Strona 6 z 34

: pt gru 07, 2012
autor: mirad
MUKA pisze:Nie wiem czy dla B-52 nie jest pas za krótki w Radomiu. ??
W Radomiu 2 km, z możliwością przedłużenia o 700m, ale to w planach.
Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.

A niech się wyrabia, płacę i wymagam !! :mrgreen:
Raczej jednak przelot. Trudno. :wall:

Dla Radomia to ważna uroczystość, bo mają ciśnienie na otwarcie własnego portu lotniczego.

:yeee:

: pt gru 07, 2012
autor: Lecho
mirad pisze:Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.
Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
:ok:

: pt gru 07, 2012
autor: Abrams
Lecho pisze:
mirad pisze:Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.
Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
:ok:
Myślę że i tam mu nie pozwolą i skończy się na kosiaku...

: pt gru 07, 2012
autor: mirad
Lecho pisze:Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
Pas szeroki na 60m to niech sunie "wężykiem" będzie "dalej". :D
Chyba wyślę im ten pomysł. :ok:

:yeee:

: pt gru 07, 2012
autor: mirad
Trzymając się przytoczonej wcześniej maksymy, że małe jest piękne, a duże z :cenzura: e !!
Można kliknąć na obrazek.

Zaglądanie B52H pod bieliznę. Tylko, że nie mają drabiny i są bezradni.

Obrazek


I małe schronienie przed deszczem.

Obrazek

:yeee:

: pt gru 07, 2012
autor: FlasH
W tym miejscu chyba warto wspomnieć o Tropical Island, która jest wybudowana w hangarze po sterowcu

Obrazek

(te punkciki w dolnym lewym rogu to ludzie)
Obrazek

: sob gru 08, 2012
autor: mirad
FlasH pisze:(te punkciki w dolnym lewym rogu to ludzie)
Rzeczywiście prawdziwy "king size" i pomysł zagospodarowania całkiem ok. Przeczytałem teksty pod linkami i kolejny raz przekonałem się, że ekonomia też nie lubi podróżować balonami i pochodnymi. Balony są dobre do rekreacji.

Tropikalne palmy w hangarze potwierdzają moją tezę, że pod naszą szerokością geograficzną najbardziej brakuje klimatu śródziemnomorskiego.

Wtedy nie należałyby do rzadkości takie chwile relaksu w branży lotniczej. Klikamy i analizujemy szczegóły. Spóźnione dobranoc.

Obrazek

:yeee:

: sob gru 08, 2012
autor: Garciu
Mirad Ty to potrafisz rozbudzić człowieka.
Zapewne niektórych również i "pobudzić" :D

: sob gru 08, 2012
autor: Hubas
Mirad bardzo mi się podobają te Twoje dobranocki :ok:

: sob gru 08, 2012
autor: Garciu
Dzisiejsza publikacja rozpoczyna cykl "Dzień dobry z Miradem"

: sob gru 08, 2012
autor: mirad
Hubas pisze:Mirad bardzo mi się podobają te Twoje dobranocki :ok:
Cieszę się.

Ale widzę, że nawet trójkąty Cię nie bawią, musi być kwadrat. I dobrze, w pewnym wieku facet musi wiedzieć czego chce. :D :D :D

:yeee:

: sob gru 08, 2012
autor: Andrew
Mirad założył temat lotniczy i tym sposobem niektórzy się edukują a niektórzy sobie przypominają swoje wcześnijsze zainteresowania. Dzięki Mirad. :yeee:
Ale jeszcze jedno zadanie przed Tobą .Od 1 grudnia palę fajkę . Palę to dużo powiedziane. Co 10 sek. muszę ją odpalać. Pomożesz w fajkowej edukacji na spotkaniu ? :pada:

: sob gru 08, 2012
autor: mirad
Andrew pisze:założył temat
Tak samo wyszło. Póki temat "żre" to go karmię, jak mam czym. ;)

Andrew pisze:Od 1 grudnia palę fajkę
I bardzo dobrze. Nałogi trzeba zmieniać. Niektórzy stosują "trójpolówkę" - trzy nałogi na zmianę. :D

Co do palenia zawsze służę pomocą. Tymczasem na necie jest trochę info technicznych związanych z pykaniem. Gaśnięcie może mieć wiele przyczyn, sprzętowych i technicznych. Musiałbym zobaczyć sprzęt i trochę pogadać. Da się zrobić. :)

:yeee:

: sob gru 08, 2012
autor: Góral
"Klikamy i analizujemy szczegóły"
Zgodnie z zaleceniem szanownego Membera analizowałem - wszystkie "szczegóły" mi się podobają :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: sob gru 08, 2012
autor: Andrzej
Ciekawe czy oni tam dużo wypadków mają ? Lokalesi pewnie dają radę ale jak przyleci jakiś pilot z europy to się może pogubić...

http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37 ... Q&index=79

: sob gru 08, 2012
autor: mirad
Andrzej pisze:Ciekawe czy oni tam dużo wypadków mają ? Lokalesi pewnie dają radę ale jak przyleci jakiś pilot z europy to się może pogubić...

http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37 ... Q&index=79
Rewelacja, czegoś takiego nie widziałem. Ciasno, ale dają radę. Pas startowy z rodzaju "masz jedno podejście :czaszka: ".
Egzotyka w praktyce lotniczej jest znacznie bliżej nas niż Nepal, ale to nie temat na forum.

Podobało mi się.

:yeee:

: sob gru 08, 2012
autor: Konrad
Nieźli są :ok: :ok: :ok: :ok:

: sob gru 08, 2012
autor: Abrams
Popularny górski kurort o ile się nie mylę ;) niezła jazda

: ndz gru 09, 2012
autor: mirad
Kartka z historii.

"Mój" typ: Fishbed-H czyli migawka 21 wersji 94R.
Tutaj w obcym malowaniu i zbiornikiem paliwa zamiast stosownego zasobnika pod kadłubem.

Obrazek



A tutaj dokładnie "ten" egzemplarz z nr taktycznym 1071. Fota słaba, bo z gazety. Typowa konfiguracja podwieszenia. Wybaczcie prywatę. :)

Obrazek

:yeee:

: pn gru 10, 2012
autor: mirad
Zaczął się poniedziałek i jest taki sobie. Do weekendu daleko, zimno, sprzęt nawala, a psy śpią, mają to głęboko w :cenzura: i czekają na wiosnę.


W czarno białych barwach mamy trzy plany obserwacyjne. Najważniejszy to Dakota, następny to Dodge Challenger R/T rocznik 1970 i plan pierwszy jak każdy widzi. :)

Obrazek


:antlers: Żeby nie było łatwo, jak to w poniedziałek :twisted: .
Zagadka: co ma Dodge Challenger R/T do nazwiska Kowalsky? :ok:
Pierwsza trafna odpowiedź będzie premiowana 0,5 l Haineken Beer do odbioru przy okazji.

:yeee: