Wszystkie problemy z moim VN 750

nikomedes
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 10, 2012
Miejscowość: Łomża
Motocykl: Kawasaki Vn 750
VROC: 0

Wszystkie problemy z moim VN 750

Post autor: nikomedes » pn cze 03, 2013

Witam
Chcialbym wam przedstawic moje problemy, a chcialbym sie dowiedziec co na ten temat mozecie powiedziec ;p
Moje problemy:
- Brak przyspieszenia (zabralem go od mechanikow jezeli tak ich mozna by bylo nazwac, dzieje sie cos takiego ze daje gaz i no nie czuc tego przyspieszenia kiedys jak jezdzilem to z lag mnie podnosilo a teraz dupa nie ma tego przyspieszenia)
- Jade 60 mil na 4 wrzucam 5 spada do 55-50
- Wyciek z silnika kolo lewej nogi pod cylindrem
- Jade i w pewnym momencie gasnie nie moge odpalic
- duze spalanie zrobilem 53 mile to cos okolo 85km i mialem zalane pod korek i juz prawie nic nie ma zostalo moze z 2L

Czy sprzedac go za nie duze pieniadze i kupic inny motor?

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » pn cze 03, 2013

Do sprawdzenia:
1. kranik - czy membrany nie poszły i czy przez to Ci nie zalewa gaźników bo takie spalanie to czołg moze mieć a nie motor
2. gaźniki - czyszczenie, regulacja, sprawdzenie gumek air-cut i membran
3. sprężanie w cylindrach - sprawdź jakie masz bo może pierścienie Ci się skończyły a bez sprężania to raczej za bardzo nie pojedzie

Opisz dokładniej skąd cieknie albo najlepiej wrzuć jakąs fotkę. I co Ci cieknie - olej czy płyn chłodniczy?
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

nikomedes
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 10, 2012
Miejscowość: Łomża
Motocykl: Kawasaki Vn 750
VROC: 0

Post autor: nikomedes » pn cze 03, 2013

A wiedz tak wiem dlaczego gasł mi motorek teraz uz wogule nie pali mam 2 cewki na cewce przy kierownicy iskra jest na cewce przy aku iskry nie ma

Cieknie mi olej najprawdopodobniej z laczenia tlumika z kolektorem wydechowym bo dzis rozkrecilem tlumi i tam własnie znalazl sie olej

Jak sprawdzic kranik? bo mam bak wyjety właśnie

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » wt cze 04, 2013

Sprawdzenie działania kranika:
Podłącz do kranika jakieś wężyki najlepiej przezroczyste do króćców paliwowych (te po bokach) i puść je do jakiegoś słoika. Podłącz jakis wężyk do srodkowego króćca - podciśnieniowego. Jak ustawisz kranik na ON albo RES i zassiesz powietrze przez środkowy wężyk to bocznymi powinno poleciec paliwo. Jeżeli leci bez ssania to masz zwalone membrany.
Sprawdzenie membran:
Odkręcasz kranik od baku i wyjmujesz. Odkręcasz z tyłu 4 śrubki i delikatnie rozkładasz. Sprawdzasz stan tych cienkich gumowych membranek. Jeżeli są sparciałe, twarde albo przerwane to je wymieniasz. Komplet naprawczy kranika (membrany + oringi) chodzi po ok 60zł na allegro.

Jakim cudem olej cieknie Ci z kolektora wydechowego??
Musiałoby Ci zasysać olej do komory spalania i wywalać do kolektora. Trudno mi w to uwierzyć. Obejrzyj bardzo dokładnie skąd Ci cieknie olej i najlepiej zrób fotki i wrzuć.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 25 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 24 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą