Czyli jednak SYSTEM
Zostali już ukształtowani. Mamy do odsiedzenia w kozie 40 lat zaniedbania.
Na pewno zauważyłeś że i u nas coś się poprawiło.
VN 2000 Test kobiecy
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: VN 2000 Test kobiecy
Wielebny, nawet niewielki kaganiec na kierowców, ale egzekwowany bez zbędnych ceregieli, odnosi pozytywne skutki. Druga sprawa, to już kwestia mentalności, jak i wolniejszego tempa życia. Ludziska nie mają na głowie tylu problemów co u nas, z tymi co mają, radzą sobie zgodnie z nabytą czy wrodzoną ekspresją, czyli "kładę lachę na wszystko, jak się pali, to może zacznę kopać studnię" . Dlatego nikt tu nie siwieje tak szybko jak u nas . W którymś wcześniejszym poście wspominałem o poprawie na naszych drogach, to widać, nie ma co zaprzeczać. Jeżeli byłaby jeszcze szansa na poskromienie tych 5% drogowych idiotów, którzy demolują statystyki i zmuszają człowieka do zażywania środków uspokajających, to bylibyśmy blisko północnych standardów
-
- Posty: 212
- Rejestracja: śr lip 22, 2020
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN2000
Re: VN 2000 Test kobiecy
Ostatnio nawet zacząłem szukać, ale bez większych efektów. Jak się ma V2 i R4 do norm emisji spalin? Trudniej w V-ce spełnić normy?Wielebny Bolo pisze: ↑wt lip 23, 2019Silniki 4R biją na łeb V2 we wszystkich normach i efektoenych KM
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN 2000 Test kobiecy
Oj, Paweł Marcin, daj spokój. Wszystkie wyśrubowane normy , czytaj wymyślone przez biurokratów gdzieś w "centrali", zabijają normalną motoryzację.
A odpowiedź na twoje pytanie, to patrz na sukces Hondy CB750. Powaliła jedno czy dwucylindrowych rywali na kolana. Chociaż w tamtych latach nie było idiotycznych norm EURO1,2,3,4,5 i nie wiadomo czego jeszcze w tym rodzaju.
A odpowiedź na twoje pytanie, to patrz na sukces Hondy CB750. Powaliła jedno czy dwucylindrowych rywali na kolana. Chociaż w tamtych latach nie było idiotycznych norm EURO1,2,3,4,5 i nie wiadomo czego jeszcze w tym rodzaju.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Kto jest online
Jest 64 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 64 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości