Model modelu VN 1500

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt lut 08, 2011

Jak wracamy do żelaźniaków, to

czy są resorowane / resoraki / czy sztywne? :?:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Luzak

Post autor: Luzak » wt lut 08, 2011

sztywne, niektórym kręcą się kierownice.
W tej chwili mam 4 modele (1500 CL, MS, NO i 2000) i wszystkie są właściwie tak samo sztywne :-)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lut 08, 2011

Jedyne ugięcie to chyba na ramie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt lut 08, 2011

Abrams pisze:Jedyne ugięcie to chyba na ramie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pełna profeska jest. Do resorowania wykorzystują sprężynki od długopisów. U mnie w domu jest cała kolekcja i tylko klasyki (harleye, indiany) nie mają tego dżinksu. Ale w realu też nie miały ;-)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 26 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 26 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą