Strona 1 z 1

Prośba o ocenę.

: pt maja 09, 2014
autor: Trawis25
Koledzy jutro jadę oglądać te 2 moto i któreś z nich pewnie kupię.
Podpowiedzcie na co zwrócić uwagę,a może coś ze zdjęć już zauważycie niepokojącego?
1. http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn750-spr ... 78e60853ef

2. http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-750-do ... 4a43c88213

: pt maja 09, 2014
autor: Podleśny
Nie spiesz się z zakupem - najlepsza rada.
Słuchaj silnika z góry, z dołu, uważaj na rozrządy czy nie klekoczą. Sprawdź czy nie poci się silnik, czy nie ma wycieków z kardana. Każda plamka oleju to możliwość zbicia kilku zł :P
Na pierwszy rzut oka ten drugi ma zmieniona kierownicę - jakaś akcesoryjna. Lusterka też nie są oryginalne.
Jak masz możliwość to pomierz ładowanie - bolączka 750 to alternator

I jeszcze raz - zakup przemyśl. nie napalaj się, weź kogoś kto obiektywnie oceni moto!!
powodzenia :) :thumbup:

: pt maja 09, 2014
autor: Tomek85
Z tego co ja się orientuję to w roku 1985 wychodziły vulcany o poj.700 a dopiero od 1986 były 750 więc gdzieś jest błąd w opisie lub gdzieś indziej. Albo ja się mylę :D

: pt maja 09, 2014
autor: wojtasvn750
Jak dla mnie to zaden z nich nie wyglada obiecujaco pozdr...

: sob maja 10, 2014
autor: Ramms
Sprawdź alternator !! jak daje na aku i czy nie ma różnic na tych trzech kablach...własnie mi dzisiaj padł, trzeba silnik wyjmować :obraza:

: wt maja 13, 2014
autor: Trawis25
Koledzy w sobotę jadę po tego vulcana i w związku z tym pytanie mam- jakie powinno być ładowanie na wolnych i jakie na wyższych obrotach? a i czy sprawdzać na światłach?

: czw maja 15, 2014
autor: Ramms
Miernik ustaw na prąd zmienny !! 3 kable wychodzące z altka, idziesz po nich aż do kostki, rozpinasz, sprawdzasz ich stan, czy nie są przypalone itd. Rozpinasz na wyłączonej stacyjce!! Odpalasz: na biegu jałowym sprawdzasz każdą konfigurację tych 3 kabli: 1 z 2, 2 z 3 itd. ma pokazywać 20-23 V im więcej tym lepiej. na 3000-4000 tyś/obr minimum 45 V, nawet do 70V. Różnica pomiędzy fazami nie powinna być wyższa niż 0,5V. Nie spinaj kostki na włączonym silniku !! Mój mechanik mówił, że czasem nie ma tam kostki, bo ktoś przypalił ją i jest polutowane, wówczas powinno się odwinąć te trzy kable.

Natomiast po spięciu kostki i ponownym odpaleniu już na samym aku musi się mieścić, przy włączonych światłach mijania, w przedziale 13,6-15,8 niezależnie od obrotów, ni mniej nie więcej.