Strona 1 z 2

Kupiłem i jest fajne

: sob kwie 27, 2013
autor: Goblin
W związku z licznymi pytaniami o fanfare podaję link do allegro;

Fanfara - sygnał tir

Pozdrawiam i polecam.

: sob kwie 27, 2013
autor: Ramms
...a zamontowałeś już? wrzuć jakieś foto, chętnie bym zobaczył jak to się wizualnie prezentuje... :ok:

: sob kwie 27, 2013
autor: Góral
ile prądu to ustrojstwo potrzebuje?

: sob kwie 27, 2013
autor: Shepherd
Goblin, Robisz z czarnulki choinkę? :motonita:

Twoje :butelka: dzisiejsze, :ok:

: sob kwie 27, 2013
autor: Szczotka
Góral pisze:ile prądu to ustrojstwo potrzebuje?
cały prawie już "Dziki Wschód" :D takowe posiada i fajowe są :)
Prądu żrą niewiele, ale wrażenia za to bezcenne :D
A montowane w miejscach najprzeróżniejszych, wszystko zależy tylko od pomysłowości samego użytkownika :D
ja zamontowałem swoją, z wielką pomocą Crejziego :antlers: wzdłuż chłodnicy, trąbką do dołu

: sob kwie 27, 2013
autor: Mayones
Bezpiecznik 30 A o ile dobrze kojarzę i GRUBY kabel zasilający spod aku.
Wczoraj mi się taka sama turbinka zawiesiła i musiałem kable wypinać :D, ale polecam :ok:

: sob kwie 27, 2013
autor: Góral
Mayones pisze:Bezpiecznik 30 A
czyli zakładając 20 % nadwyżki, ze 300 W, bateria lub altek w :dupa: nie dostaje za bardzo?
zawsze mi się to podobało, ale ze względu na zapotrzebowanie mocy nie myślałem nigdy na poważnie o montażu w 800-tce, może pora zmienić zdanie :D
podłączacie to pod przycisk klaksonu czy jakiś oddzielny?

: sob kwie 27, 2013
autor: crazytomi
Ja mam pod klakson, oczywiście po przekaźniku bo bez tego topisz przycisk i efekt marny przez straty prądu. Kable grube potrzebne bo na paradzie w Fijałkowie zjarał mi się przewód za cienki przewód od masy, totalnie stopiony.

: ndz kwie 28, 2013
autor: Mayones
Też mam pod przycisk klaksonu i prosto na przekaźnik :ok:

: ndz kwie 28, 2013
autor: Góral
To jeszcze podrążę temat.
1. Działają oba na raz - tzn. klakson tradycyjny i fanfara czy tylko jedno?
2. A jak pały każą nacisnąć klakson i zaryczy? Czy też inny diagnosta?
3. Myślę, że lepiej wrzucić dodatkowy przełącznik lewo-zero-prawo i mamy każdy oddzielnie do wyboru lub przełącznik 0-1, który włączy lub wyłączy fanfarę, a klakson będzie zawsze.

takie przemyślenia ;)

I pytanie do Mayonesa - jak to się turbinka zawiesiła, co się stało? Skleił się włącznik? Ni ma prundu ni ma działania. Chyba, że perpetum...

: ndz kwie 28, 2013
autor: crazytomi
Na początku miałem podłączone z klaksonem ale to się nie sprawdza, teraz mam długą chromowaną trąbkę w dół chłodnicy oraz plastikową małą schowaną w boczku prawym razem ze sprężarką, krótkie naciśnięcie daje w miarę znośne "tut" czyli sygnał można sprawdzić, ale już przytrzymanie daje w palnik i nie ma zmiłuj się :)
Ja się nie przejmuję opiniami innych bo to moje zabezpieczenie przed wymuszeniami i nieuwagą innych kierujących, podłączyć zwykły klakson zawsze można ale jeśli chodzi o przeglądy to mam taką stację diagnostyczną gdzie jeżdżę autami i jak przybywam na lśniącym moto to uderzam do "ulubionego" diagnosty, wchodzę z dowodem, pan pyta czy wszystko działa, ja potwierdzam, pogadamy, płacę i odjeżdżam, jak trafi się taki gość co wnika to mam problem trochę bo mi brakuje tabliczki znamionowej ale wtedy idę do drugiego, pada tekst "dogadamy się", na 0,5 zostawiam i mam na rok z głowy.
Jak chcesz to baw się w przełączniki, będziesz miał spokojniejszą głowę ;)

Mi też się po zimie troszkę podwieszał przycisk bo jest podtopiony (na początku podłączyłem fanfarkę razem z klaksonem), poprawiłem jak mogłem działanie przycisku i jest ok.

: ndz kwie 28, 2013
autor: Mayones
Olera wie co się stało, jakieś zwarcie czy cuś, po wyłączeniu stacyjki nadal trąbił, więc wypiąłem zasilanie z turbinki, na drugi dzionek już działał bez problemu, wczoraj na obstawce u kumpla znów ostro trąbilismy :antlers: i bez problemu :scrach:
Zwykłego titka póki co odkręciłem, muszę sprawdzić ile te trąbki dają db, jakoś bardzo głośny to on może nie jest za to ma wkur..... dźwięk.

: ndz kwie 28, 2013
autor: Kristofer
polecam daje radę :antlers: a co do kontroli to jak będzie pytal to wtedy naciśnij guzik i powiesz że nic nie słyszysz o co pyta :ok:
co do montażu to tylko przez przekaźnik i kabelki min 4mm :mrgreen:

Re: Kupiłem i jest fajne

: ndz kwie 28, 2013
autor: Robson
Goblin pisze:W związku z licznymi pytaniami o fanfare podaję link do allegro;

Fanfara - sygnał tir

Pozdrawiam i polecam.
Byłem osobiście u tego allegrowicza w sklepie, bo kupiłem tam swoje ustrojstwo http://allegro.pl/mocny-klakson-jak-tir ... 61588.html Nie jest tak głośne jak TIRowska trąbka, ale daje b.mocno czadu, co poniektórzy słyszeli.

: ndz kwie 28, 2013
autor: Kasper
Goblinku. Jeśli to ta fanfara co usłyszałem na Motosercu Whitestoku to kupuję już teraz :ok: Była naprawdę w Dechę :ok:

: ndz kwie 28, 2013
autor: Tokar
Goblina, od chwili posiadania fanfary "dziki wschód" wita Cię otwartymi ramionami :-)

: ndz kwie 28, 2013
autor: Goblin
Tak to ta.
Montaż tylko i wyłącznie przez przekaźnik na dodatkowych przewodach. Bezpiecznik 20A - to chwilowy pobór prądu przy starcie, potem jest już mniej. Nie polecam użytkowania tego sygnału z firmowej instalacji gdyż przełącznik nie jest wysokoprądowy i kable dają spadek napięcia bo są cienkie.
Zdjęć niestety nie mam, ale wygląda dość ciekawie, tak wkomponowałem w moto, że nie widać go na pierwszy rzut oka - wszędzie chromy i fanfara podczepiona pod filtr powietrza. Sprężarka pod śrubę od filtra.
Efekt jest naprawdę fajny.

: ndz kwie 28, 2013
autor: Andy
Goblin pisze:Efekt jest naprawdę fajny.
Jest.
Jeśli nie wiesz, że Goblin użyje tej trąby, to podskakując do góry uczysz się latać.
Już prawie umiem. :D

:ok:

: śr maja 01, 2013
autor: Kristofer
Ja kompresor wpakowałem do schowka oryginalne okablowanie jest wystarczające do sterowania!! sygnałem ale tak jak pisałem wyżej zasilanie do przekaźnika i kompresora min 4mm przekroju
male foto z montażu

Obrazek

: wt maja 07, 2013
autor: Góral
Mam I Ja :D :D :D
efekt :ok: