Światła VN750
- Karamba
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz mar 17, 2013
- Miejscowość: pomorskie
- Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
- VROC: 36935
Światła VN750
Postaram się opisać problem z jakim sobie poradziłem a to doświadczenie komuś może się przydać . Otóż nie zapalały mi się automatycznie światła mijania/drogowe , przyczyną okazała się końcówka konektorowa ,, żeńska,, w kostce (niebieski kolor) przez którą podłączony jest przekaźnik uruchamiający światła , pod pokrywą po prawej stronie . Problem był tym bardziej trudny do zdiagnozowania że na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało ok ( żadnej śniedzi itp ) dopiero po wypięciu przewodu z kostki okazało się że konektor ,,żeński ,,powinien mieć w środku blaszkę która była wyłamana i dlatego nie było poprawnego styku i światła nie zawsze się zapalały . Wiem że takie gó... problemy potrafią doprowadzić do szału , dlatego mam nadzieję że być może komuś się to przyda . Mój VN jest z 91 rok i ma prawo z racji wieku mieć takie ,,chimery,, ale dla mnie frajda z grzebania przy nim jest prawie taka sama jak z jazdy
>> http://img856.imageshack.us/img856/6289/75151064.jpg <<
Na zdjęciu jest pokazana druga część kostki z końcówką "męską"
>> http://img856.imageshack.us/img856/6289/75151064.jpg <<
Na zdjęciu jest pokazana druga część kostki z końcówką "męską"
Fajnie że o tym piszesz. Czasami komuś coś szwankuje, człowiek kombinuje, nie może znaleźć, zastanawia się czy nie walnęło coś poważnego itp. a może okazać się że to taki drobiazg.
Stopniowo rośnie nam na forum niezła piguła wiedzy mechanicznej.
Dzięki
Stopniowo rośnie nam na forum niezła piguła wiedzy mechanicznej.
Dzięki
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
- Brein
- Posty: 2242
- Rejestracja: czw maja 06, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Dniepr MT12
- VROC: 32244
Dzięki
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Karamba, Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Kawusi VN750 sprowadzony z Holandii troszku zaniedbany i własnie mam problem ze światłem nie świeci ani pozycja ani długie. Bezpieczniki sprawdzone śniedzi mało co ,wszystkie lampy świecą stopu tył pozycja ,jak włączam kierunki zapala mi sie kontrolka HEAD LAMP plisss pomocy
Kto pyta i szpera nie błądzi.Dzięk/i bracia motocykliści doszedłem do wszystkiego świeci że aż w oczy razi. Bałaganu w kablach takiego nie było.Tylko jeden szkopuł mały poprzedni właściciel albo tak fabrycznie było na kablu masy zamontował wyłącznik po to by chyba odpalać bez Świateł .Dzięki jeszcze raz za przydatne rady i lewa w górę!!
- Karamba
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz mar 17, 2013
- Miejscowość: pomorskie
- Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
- VROC: 36935
Sorry długo mnie nie było , trochę problemów , mało czasu , postaram się częściej zaglądać na forum . Super KOBUZ4 że sobie poradziłeś . Ja dziś właśnie silnik z ramy " wyrwałem " zaś altek ale jest okazja na konkretny przegląd
komar na pedały, romet , motorynka, jawa 175 ( ojca) CZ350 , długa przerwa i teraz VN 750 Św. Krzysztof jeździ z nami na tylnim siodełku tylko do 100km / h potem ustepuje miejsca Św.Piotrowi
Się dołączę do tematu, coby nowego nie zakładać- chociaż moto inne bo EN 500.
Też (przy okazji renowacji reflektora) znalazłem te 2 luźne złączki (ładnie odizolowane).
A że będę montował lightbary, to jeśli jest tam podany prąd, to nic tylko dołożyć bezpiecznik, dalej przez wyłącznik do dodatkowych lamp i powinni być OK. Żarówki H3, ale LED-y, więc obciążenie minimalne. I nie wadziło by mi, że można by je włączyć nawet bez zapłonu- może nawet i lepiej- czasem się przyda coś doświetlić.
Koledzy - jakieś błędy w moim rozumowaniu ?
Też (przy okazji renowacji reflektora) znalazłem te 2 luźne złączki (ładnie odizolowane).
A że będę montował lightbary, to jeśli jest tam podany prąd, to nic tylko dołożyć bezpiecznik, dalej przez wyłącznik do dodatkowych lamp i powinni być OK. Żarówki H3, ale LED-y, więc obciążenie minimalne. I nie wadziło by mi, że można by je włączyć nawet bez zapłonu- może nawet i lepiej- czasem się przyda coś doświetlić.
Koledzy - jakieś błędy w moim rozumowaniu ?
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Rozumowanie jak najbardziej okUwex pisze:Się dołączę do tematu, coby nowego nie zakładać- chociaż moto inne bo EN 500.
Też (przy okazji renowacji reflektora) znalazłem te 2 luźne złączki (ładnie odizolowane).
A że będę montował lightbary, to jeśli jest tam podany prąd, to nic tylko dołożyć bezpiecznik, dalej przez wyłącznik do dodatkowych lamp i powinni być OK. Żarówki H3, ale LED-y, więc obciążenie minimalne. I nie wadziło by mi, że można by je włączyć nawet bez zapłonu- może nawet i lepiej- czasem się przyda coś doświetlić.
Koledzy - jakieś błędy w moim rozumowaniu ?
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019