strzały!
strzały!
Witam koledzy mam do Was pytanie.
Mój Vn 750 czasem pierdnie w tłumik. Jest zawsze w dolnym zakresie obrotów np jak przy prędkości 60km/h odejme. Gażniki raczej dobre bo odpala mi za pierwszym raze na zimno i ciepło, nie dymi, obroty równo trzyma. Czy one tak mają?
Drugie pytanie: jak delikatnie ruszam to słysze takie pach pach pach. Jak dam wiecej obrotów to nie, albo przy prędkości 60 km/h na 5 biegu dam raptownie gazu to też pach pach pach. Za chwile to milknie jak dostanie więcej obrotów.
Trzecie pytanie: czy na zime zakręcić kranik paliwa na zimę i spuścić paliwo z gaźników?
Wybaczcie jeśli a napewno moje pytania już się przewinęło. Jestem świeżym posiadaczem, to moje pierwsze moto i różne pytania sie nasuwają.
Dzięki
Mój Vn 750 czasem pierdnie w tłumik. Jest zawsze w dolnym zakresie obrotów np jak przy prędkości 60km/h odejme. Gażniki raczej dobre bo odpala mi za pierwszym raze na zimno i ciepło, nie dymi, obroty równo trzyma. Czy one tak mają?
Drugie pytanie: jak delikatnie ruszam to słysze takie pach pach pach. Jak dam wiecej obrotów to nie, albo przy prędkości 60 km/h na 5 biegu dam raptownie gazu to też pach pach pach. Za chwile to milknie jak dostanie więcej obrotów.
Trzecie pytanie: czy na zime zakręcić kranik paliwa na zimę i spuścić paliwo z gaźników?
Wybaczcie jeśli a napewno moje pytania już się przewinęło. Jestem świeżym posiadaczem, to moje pierwsze moto i różne pytania sie nasuwają.
Dzięki
Vn 750 ma silnik wysokoobrotowy. Najlepszy moment ma w okolicach 4-5 tys obr. Poniżej 2,5-3 tys obrotów po prostu muli i nie ma mocy. Przy 60 km/h to raczej 3 max 4 bieg. 5 to powyżej 80 a najlepiej od 90-100 km/h.
Na zimę spuszczasz paliwo z gaźników żeby się syf nie osadzał. Kranik zakręcasz, bak zalewasz pod korek (żeby para wodna z powietrza się nie skraplała i nie rdzewiał od niej bak wewnątrz). Aku wyjmujesz i najlepiej jakbyś go podpiął pod automatyczna ładowarkę z funkcją podtrzymania - niech sobie spokojnie stoi. Sprawdzasz ciśnienie w oponach i w razie co pompujesz do prawidłowego (jak jest mocno z niskie to się opony odkształcają) Moto przykrywasz jakimś starym prześcieradłem żeby się nie kurzył.
Na zimę spuszczasz paliwo z gaźników żeby się syf nie osadzał. Kranik zakręcasz, bak zalewasz pod korek (żeby para wodna z powietrza się nie skraplała i nie rdzewiał od niej bak wewnątrz). Aku wyjmujesz i najlepiej jakbyś go podpiął pod automatyczna ładowarkę z funkcją podtrzymania - niech sobie spokojnie stoi. Sprawdzasz ciśnienie w oponach i w razie co pompujesz do prawidłowego (jak jest mocno z niskie to się opony odkształcają) Moto przykrywasz jakimś starym prześcieradłem żeby się nie kurzył.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)