prąd w VN 750 88 rok
prąd w VN 750 88 rok
Mam pytanie do specjalistów. Jaki powinien być prąd zmienny międzyfazowy z alternatora, mierzony przed regulatorem. W chwili obecnej mam 80 wolt na trzech fazach przy obrotach 5 tyś.
- Karamba
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz mar 17, 2013
- Miejscowość: pomorskie
- Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
- VROC: 36935
z tego co gdzieś tu na forum czytałem i pamiętam to jest ok gorzej jak na jakiejś fazie jest mniej ale poszukaj na forum tematy alternatorów w vn 750 ( to niestety popularny temat w tym modelu ) na pewno znajdziesz
komar na pedały, romet , motorynka, jawa 175 ( ojca) CZ350 , długa przerwa i teraz VN 750 Św. Krzysztof jeździ z nami na tylnim siodełku tylko do 100km / h potem ustepuje miejsca Św.Piotrowi
- Stevie69
- Posty: 116
- Rejestracja: śr sie 14, 2013
- Miejscowość: Bochnia
- Motocykl: VN 750 86'
- VROC: 36259
Polecam więcej testów jeśli nie ma prądu:
Cytując jednego z naszych forumowych Guru
-Ustawiasz omometr na minimalny zakres (jednego lub kilku omów – zależy jaki masz miernik) i mierzysz opór na każdej parze przewodów , czyli 1z2, 1z3, 2z3. Opór na każdej parze powinien być w przedziale 0,34-0,52Ohm. Jak na którejś parze masz więcej to masz przerwany obwód (altek do wymiany), jak mniej to zwarcie na obwodzie (altek do wymiany).
Drugi test który możesz przeprowadzić to test na przebicie. Ustaw omometr na maksymalna wartość. Zmierz opór pomiędzy każdym z żółtych kabli a masą (np. ramą albo obudową silnika). Jeżeli którykolwiek odczyt będzie inny niż nieskończoność to na danym obwodzie masz przebicie na masę (altek do wymiany).
Jakie masz napięcie na klemach akumulatora przy zgaszonym i odpalonym motocyklu?
Jeśli wszystko z altkiem gra i akumulator trzyma napięcie to obwiniłbym regler.
Cytując jednego z naszych forumowych Guru
-Ustawiasz omometr na minimalny zakres (jednego lub kilku omów – zależy jaki masz miernik) i mierzysz opór na każdej parze przewodów , czyli 1z2, 1z3, 2z3. Opór na każdej parze powinien być w przedziale 0,34-0,52Ohm. Jak na którejś parze masz więcej to masz przerwany obwód (altek do wymiany), jak mniej to zwarcie na obwodzie (altek do wymiany).
Drugi test który możesz przeprowadzić to test na przebicie. Ustaw omometr na maksymalna wartość. Zmierz opór pomiędzy każdym z żółtych kabli a masą (np. ramą albo obudową silnika). Jeżeli którykolwiek odczyt będzie inny niż nieskończoność to na danym obwodzie masz przebicie na masę (altek do wymiany).
Jakie masz napięcie na klemach akumulatora przy zgaszonym i odpalonym motocyklu?
Jeśli wszystko z altkiem gra i akumulator trzyma napięcie to obwiniłbym regler.
Benzyna we krwi - Olej w głowie
VROC 36259
VROC 36259
Kto jest online
Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości