Strona 1 z 1

Nauka latania

: pt gru 17, 2010
autor: Lecho
Nauka pilotażu w weekend. Podstawowe zasady latania.

Start.
1. Naukę rozpoczynasz z komorą ładunkową pełną szczęścia i brakiem
doświadczenia. Cały bajer polega na tym, aby nabyć doświadczenia zanim
skończy się szczęście.
2. Latanie nie jest niebezpieczne. Niebezpieczne są katastrofy.
3. Każdy start potraktuj opcjonalnie. Lądowanie jest obowiązkowe.
4. Wielki wentylator z przodu samolotu jest po to żeby chłodzić pilota.
Jeżeli wentylator się zatrzyma, pilot zaczyna się pocić.
5. Ucz się na błędach innych. Nie będziesz żył wystarczająco długo, żeby
je wszystkie popełnić.


W powietrzu.

6. Nie musisz kontrolować wskazań niezliczonej ilości zegarów. O
wszystkich problemach informować cię będzie "aaaa!!!!" dochodzące z
przedziału dla pasażerów. Im głośniejsze "aaa!!", tym problem jest
większy. Cisza pojawiająca się po bardzo głośnym "aaa!!!" nie oznacza,
że problem został rozwiązany.
7. Rozglądaj się uważnie w powietrzu. Zwłaszcza w weekend. ?Nauka
pilotażu..? jest bestsellerem.
8. Jeżeli przesuniesz drążek do przodu domki stają się większe. Jeżeli
przesuniesz drążek do tyłu domki staną się mniejsze. Jeżeli będziesz
przesuwał drążek cały czas do tyłu najpierw domki będą się robić
mniejsze a potem znów staną się duże.
9. Paliwa masz za dużo tylko wtedy, jeżeli właśnie się palisz.
10. W razie wątpliwości utrzymuj odpowiednią wysokość. Nikt nigdy nie
zderzył się z niebem.
11. Trzymaj się z daleka od chmur. Zasłaniają samoloty lecące z
przeciwka. Poza tym chmury to ulubiona kryjówka gór.
12. Pamiętaj! Grawitacja to nie ?świetny pomysł?. TO PRAWO. Od którego
nie ma odwołania.


Lądowanie.

13. "Dobre lądowanie" to takie, po którym z samolotu wychodzisz o
własnych siłach. "Świetne lądowanie" jest wtedy, kiedy samolot
nadaje się do powtórnego lotu.
14. Prawdopodobieństwo przeżycia lądowania jest odwrotnie proporcjonalne
do kąta podejścia samolotu. Mały kąt duże prawdopodobieństwo i vice
versa.
15. Są trzy proste zasady żeby wylądować. Niestety nikt nie wie jak
brzmią.
16. Staraj się, żeby liczba lądowań była równa liczbie startów.
17. Jeżeli po wylądowaniu musisz używać pełnej mocy żeby kołować to
znaczy, że lądowałeś ze schowanym podwoziem.

: pt gru 17, 2010
autor: Remo
Lechu - Sensei
Ucz mnie! :)

: pt gru 17, 2010
autor: Ja-jo
gdzie się można zapisać ?

: pt gru 17, 2010
autor: Badger
no to pomógł podjąć decyzję kilku niezdecydowanym

: pt gru 17, 2010
autor: Abrams
Dobrze że mnie inaczej wpajali wiedzę...

: sob gru 18, 2010
autor: MUKA
Tak czytam i czytam ! Ja tam wole skok z motocykla (stojącego).

: sob gru 18, 2010
autor: mirad
Lecho69 pisze:Start.
1. Naukę rozpoczynasz z komorą ładunkową pełną szczęścia i brakiem
doświadczenia. Cały bajer polega na tym, aby nabyć doświadczenia zanim
skończy się szczęście.
2. Latanie nie jest niebezpieczne. Niebezpieczne są katastrofy.
3. Każdy start potraktuj opcjonalnie. Lądowanie jest obowiązkowe.
4. Wielki wentylator z przodu samolotu jest po to żeby chłodzić pilota.
Jeżeli wentylator się zatrzyma, pilot zaczyna się pocić.
5. Ucz się na błędach innych. Nie będziesz żył wystarczająco długo, żeby
je wszystkie popełnić.

dodałbym 5 A. Pod ziemią latać się nie da. :mrgreen:

: sob gru 18, 2010
autor: Brein
leżę :mrgreen:

: sob gru 18, 2010
autor: mirad
Lecho69 pisze:17. Jeżeli po wylądowaniu musisz używać pełnej mocy żeby kołować to
znaczy, że lądowałeś ze schowanym podwoziem.
17 A. Jeżeli po lądowaniu trawa rośnie w dół to znaczy, że jesteś po kapotażu. :mrgreen:

[ Dodano: Sob Gru 18, 2010 ]
Lecho69 pisze:4. Wielki wentylator z przodu samolotu jest po to żeby chłodzić pilota.
Jeżeli wentylator się zatrzyma, pilot zaczyna się pocić.

4 A. Jeśli stwierdzisz brak wentylatora nie panikuj, pewnie lecisz rurą. :mrgreen:

: ndz gru 19, 2010
autor: Piotr_Classic
mirad pisze:
Lecho69 pisze:17. Jeżeli po wylądowaniu musisz używać pełnej mocy żeby kołować to
znaczy, że lądowałeś ze schowanym podwoziem.
17 A. Jeżeli po lądowaniu trawa rośnie w dół to znaczy, że jesteś po kapotażu. :mrgreen:

[ Dodano: Sob Gru 18, 2010 ]
Lecho69 pisze:4. Wielki wentylator z przodu samolotu jest po to żeby chłodzić pilota.
Jeżeli wentylator się zatrzyma, pilot zaczyna się pocić.

4 A. Jeśli stwierdzisz brak wentylatora nie panikuj, pewnie lecisz rurą. :mrgreen:
i widzisz białe światełko ?? :):):)

: ndz gru 19, 2010
autor: mirad
Piotr_Classic pisze:i widzisz białe światełko ?? :) :):)

Jak dopalacz zaryczy wieczorem to i światełko też z tyłu widać !!! :mrgreen:

: ndz gru 19, 2010
autor: Lecho
mirad pisze: 17 A. Jeżeli po lądowaniu trawa rośnie w dół to znaczy, że jesteś po kapotażu. :mrgreen:
:ok:
Brawo Mirad
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mi się kiedyś udało po lądowaniu szybowcem w polu sięgnąć po truskawki z krzaczka bez wysiadania z kabiny.
Przy czym wszystko było prawidłowo i szybowiec nadawał się do dalszego latania.

: pn gru 20, 2010
autor: mirad
Lecho69 pisze:Przy czym wszystko było prawidłowo i szybowiec nadawał się do dalszego latania.
Jak jajko się nie stłukło i patyk cały to samo zdrowie i witaminy !!! :mrgreen: