Strona 6 z 34
: pt gru 07, 2012
autor: mirad
MUKA pisze:Nie wiem czy dla B-52 nie jest pas za krótki w Radomiu.
![??](./images/smilies/icon_question.gif)
W Radomiu 2 km, z możliwością przedłużenia o 700m, ale to w planach.
Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.
A niech się wyrabia, płacę i wymagam
Raczej jednak przelot. Trudno.
Dla Radomia to ważna uroczystość, bo mają ciśnienie na otwarcie własnego portu lotniczego.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: pt gru 07, 2012
autor: Lecho
mirad pisze:Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.
Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
![:ok:](./images/smilies/AC08.gif)
: pt gru 07, 2012
autor: Abrams
Lecho pisze:mirad pisze:Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.
Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
![:ok:](./images/smilies/AC08.gif)
Myślę że i tam mu nie pozwolą i skończy się na kosiaku...
: pt gru 07, 2012
autor: mirad
Lecho pisze:Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
Pas szeroki na 60m to niech sunie "wężykiem" będzie "dalej".
Chyba wyślę im ten pomysł.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: pt gru 07, 2012
autor: mirad
Trzymając się przytoczonej wcześniej maksymy, że małe jest piękne, a duże z
![:cenzura:](./images/smilies/cenzura.gif)
e
![!!](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Można kliknąć na obrazek.
Zaglądanie B52H pod bieliznę. Tylko, że nie mają drabiny i są bezradni.
I małe schronienie przed deszczem.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: pt gru 07, 2012
autor: FlasH
W tym miejscu chyba warto wspomnieć o
Tropical Island, która jest wybudowana w
hangarze po sterowcu
(te punkciki w dolnym lewym rogu to ludzie)
![Obrazek](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/Brand_Cargolifter_Halle_innen.jpg/320px-Brand_Cargolifter_Halle_innen.jpg)
: sob gru 08, 2012
autor: mirad
FlasH pisze:(te punkciki w dolnym lewym rogu to ludzie)
Rzeczywiście prawdziwy "king size" i pomysł zagospodarowania całkiem ok. Przeczytałem teksty pod linkami i kolejny raz przekonałem się, że ekonomia też nie lubi podróżować balonami i pochodnymi. Balony są dobre do rekreacji.
Tropikalne palmy w hangarze potwierdzają moją tezę, że pod naszą szerokością geograficzną najbardziej brakuje klimatu śródziemnomorskiego.
Wtedy nie należałyby do rzadkości takie chwile relaksu w branży lotniczej. Klikamy i analizujemy szczegóły. Spóźnione dobranoc.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: sob gru 08, 2012
autor: Garciu
Mirad Ty to potrafisz rozbudzić człowieka.
Zapewne niektórych również i "pobudzić"
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: sob gru 08, 2012
autor: Hubas
Mirad bardzo mi się podobają te Twoje dobranocki
![:ok:](./images/smilies/AC08.gif)
: sob gru 08, 2012
autor: Garciu
Dzisiejsza publikacja rozpoczyna cykl "Dzień dobry z Miradem"
: sob gru 08, 2012
autor: mirad
: sob gru 08, 2012
autor: Andrew
Mirad założył temat lotniczy i tym sposobem niektórzy się edukują a niektórzy sobie przypominają swoje wcześnijsze zainteresowania. Dzięki Mirad.
Ale jeszcze jedno zadanie przed Tobą .Od 1 grudnia palę fajkę . Palę to dużo powiedziane. Co 10 sek. muszę ją odpalać. Pomożesz w fajkowej edukacji na spotkaniu ?
![:pada:](./images/smilies/pwned.gif)
: sob gru 08, 2012
autor: mirad
Andrew pisze:założył temat
Tak samo wyszło. Póki temat "żre" to go karmię, jak mam czym.
Andrew pisze:Od 1 grudnia palę fajkę
I bardzo dobrze. Nałogi trzeba zmieniać. Niektórzy stosują "trójpolówkę" - trzy nałogi na zmianę.
Co do palenia zawsze służę pomocą. Tymczasem na necie jest trochę info technicznych związanych z pykaniem. Gaśnięcie może mieć wiele przyczyn, sprzętowych i technicznych. Musiałbym zobaczyć sprzęt i trochę pogadać. Da się zrobić.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: sob gru 08, 2012
autor: Góral
"Klikamy i analizujemy szczegóły"
Zgodnie z zaleceniem szanownego Membera analizowałem - wszystkie "szczegóły" mi się podobają
![:mrgreen:](./images/smilies/mrgrin.gif)
: sob gru 08, 2012
autor: Andrzej
Ciekawe czy oni tam dużo wypadków mają ? Lokalesi pewnie dają radę ale jak przyleci jakiś pilot z europy to się może pogubić...
http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37 ... Q&index=79
: sob gru 08, 2012
autor: mirad
Rewelacja, czegoś takiego nie widziałem. Ciasno, ale dają radę. Pas startowy z rodzaju "masz jedno podejście
![:czaszka:](./images/smilies/czaszka.gif)
".
Egzotyka w praktyce lotniczej jest znacznie bliżej nas niż Nepal, ale to nie temat na forum.
Podobało mi się.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: sob gru 08, 2012
autor: Konrad
: sob gru 08, 2012
autor: Abrams
Popularny górski kurort o ile się nie mylę
![;)](./images/smilies/smilie3.gif)
niezła jazda
: ndz gru 09, 2012
autor: mirad
Kartka z historii.
"Mój" typ: Fishbed-H czyli migawka 21 wersji 94R.
Tutaj w obcym malowaniu i zbiornikiem paliwa zamiast stosownego zasobnika pod kadłubem.
A tutaj dokładnie "ten" egzemplarz z nr taktycznym 1071. Fota słaba, bo z gazety. Typowa konfiguracja podwieszenia. Wybaczcie prywatę.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: pn gru 10, 2012
autor: mirad
Zaczął się poniedziałek i jest taki sobie. Do weekendu daleko, zimno, sprzęt nawala, a psy śpią, mają to głęboko w
![:cenzura:](./images/smilies/cenzura.gif)
i czekają na wiosnę.
W czarno białych barwach mamy trzy plany obserwacyjne. Najważniejszy to Dakota, następny to Dodge Challenger R/T rocznik 1970 i plan pierwszy jak każdy widzi.
![:antlers:](./images/smilies/AC04.gif)
Żeby nie było łatwo, jak to w poniedziałek
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
.
Zagadka: co ma Dodge Challenger R/T do nazwiska Kowalsky?
Pierwsza trafna odpowiedź będzie premiowana 0,5 l Haineken Beer do odbioru przy okazji.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)