Strona 1 z 1

Prośba o sprawdzenie auta w Zabrzu

: czw wrz 26, 2013
autor: Goblin
Czy ktoś mógłby podjechać i obejżeć Hondę CIVIC w Zabrzu.
Link z allegro:

CIVIC Zabrze

Telefon kontaktowy do sprzedającego: 883 776 776

Sprzedawca twierdził, że nie bity, próbowali go ukraść i ma wymienione zamki, ślady pod kierownicą.
Odstaje sakiś plastik nad lewą rurą wydechową i drobna rysa koło wlewu paliwa.
Tyle wiem w wyniku rozmowy telefonicznej.

Dzięki za ewentualną pomoc.

: czw wrz 26, 2013
autor: ciecio
Cofnięty licznik.
Po siedzeniach określiłbym przebieg na 300 tys co najmniej.
Najlepszym sposobem na zweryfikowanie uczciwości sprzedającego jest przegląd w ASO.
Wcześniej oczywiście warto sprawdzić numer VIN.

: czw wrz 26, 2013
autor: RomanVN
Wygląda ładnie , a skóra na siedzeniu to normalne szybko się niszczy ,trzeba pomalować i jak nowa , trzeba to obejrzeć wszystko z bliska .

: czw wrz 26, 2013
autor: Robson
Daromax jest z Zabrza...

Goblin jak chcesz to ja mam 206 z 2006r. 1.4 z klimą do opchnięcia, najprawdopodobniej w październiku :ok:

: czw wrz 26, 2013
autor: Goblin
Szukam hondy. Dzięki Robson

: czw wrz 26, 2013
autor: Robson
Goblin pisze:Szukam hondy. Dzięki Robson
Twój wybór jest b.dobry. Choć dla mnie ten silnik ale w sedanie. Bardziej leży mi sedan z hondy z tego rocznika ;)

Powodzenia w zakupie.

: czw wrz 26, 2013
autor: Zdziś
Robson pisze:
Goblin pisze:Szukam hondy. Dzięki Robson
Twój wybór jest b.dobry. Choć dla mnie ten silnik ale w sedanie. Bardziej leży mi sedan z hondy z tego rocznika ;)

Powodzenia w zakupie.
Robson potwierdzam mam sedana 2006 wersja USA żadnego pi- :cenzura: a w rozrządy bo jest łańcuszek tylko oleje i podstawy eksploatacji klocki itp Goblin wybór :ok: :ok: :ok:

: pt wrz 27, 2013
autor: Goblin
Tetowałem wczoraj 1,8 benzynka. Jestem rozczarowany jego przyśpieszeniem - ale zwalam to na zainstalowany gaz.
Szukam dalej :ok:

: pt wrz 27, 2013
autor: Domel
Goblin mocno uparłeś się na benzynę? jeździłem tą CIVIC'ą w wersji Type-R i tym 140KM dieslem, powiem tak- diesel naprawdę urywa dupę, Type-r pozostawia pewien niesmak, stąd domyślam się, że to 1,8 to nie ma znaczenia czy gaz czy nie bo one chodzą tak samo słabo.

: pt wrz 27, 2013
autor: Goblin
No nie mocno. Ale szukam dalej, pewnie sprawdzę 2,2 diesla.

: pt wrz 27, 2013
autor: Banan
Goblin pisze:pewnie sprawdzę 2,2 diesla.
Jakby co zapraszam do Tłuszcza sprzedaży nie proponuję, ale zawsze będziesz mógł sprawdzić jak taka Hondzinka się spisuje :ok:

: pt wrz 27, 2013
autor: Viking
Goblin pisze:No nie mocno. Ale szukam dalej, pewnie sprawdzę 2,2 diesla.
Zanim to zrobisz policz sobie wszystkie plusy i minusy eksplatacji diesla nowej generacji.
minusy.
- koło dwumasowe
- filtr PDF
- turbosprężarka
- układ wtryskowy
To wszystko masz do zrobienia po przebiegu 150 tys. km. Koszt z tym związany to ok. 10 tys. zł.
plusy
- mniejsze koszty paliwa

: ndz wrz 29, 2013
autor: mirad
Viking pisze:Zanim to zrobisz policz sobie wszystkie plusy i minusy eksplatacji diesla nowej generacji.
Trochę nie na temat wątku, ale popieram Vikinga. Mam jednego /pierwszego w życiu diesla, z salonu, całkiem dobrego/, ale będzie to mój ostatni. Choćby tylko z powodu tego technologicznego g...a jakim jest filtr DPF. Ostatnio 200 km w trybie awaryjnym na "dopalanie" DPF na autostradzie w CH, pod górę ledwo 60 km/h, na płaskim 100km/h, tubylcy oczywiście trąbią. Wyobraźcie sobie takie "cudo" w samolocie pasażerskim: bez ostrzeżenia silnik traci ciąg do wartości 30% nominalnej. To prawie katastrofa. Ale w samochodzie to przecież "normalka". Co za debil to wymyślił?
Z powodu DPF diesel ostatecznie na trasy, do miasta to m.in. zarzynanie silnika, bo dopalanie w DPF powoduje taki cud: "przybywa" oleju silnikowego. Warto wiedzieć dlaczego.
Przed kupnem zwłaszcza używanego diesla trzeba zapoznać się z cennikiem napraw i części, które wymienił Viking. Pouczająca wiedza. Może te 10 kPLN nie wystarczyć, bo sam DPF to może być 4 - 7 kPLN, albo emulator za 1500 PLN brutto.

:yeee:

: ndz wrz 29, 2013
autor: Yuzek
Panowie , trochę z tym dieslem to chyba przesadzacie, piszecie tak jak silnik diesla był złem koniecznym, a ja uważam ,że jeśli się go prawidłowo eksploatuje to daje naprawdę oszczędności i moment obrotowy nieosiągalny dla benzyniaków.

Ja zawsze jezdziłem benzyną do momentu kiedy usiadłem do pierwszego diesla:

- nowy z salonu - 270 tys. km i praktycznie żadnych problemów
- drugi mam zrobione 70 tys i też żadnych problemów

Tak więc chyba nie jest tak tragicznie :)