: pn gru 31, 2012
i dłuższych smyczyMUKA pisze:Najlepszego Panowie i koniecznie takich widoków w 2013r.
Portal Użytkowników Motocykli Kawasaki Vulcan
https://www.vulcaneria.pl/
i dłuższych smyczyMUKA pisze:Najlepszego Panowie i koniecznie takich widoków w 2013r.
Ta przekąska smakowita nadzwyczaj.....Painkiller pisze:To i ja dołączam się do noworocznych życzeń...
No pacz jaka ironia losu, teraz Ty stawiasz piwko Było 14 grudniamirad pisze:Znalazłem dość stary, ale wymowny filmik HD obrazujący ryzyko ewolucji na niskich pułapach. Wystarczy, że jedna rura /prawa/ zakrztusi się, lewy silnik daje silne odchylenie w prawo i czasu już nie ma na nic - tylko ciągnięcie za uszy. Pilota dzieliły jakieś dwie sekundy od drugiej strony trawnika. Zauważcie na zwolnionych kadrach, że spadochron główny tylko zdążył się rozwinąć, fotel oddzielić, a pilot już prawie siedział na gruncie. Urodził się drugi raz.
http://www.youtube.com/watch?v=5MQk1yvsoKY
Nie sprawdzałem, bo moją intencją było nawiązanie do kolejnych popisów lotów na b. niskiej wysokości. Mam do nich mieszane uczucia. Zbyt wiele wiem o mechanice lotu by patrzeć na to bez obaw. Zwłaszcza gdy lot jest na granicy tzw wpływu bliskości ziemi /koszenie trawy/. Oczywiście 80% załatwia komputer stabilizujący lot /tak obrazowo/, ale on nie pomoże na defekty innych układów, bo aerodynamika ma swoje prawa i wymaga czasu oraz przestrzeni. W krytycznych sytuacjach na zapasie wysokości można wiele jeszcze zdziałać . Czy warto więc narażać życie by pokazać tłumom możliwości samolotu na niskim pułapie? Rosyjska ruletka.Painkiller pisze:No pacz jaka ironia losu, teraz Ty stawiasz piwko Było 14 grudnia
Spoko, ja jeszcze pić nie mogę to nie ma parciamirad pisze:Ale z piwem nie mam problemu!
Garciu pisze:Wróćmy do poszukiwania "ukrytych" szczegółów...
Szczegóły warte poznania, trzeba mieć kontakt z pięknem natury, ekologia rządzi.......Painkiller pisze:wracamy do szukania "ukrytych" szczegółów
Kapeć w przednim kółku.Garciu pisze:Wróćmy do poszukiwania "ukrytych" szczegółów...
Obrazek
Kiedyś udało mi się całkiem świadomie skorzystać ze zjawiska i 5km od strony Wschowej do Leszna po ziemi udało się dupę dowieźć, a byłem zdecydowanie pod ścieżką - tylko, że tam są same pola no i silnik mi nie przeszkadzałmirad pisze:Zbyt wiele wiem o mechanice lotu by patrzeć na to bez obaw. Zwłaszcza gdy lot jest na granicy tzw wpływu bliskości ziemi /koszenie trawy/.
Lubię, lubię bez obaw.Krasnal pisze:Ty to chyba nas nie lubisz...
Tę migawkę ustawiłbym na "czas".Andrzej pisze: krótka migawka