Strona 10 z 34

: pn gru 17, 2012
autor: Pustelnik
Po 15 minutach zauważyłem, że tam stoi jeszcze samolot :boje:

: pn gru 17, 2012
autor: broda
W kole mało powietrza.
:p

: pn gru 17, 2012
autor: Abrams
broda pisze:W kole mało powietrza.
:p
ale tylko na dole ;)

: wt gru 18, 2012
autor: MUKA
:cool: :hurra: :clap:

: wt gru 18, 2012
autor: mirad
Andrzej pisze:To dzisiaj dobranocka ode mnie.
Jak wiadomo aerodynamika preferuje opływowe kształty. :ok:
Andrzej, widzę że naprawdę czujesz lotnicze wymagania. :)

Patrząc od tamtej strony kto by się zajmował ciśnieniem w kole? :D

:yeee:

: wt gru 18, 2012
autor: mirad
Właśnie wróciłem z ekscytującego spotkania z moją odśnieżarką.
Spotkanie miało podtekst seksualny - tyle śniegu na :cenzura: ło . :mad:

Wszystkim wielbicielom białego szaleństwa dedykuję adekwatną śnieżynkę.
Lubicie to macie. :twisted: (#) patrz odnośnik.

Obrazek


Ja tam wolę widoki znad kolorowego płynu, z palemką za oknem. :D

:yeee:

(#) - zemsta jest rozkoszą bogów. (łacińskie i mądre)

: pt gru 21, 2012
autor: mirad
Wyjąłem z Twojego linku jedno zdjęcie ciekawej wizualizacji 2D samolotu K7.

Obrazek

Taka refleksja. Nie zachwyca mnie Rosja tamtego systemu. Ale muszę przyznać, że mieli wizje i rozmach. Co by nie powiedzieć rozkaz z góry był święty i nie deliberowano dlaczego nie da się zrobić tylko jak wykonać polecenie. Za defetyzm można było zarobić co najmniej gułag. W rezultacie powstała ogromna ilość ciekawych i beznadziejnych prototypów, które świadczyły o możliwościach konstruktorów i przemysłu. Uwzględniając wszystkie specyficzne warunki tego kraju i sposoby realizacji dorobek mają bogaty. Oczywiście, że zdobywali wszelkimi sposobami wzorce z Zachodu ( dzisiaj Chiny robią to samo na masową skalę ), ilość ofiar śmiertelnych przy oblotach była ogromna i nieznana, jednak z punktu widzenia konstrukcyjnego jest co docenić. To co było permanentną słabością i dystansem do rozwiązań innych krajów to oczywiście technologia materiałowa. W metalurgii nie dało się skopiować stopu bez karty technologicznej składu i obróbki cieplnej. Trzeba też mieć zastrzeżenia do kultury technicznej wykończenia oraz obsługi samolotów, chociaż jak złapano możliwość eksportu to nie było tak tragicznie.

Przykład K-7 jest bardzo ciekawy, choć dzisiaj już kuriozalny.

:yeee:

: pt gru 21, 2012
autor: Abrams
To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę

Obrazek

: pt gru 21, 2012
autor: mirad
Abrams pisze:pięknego i nisko lecącego
Piękna Suka Dwadwa. Loty po trawie w modzie. Charakterystyczne malowanie po katastrofie Casa'y w 2008 roku.

:yeee:

: pt gru 21, 2012
autor: Painkiller
Abrams pisze:To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę
Hip hip hura SU dwadzieścia dwa...

A nawiązując jeszcze do odważnych projektów z przed lat

Obrazek

Focke-Wulf Triebflügel - projekt samolotu z wirującymi płatami napędzanymi silnikami odrzutowymi. Projekt przeszedł badania w tunelu aerodynamicznym a budowę prototypu przerwało wkroczenie Aliantów do fabryki Focke-Wulfa

: pt gru 21, 2012
autor: MUKA
Painkiller pisze:
Abrams pisze:To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę
Hip hip hura SU dwadzieścia dwa...

A nawiązując jeszcze do odważnych projektów z przed lat

Obrazek

Focke-Wulf Triebflügel - projekt samolotu z wirującymi płatami napędzanymi silnikami odrzutowymi. Projekt przeszedł badania w tunelu aerodynamicznym a budowę prototypu przerwało wkroczenie Aliantów do fabryki Focke-Wulfa
Ciekawe jak to to miało startować i lądować ??

: pt gru 21, 2012
autor: MaciekSz
MUKA pisze:
Painkiller pisze:
Abrams pisze:To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę
Hip hip hura SU dwadzieścia dwa...

A nawiązując jeszcze do odważnych projektów z przed lat

Obrazek

Focke-Wulf Triebflügel - projekt samolotu z wirującymi płatami napędzanymi silnikami odrzutowymi. Projekt przeszedł badania w tunelu aerodynamicznym a budowę prototypu przerwało wkroczenie Aliantów do fabryki Focke-Wulfa
Ciekawe jak to to miało startować i lądować ??
http://www.youtube.com/watch?v=WxVWH9mOYGA

Tak. Generalnie Niemcy mieli tak jak Rosjanie, tylko znacznie mniej czasu.... I Bogu dzięki, bo byśmy dzisiaj wszyscy BMW jeździli...

: pt gru 21, 2012
autor: MUKA
:ok:

: sob gru 22, 2012
autor: mirad
MaciekSz pisze:Generalnie Niemcy mieli tak jak Rosjanie
Oba reżimy łączyła prawdziwa chęć zbudowania przewagi w powietrzu, czyli chcieli budować samoloty. Nie było znanego gdzie indziej "chciałabym, a boję się". Nie zrażały ich błędne tropy czy porażki. Mieli k :cenzura: a rezultaty.
MaciekSz pisze:wszyscy BMW jeździli
Na to bym nie liczył. Ówczesne nasze perspektywy nie wskazywały na to. 8/

:yeee:

: sob gru 22, 2012
autor: mirad
Jako, że mamy weekend przed najcieplejszym mimo zimy świętem tym razem dobranocka w stylu light.

Słodki widoczek, brakuje tylko jelenia na rykowisku.
Obrazek

:yeee:

: sob gru 29, 2012
autor: MUKA
No to po świętach trochę o składaniu się w zakręty. ;) Robią przeciwskręty ??

http://www.youtube.com/watch?v=JcwuQFaxsGU

: ndz gru 30, 2012
autor: mirad
Nie było mnie tu długo, a tu się zrobił przedostatni dzień 2012 roku.
Czas złożyć życzenia wszystkiego najlepszego w NOWYM 2013 roku.
Zdrowia, szczęścia i strumienia gotówki do portfela wszystkich zakręconych moto pozytywnie.

A ponadto:

Ognia motywacji na co dzień…
Obrazek

…takiego wznoszenia do sukcesów… :)
Obrazek

… ciekawych widoków…. na przyszłość…, ;)
Obrazek

…wygodnych czerwonych trampek…, :ok:
Obrazek

…a na początek pysznej zabawy karnawałowej w barwnym towarzystwie. :butelka:
Obrazek



:yeee:

: ndz gru 30, 2012
autor: Abrams
:ok: i dla Ciebie tego samego :pada:

: pn gru 31, 2012
autor: Konrad
Mirad dla Ciebie również najlepszego :ok: :ok: :ok: :ok:

: pn gru 31, 2012
autor: MUKA
Najlepszego Panowie i koniecznie takich widoków :D w 2013r.