Usprawiedliwienie nieobecności
: czw gru 19, 2024
Może ktoś zauważył, a może i nie, możliwe nawet, że nawet komuś mogło się to podobać, że nie było mnie przez ostatnie 30 dni. Powód prozaiczny, mój login przez ten okres był zablokowany jako ostrzeżenie od Administratora/Moderatora Forum z przyszłościowo z ewentualnym dożywotnim zablokowaniem loginu „Tex66”.
Dlatego też, jeżeli w ewentualnie niedalekiej przyszłości nie odczytam od kogoś prywatnej wiadomości (PW) dłużej niż 2-3 dni oznaczało to będzie, że mój login „Tex66” został zablokowany przez Administratora/Moderatora tego Forum, a nie znaczyło to będzie, że nie czytam od kogoś prywatnych wiadomości (PW) z braku chęci, więc jak widać, ……. zadziała siła wyższa.
Jak już wspomniałem, dostałem „ostrzeżenie” od Administratora, że do tej pory to mogłem pisać mniej „grzecznie” i było to, …….. tu cytat z pozdrowień w PW od Administratora/Moderatora Forum, „tolerowane ze względu na przekazywaną wiedzę". Skoro już nie „przekazuję wiedzy” i nie pomagam innym, bo nie zamierzam, nie warto i szkoda na to czasu (sam to napisałem w poście: viewtopic.php?f=14&t=15908), to już nie mogę robić, tu cytat: „dramy i awantur”, bo inaczej dożywotnie zablokowanie mojego loginu i „będziemy musieli się pożegnać” (to też cytat z pozdrowień od Administratora – ….. jakby co to zrzut strony z całą PW od Administratora).
Oczywiście z tym „pożegnaniem” to tylko wtedy, jak komuś coś się nie spodoba w moim komentarzu i poskarży się Administratorowi albo On sam uzna, że robię „dramę i awanturę”.
Ale mam od razu taką propozycję (taki pierwszy z brzegu post), niech Ci którym nie podobają się moje komentarze wytłumaczy Koledze Tomaszowi w jego poście:
viewtopic.php?f=56&t=16213
„o co chodzi? Jak to odczytać?” i temat banalnie prosty i odpowiedzieć można jednym zdaniem pojedynczym, ………. no góra, dwoma, ale to już z uzasadnieniem.
Jeżeli jednak nikt Koledze nie wytłumaczy tego prostego tematu (464 otwarcia postu na ta chwilę i nic), oznaczało to będzie, że jednak nie wszystkim moje komentarze tak bardzo przeszkadzają, albo ……….
Jak widzicie i Kolega Administrator też zaraz to pewnie przeczyta, cały czas było „grzecznie”, nie było „dramy i awantur”.
Zresztą, nie będzie już żadnych „dram i awantur” bo nie będzie żadnych pomocnych komentarzy.
Co najwyżej będę zakładał własne posty np. z udanych kilku zakupów na e-Bay, właśnie przez ten miesiąc jak byłem zablokowany, udało mi się kupić kolejny wałek zdawczy
https://zapodaj.net/plik-A45bpATaQN
i kolejne koło pasowe do VN 2000
https://zapodaj.net/plik-ea4NEQ4xPm
https://zapodaj.net/plik-NxpVVSyHpP
i czwarty regulator/prostownik napięcia do VN2000A1, a wszystko w stanie zbliżonym do fabrycznego, bo innych nie kupuję.
viewtopic.php?f=54&p=305737#p305737
Czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Będą też inne, np. jak samemu coś zrobić, czego nie ma w żadnej Instrukcji Serwisowej a co może być bardzo przydatne, np. schemat całej instalacji elektrycznej modelu VN-a dla których producent przewidział tylko schemat reflektora (Headlight Circuit), bez świateł tylnych (Tail Light Circuit). Ogólnie dotyczy to wszystkich modeli Vulcanʹs na gaźniku i modeli VN 1500 na wtrysku.
Przysłowiową „wisienką na torcie” będzie wspólny obwód wszystkich świateł (Headlight Circuit/Tail Light Circuit) razem z obwodem elektrycznym kierunkowskazów (Turn Signal Cancelling System Circuit) i dla modeli na gaźniku i dla modeli na wtrysku, tego nie ma nigdzie, a może być bardzo przydatne jak ktoś ma problem ze światłami i jednocześnie wariują/(nie działają) kierunkowskazy.
Tak jak napisałem, opisze jak to zrobić a nie gotowe schematy, więc chętni będą mogli spróbować to sobie zrobić samemu.
Jeśli jednak i ten post nie spodoba się i zostanę zablokowany, więc posty będą z pod innych już posiadanych loginów, a jak i tych zabraknie, to codziennie utworzę kilka nowych. Zawsze w podpisie na końcu postu będzie Tex66, więc będziecie wiedzieli o kogo chodzi.
Dla niektórych „zegar się zatrzymał”, więc sugerowałbym nie silić się na nowe komentarze i omijać mnie na tym Szanownym Forum.
Pozdrawiam wszystkich i Kolegę Admina też.
Dlatego też, jeżeli w ewentualnie niedalekiej przyszłości nie odczytam od kogoś prywatnej wiadomości (PW) dłużej niż 2-3 dni oznaczało to będzie, że mój login „Tex66” został zablokowany przez Administratora/Moderatora tego Forum, a nie znaczyło to będzie, że nie czytam od kogoś prywatnych wiadomości (PW) z braku chęci, więc jak widać, ……. zadziała siła wyższa.
Jak już wspomniałem, dostałem „ostrzeżenie” od Administratora, że do tej pory to mogłem pisać mniej „grzecznie” i było to, …….. tu cytat z pozdrowień w PW od Administratora/Moderatora Forum, „tolerowane ze względu na przekazywaną wiedzę". Skoro już nie „przekazuję wiedzy” i nie pomagam innym, bo nie zamierzam, nie warto i szkoda na to czasu (sam to napisałem w poście: viewtopic.php?f=14&t=15908), to już nie mogę robić, tu cytat: „dramy i awantur”, bo inaczej dożywotnie zablokowanie mojego loginu i „będziemy musieli się pożegnać” (to też cytat z pozdrowień od Administratora – ….. jakby co to zrzut strony z całą PW od Administratora).
Oczywiście z tym „pożegnaniem” to tylko wtedy, jak komuś coś się nie spodoba w moim komentarzu i poskarży się Administratorowi albo On sam uzna, że robię „dramę i awanturę”.
Ale mam od razu taką propozycję (taki pierwszy z brzegu post), niech Ci którym nie podobają się moje komentarze wytłumaczy Koledze Tomaszowi w jego poście:
viewtopic.php?f=56&t=16213
„o co chodzi? Jak to odczytać?” i temat banalnie prosty i odpowiedzieć można jednym zdaniem pojedynczym, ………. no góra, dwoma, ale to już z uzasadnieniem.
Jeżeli jednak nikt Koledze nie wytłumaczy tego prostego tematu (464 otwarcia postu na ta chwilę i nic), oznaczało to będzie, że jednak nie wszystkim moje komentarze tak bardzo przeszkadzają, albo ……….
Jak widzicie i Kolega Administrator też zaraz to pewnie przeczyta, cały czas było „grzecznie”, nie było „dramy i awantur”.
Zresztą, nie będzie już żadnych „dram i awantur” bo nie będzie żadnych pomocnych komentarzy.
Co najwyżej będę zakładał własne posty np. z udanych kilku zakupów na e-Bay, właśnie przez ten miesiąc jak byłem zablokowany, udało mi się kupić kolejny wałek zdawczy
https://zapodaj.net/plik-A45bpATaQN
i kolejne koło pasowe do VN 2000
https://zapodaj.net/plik-ea4NEQ4xPm
https://zapodaj.net/plik-NxpVVSyHpP
i czwarty regulator/prostownik napięcia do VN2000A1, a wszystko w stanie zbliżonym do fabrycznego, bo innych nie kupuję.
viewtopic.php?f=54&p=305737#p305737
Czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Będą też inne, np. jak samemu coś zrobić, czego nie ma w żadnej Instrukcji Serwisowej a co może być bardzo przydatne, np. schemat całej instalacji elektrycznej modelu VN-a dla których producent przewidział tylko schemat reflektora (Headlight Circuit), bez świateł tylnych (Tail Light Circuit). Ogólnie dotyczy to wszystkich modeli Vulcanʹs na gaźniku i modeli VN 1500 na wtrysku.
Przysłowiową „wisienką na torcie” będzie wspólny obwód wszystkich świateł (Headlight Circuit/Tail Light Circuit) razem z obwodem elektrycznym kierunkowskazów (Turn Signal Cancelling System Circuit) i dla modeli na gaźniku i dla modeli na wtrysku, tego nie ma nigdzie, a może być bardzo przydatne jak ktoś ma problem ze światłami i jednocześnie wariują/(nie działają) kierunkowskazy.
Tak jak napisałem, opisze jak to zrobić a nie gotowe schematy, więc chętni będą mogli spróbować to sobie zrobić samemu.
Jeśli jednak i ten post nie spodoba się i zostanę zablokowany, więc posty będą z pod innych już posiadanych loginów, a jak i tych zabraknie, to codziennie utworzę kilka nowych. Zawsze w podpisie na końcu postu będzie Tex66, więc będziecie wiedzieli o kogo chodzi.
Dla niektórych „zegar się zatrzymał”, więc sugerowałbym nie silić się na nowe komentarze i omijać mnie na tym Szanownym Forum.
Pozdrawiam wszystkich i Kolegę Admina też.