potrzebuje porady w sprawie zakupu vulcana 750

tajtuss
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 11, 2012
Miejscowość: dębno
Motocykl: kawasaki vn 750
VROC: 0

potrzebuje porady w sprawie zakupu vulcana 750

Post autor: tajtuss » wt wrz 11, 2012

Witam koledzy , jestem nowy , chcę zakupic vulkana 750 z 2003 roku ale zastanawia mnie parę rzeczy mianowicie , motocykl nie ma napisów bocznych vulcan 750 podobno naklejki sie odklejały i gośc je poodklejał , tak samo odklejała mu sie naklejka na zbiorniku , czy to możliwe w tak młodej maszynie? , nie ma takze napisów na bocznych deklach silnika kawasaki , przedni błotnik ma w kolorze czarnym , tylny i zbiornik w kolorze bordo , proszę o wypowiedzi co o tym sadzicie , własciciel zarzeka się że motor bezwypadkowy

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt wrz 11, 2012

już sporo na forum było o tych "bezwypadkowych" że to niby ni ma naklejek bo się odkleiły( ja jak mi się odklejała jedna osłonka to kupiłem porządny klej polimerowy i przykleiłem), a że to się zgubiło, a że pół moto jest pomalowane no bo się na parkingu przewrócił, a że śruby wyrobione bo tak często przegląd silnika był robiony itp :D ja to zawsze podchodzę do tego tak że im więcej mi gość zachwala tym więcej ma do ukrycia :ok: najlepiej weź jakiegoś znajomego motocyklistę i on oceni w mgnieniu oka. życzę udanego zakupu, wrzuć jakieś foty może tego moto to się koledzy od 750 wypowiedzą pozdrawiam :yeee:


tajtuss
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 11, 2012
Miejscowość: dębno
Motocykl: kawasaki vn 750
VROC: 0

Post autor: tajtuss » wt wrz 11, 2012

pisząc o napisach na bocznych deklach silnika miałem na mysli dekiel alternatora i dekiel sprzęgła w tych nowszych vulcanach napis na nich jest wygrawerowany?

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » śr wrz 12, 2012

No jak dla mnie to "trojakie" malowanie na jednym moto........... poza tym ten emblemat na baku to nie od tego modelu..... pasuje mi na Nomada.......
Dodatkowo : niezależnie od wersji błotniki były zawsze malowane w ten sam sposób, brak fabrycznych mocowań do zapięć kasków (przy tylnych kierunkach) - dlaczego?, lusterka nie są oryginalne, tylny błotnik od wewnątrz aż się świeci - malowany?, wiatrak wentylatora wygląda na nowy a sądzę że przy 9-cio letnim moto powinien być choć trochę przybrudzony (pytanie jaki ma przebieg)..... to tak na szybko
Co do grawerki to nie jestem pewny......
Obejrzyj go dokładnie bo zbyt wiele niewiadomych jest.....

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » śr wrz 12, 2012

750 w 2003 roku malowana była kolorami: Luminous Vintage Red, Metallic Graystone i Ebony Black przy czym czarny tylko na ramie (tutaj próbki). Jak Piotrek napisał logo tez nie takie...
Tutaj jest fotka tego modelu.
Pogooglaj trochę i poczytaj - 750-tka to energiczny motorek a jak cos sie z silnikiem spsuje to cała masa zabawy z naprawą ;)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr wrz 12, 2012

fitter pisze:750 w 2003 roku malowana była kolorami: Luminous Vintage Red, Metallic Graystone i Ebony Black przy czym czarny tylko na ramie (tutaj próbki).
kurcze wg tej strony i kolorów mój moto z 1999 roku jest wyprodukowany w 97 ;)

tajtuss
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 11, 2012
Miejscowość: dębno
Motocykl: kawasaki vn 750
VROC: 0

Post autor: tajtuss » śr wrz 12, 2012

dzis mam już trochę więcej wiadomości , w serwisie kawasaki powiedziano mi że takie kolory także występowały , sprawdzali mi po nr vin , więc błotnik może być czarny , przebieg motoru 8800 mil więc niewiele , emblematy są inne bo właściciel stare pozrywał tłumacząc się że zaczęły mu się stare odrywać i nieestetycznie to wyglądało , upiera się żę absolutnie nic nie malował , zgodził się na sprawdzenie motoru w serwisie kawasaki w zgierzu więc możę nic nie ma do ukrycia , czy zna ktoś możę ten serwis ?firmę moto moto zgierz ? grawerka podobno jest malowana i po prostu wyglądała nie zaciekawie i została wyczyszczona , gośc wygląda na to że jest pedantem , myślę żę sprawdzenie w serwisie rozwieje wątpliwości co jeszcze więcej można zrobić?

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » śr wrz 12, 2012

Mój VN750 z 1989r. zanim go sprzedałem miał nakręcone jakieś 50kkm i co prawda na baku miałem naklejki ale za to na boczkach miałem emblematy i nie było widać żeby miały "ochotę" odpadać..... ja bym był ostrożny...... mimo wszystko

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr wrz 12, 2012

pomimo tego serwisu to bym proponował zabrać jakiegoś kolegę motocyklistę który widzi... w sensie patrzy i wie co gdzie i jak :ok: chociaż chyba trudno wyhaczyć idealne moto na rynku wtórnym, chyba że prawie nówka od znajomego ;)

tajtuss
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 11, 2012
Miejscowość: dębno
Motocykl: kawasaki vn 750
VROC: 0

Post autor: tajtuss » śr wrz 12, 2012

koledzy ale czy nie popadamy w jakieś skrajności? sam już zaczynam się zastanawiać , gość nie widzi problemu żeby pojechać na przebadanie w serwisie kawasaki , więc raczej nie ma nic do ukrycia , czy może ktoś lepiej prześwietlic motocykl niż serwis? dodatkowo zabieram kuzyna który także ma vulcana , nie wiem jak jeszcze mozna dodatkowo sie zabezpieczyc ,

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr wrz 12, 2012

kuzyn motocyklista + serwis i masz najpewniej przebadane moto :ok:
to raczej nie skrajności, ale wiedz że sporo jest ludzi chcących że tak to ujmę brzydko wydymać klienta, niestety! strzeżonego....itp :ok:
co do samych serwisów również autoryzowanych to też nie jest często tak pięknie jak to serwis przedstawił na fakturze czy na zleceniu to wiem niestety z pierwszej ręki
życzę dobrego zakupu :ok:

Rav
Posty: 1908
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Kielce
Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
VROC: 0

Post autor: Rav » śr wrz 12, 2012

Przepraszam, że zapytam doświadczonych kolegów, czy vn 750 nie zakończono produkcji w 95r? Tak przynajmniej czytałem, a tu kolega ma z 2003.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr wrz 12, 2012

nr ramy podają tylko do 2001 :ok:
http://chudzikj.republika.pl/VN750.htm

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » śr wrz 12, 2012

Rav pisze:Przepraszam, że zapytam doświadczonych kolegów, czy vn 750 nie zakończono produkcji w 95r? Tak przynajmniej czytałem, a tu kolega ma z 2003.
W 1995 zakończono produkcję w Japonii a następnie produkcja została przeniesiona do USA. I tam był ten model produkowany do 2006 roku w prawie niezmienionej formie lub z drobnymi modyfikacjami (naprawdę drobnymi).

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą