mieście", gorsze chłodzenie tylnego cylindra to są wady chłodzenia powietrzem ale jak pisałem mój "wzór elegancji". Dlatego ma motor mniej elegancki ale sprawniejszy. Silniki 4R biją na łeb V2 we wszystkich normach i efektoenych KM ale dla mnie są brzydkie i tyle.
Oczywiećie "korki w mieście", gorsze chłodzenie tylnego cylindra to są wady chłodzenia powietrzem ale jak pisałem mój "wzór elegancji". Dlatego ma motor mniej elegancki ale sprawniejszy. Silniki 4R biją na łeb V2 we wszystkich normach i efektoenych KM ale dla mnie są brzydkie i tyle.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: VN 2000 Test kobiecy
dlatego wymyślili silniki v4 i ładne i efektywneWielebny Bolo pisze: ↑wt lip 23, 2019... Silniki 4R biją na łeb V2 we wszystkich normach i efektoenych KM ale dla mnie są brzydkie i tyle.
(jezdziłem parę sezonów vfr800fi i baaardzoo tęsknię )
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Też jeździłem Hondą Magną ( V4) . Nie ten pomruk z tłumika :-( ale tylną oponę to mi zjadła do łysego na norweskich drogach.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: VN 2000 Test kobiecy
OTWielebny Bolo pisze: ↑śr paź 09, 2019... ale tylną oponę to mi zjadła do łysego na norweskich drogach.
Kurcze, coś w tym jest bo często jeżdżę na wakacje do Skandynawii (z przyczepą kempingową ) i ostrzegali mnie - a ja potwierdzam - ze opony tam znikają parę razy szybciej
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Asfalt tam jest bardzo chropowaty ale w deszczu w ogóle nie ma wody na drodze. Na motorze po prostu przyczepność bajka a że opona cosik szybko ubywa ….coś za coś :-)
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: VN 2000 Test kobiecy
Mogę tylko potwierdzić ciekawe znikanie opon na tutejszych drogach . Swoim moto jeszcze tu nie latałem, ale opony w aucie wymieniam zbyt często. Przed każdym przeglądem, który robi się co dwa lata, muszę wymienić komplet opon, bo są powydzierane, szczególnie brzegami poniżej znaczników. Setki zakrętów i ten asfalt robią swoje. Przed wycieczką na północ, polecam wrzucić nowy komplet gum, bo na miejscu będzie kłopot jak i wysokie koszty wymiany niestety. Na prędkość też uważamy, bo kontroli niewiele, ale jak się trafi sympatyczny pan, siedzący na krzesełku z fotoradarem na statywie, to będzie płacz i nerwica do końca urlopu
Re: VN 2000 Test kobiecy
generalnie kultura jazdy jest tam taka ze po paru dniach naturalnie samemu sie jezdzi jak reszta (tzn. spokojnie i bez spiny) a po kolejnych delektujesz sie tą jazdą ... a potem wracasz do PL i znowu masakra :/
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: VN 2000 Test kobiecy
Porównując kulturę jazdy Skandynawów i naszych ułanów, mamy przepaść. Pieszy dochodząc do przejścia dla pieszych, nie musi główkować, czy ktoś się zatrzyma, tylko wchodzi, a samochody duże i małe się zatrzymują, naturalny odruch kierowców. Nikt nie pędzi na złamanie karku, nie wyprzedza za wszelką cenę, żeby tylko przeskoczyć o jeden samochód, chociaż w czasach dobrych aut, jeździ się szybciej. Często jedzie się w kolumnie 10 aut, bo są ograniczenia i nikt nie wyprzedza, spokojnie dojeżdża się do celu. W druga stronę, już w Szwecji z daleka widzę kto jedzie do Polski, do odpłynięcia promu masa czasu, a nasze Janki, gnają na oślep, byleby zaoszczędzić z 15min w trasie. Po zjeździe z promu, to już wolna amerykanka, włosy dęba stają . Na północy wyprzedzam lub jadę lewym pasem, wszyscy spokojnie czekają, aż zjadę na prawo, u nas dynamicznie wyprzedzam, Janek już mi siedzi na zderzaku, jeżeli na autostradzie jadę "tylko" 150km/h, to jestem wapniak i dodatkowo wali długimi, bo księciuniu musiał zwolnić z 2 pak na zegarku . Kultura jazdy w kraju się powoli poprawia, co widać, ale jeszcze duuużo nam brakuje do spokoju na północnych drogach. Może kiedyś? Mam nadzieję
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Artix,
mam wrażenie że ta KULTURZE JAZDY ma jedno imię:
MANDATY I TO DUŻE,
ot KULTURA.
I nie ma Janka czy Swena którego nie wyprostuje ta bardzo skuteczna metoda.
od 11 do 15 km/h – 2400 SEK
od 16 do 20 km/h – 2800 SEK
od 21 do 25 km/h – 3200 SEK
od 26 do 30 km/h – 3600 SEK
od 31 do 40 km/h – 4000 SEK
powyżej 40 km/h – sprawa skierowana do sądu
Notowanie pierwsze z brzegu internetu:
1 Złoty to w przeliczeniu
2,39 korona szwedzka
Wkurza mnie idealizowanie pewnych nacji i stawiając nas jako bandy Wandali czy innych Drogowych Hunów. Nie ma idealnych nacji czy narodów. Tylko systemy je kształtujące są lepsze lub gorsze.
Idealnym przykładem są dawne Niemcy czyli RFN i NRD. Ten sam naród a po jednej stronie karni dobrze pracujący nie kradnący ( przynajmniej na bezczela) obywatele a po drugiej badana roszczeniowych nierobów rozkradających zakłady, rzesze donosicieli i innego tałatajstwa.
mam wrażenie że ta KULTURZE JAZDY ma jedno imię:
MANDATY I TO DUŻE,
ot KULTURA.
I nie ma Janka czy Swena którego nie wyprostuje ta bardzo skuteczna metoda.
od 11 do 15 km/h – 2400 SEK
od 16 do 20 km/h – 2800 SEK
od 21 do 25 km/h – 3200 SEK
od 26 do 30 km/h – 3600 SEK
od 31 do 40 km/h – 4000 SEK
powyżej 40 km/h – sprawa skierowana do sądu
Notowanie pierwsze z brzegu internetu:
1 Złoty to w przeliczeniu
2,39 korona szwedzka
Wkurza mnie idealizowanie pewnych nacji i stawiając nas jako bandy Wandali czy innych Drogowych Hunów. Nie ma idealnych nacji czy narodów. Tylko systemy je kształtujące są lepsze lub gorsze.
Idealnym przykładem są dawne Niemcy czyli RFN i NRD. Ten sam naród a po jednej stronie karni dobrze pracujący nie kradnący ( przynajmniej na bezczela) obywatele a po drugiej badana roszczeniowych nierobów rozkradających zakłady, rzesze donosicieli i innego tałatajstwa.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Ps.
Sprawa w sądzie:
..zasądza grzywnę według stawek dziennych. Stawek może być co najmniej 30 i nie więcej niż 150.
Pan Svensson zarabia miesięcznie 25 000 brutto, co daje roczny dochód w wysokości 300 tys. koron. Nadwyżkę ponad 215 tys. pomniejszamy o 20%, co daje nam 283 tysiące. Pan Svensson ma żonę i dwójkę niepełnoletnich dzieci. Żona ma pracę, redukcje przysługują więc tylko na dzieci (po 18 tys. na dziecko), co w efekcie daje 247 tys. kwoty bazowej. Dzielimy na tysiąc (= 247 koron) i zaokrąglamy w dół, co daje wysokość jednej stawki dziennej równą 240 koron. Łączna wysokość grzywny wynosi więc 240×70 = 16 800 koron. Co do zasady w sprawach karnych stron nie obciąża się kosztami postępowania.
Tu mu zasądzili 70 stawek dziennie a mogą 150.
Sprawa w sądzie:
..zasądza grzywnę według stawek dziennych. Stawek może być co najmniej 30 i nie więcej niż 150.
Pan Svensson zarabia miesięcznie 25 000 brutto, co daje roczny dochód w wysokości 300 tys. koron. Nadwyżkę ponad 215 tys. pomniejszamy o 20%, co daje nam 283 tysiące. Pan Svensson ma żonę i dwójkę niepełnoletnich dzieci. Żona ma pracę, redukcje przysługują więc tylko na dzieci (po 18 tys. na dziecko), co w efekcie daje 247 tys. kwoty bazowej. Dzielimy na tysiąc (= 247 koron) i zaokrąglamy w dół, co daje wysokość jednej stawki dziennej równą 240 koron. Łączna wysokość grzywny wynosi więc 240×70 = 16 800 koron. Co do zasady w sprawach karnych stron nie obciąża się kosztami postępowania.
Tu mu zasądzili 70 stawek dziennie a mogą 150.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: VN 2000 Test kobiecy
Wielebny, nie mam zamiaru nikogo idealizować, ale jeżdżę już po Skandynawskich drogach szmat czasu, nie rok, dwa czy osiem, jednocześnie nie robię z siebie rdzennego mieszkańca północy, po kilkumiesięcznym tam pobycie, co już nieraz widziałem. Ludzie potrafią zapomnieć ojczystego języka w gębie, po jednym sezonie w tamtejszych górach . Mandaty są wysokie, zgoda, ale kontroli drogowych jak na lekarstwo, ostatnią mijałem ponad rok temu... Już miałem okazję płacić mandat z fotoradaru w wysokości 1600NOK, za przekroczenie prędkości o niecałe 10km/h, na zadupiu w górach. Do ideału góralom daleko, ale jedno im trzeba przyznać, owczy pęd z dróg, zanoszą na pola i tory. Quady, skutery śnieżne, wyścigi wraków itd. Jak już wcześniej pisałem, nigdy nie zdarzyło mi się, żeby podczas wyprzedzania jakiś baran siedział mi na zderzaku, walił długimi, bo nie ma zamiaru zdejmować buciora z gazu . Przejścia dla pieszych, podchodzę i mogę w zasadzie w ciemno przechodzić, bo nawet Tir się zatrzyma. To nie jest idealizowanie, tylko zwykłe fakty. Na północy jeżdżę wyluzowany, wracam na urlop i zaczyna się nerwówka. Polecam urlopowy wypad na północ, drogawo ale widoki lux i relaks na drogach .
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości