wkurzający problem

johny3672
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 18, 2010
Miejscowość: jarosławiec
Motocykl: vn 750
VROC: 0

wkurzający problem

Post autor: johny3672 » pn paź 18, 2010

Obroty bez ssania 1100/min, przy nagłej redukcji gazu potrafią chwilowo spadać do 500/min lub mniej. Wtedy pojawia się niebezpieczeństwo zgaśnięcia silnika. Jeśli nie zgaśnie za chwilę znów wchodzą na oczekiwany poziom czyli 1100.Świece nowe, gaźniki po synchronizacji.Niedawno go kupiłem i już tak miał.Już mnie to trochę wkurza .Proszę o jakieś sugestie i porady.pozdr.

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » pn paź 18, 2010

Mamy tu taki zwyczaj że witamy się w powitalni, a potem na szerokie wody forumowe.
Miło uściskać dłoń (przynajmniej wirtualnie) przed rozmową.
Na pewno doradzą Ci w twoim problemie, bo jest sporo 750 w naszym gronie zapaleńców VN-enek.
Pozdrawiam :yeee:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

johny3672
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 18, 2010
Miejscowość: jarosławiec
Motocykl: vn 750
VROC: 0

Post autor: johny3672 » pn paź 18, 2010

Masz rację Kolego.
Witam wszystkich i pozdrawiam.
Wybaczcie trochę się pospieszyłem.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » wt paź 19, 2010

johny 3672 przenieś swój post powitalny do odpowiedniego działu forum. Mimo wszystko witam :mrgreen:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt paź 19, 2010

Napisz PW do Tiszo, Starszego lub Kuby pewnie Ci pomogą...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » wt paź 19, 2010

Abramsm1a1 pisze:Napisz PW do Tiszo, Starszego lub Kuby pewnie Ci pomogą...
nie mam takiego doświadczenia - kojarzył bym ten przypadek z niewłaściwym poziomem paliwa, lub złymi regulacjami - rozumiem, że gaźnik jest czysty
Jeśli była robiona synchronizacja, to wcale nie znaczy, że właściwie - nawet 1/2 obrotu śrub regulujących składu mieszanki wymusza ponowną synchronizacje przepustnic - niektórzy twierdzą , że tyle to nie ma znaczenia - NIEPRAWDA !

Zrób czyszczenie gaźnika w myjce ultradźwiękowej i dopiero regulacje

johny3672
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 18, 2010
Miejscowość: jarosławiec
Motocykl: vn 750
VROC: 0

Post autor: johny3672 » wt paź 19, 2010

witam.Starszy dziękuję za odpowiedż.tylko tyle że dzisiaj rano całkiem coś padło.normalnie ssanie a tu nic kręci i strzela w rurę.jak wyłączyłem ssanie za którymś razem odpalił ale czuć było paliwem .pracuje nierówno ale pracuje.przejechałem się kawałek to niby idzie ale pali chyba z 12 na 100 bo znacznie wskazówka opadła.temperatura norma.jak zgasiłem to z rury wydechowej przedniego cylindra jeszcze długo dym leciał z drugiego nie .co się mogło stać z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » wt paź 19, 2010

johny3672 pisze:witam.Starszy
...dostałeś już pewnie elaborat na PW , do nowego sezonu poradzisz :wink:

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » śr paź 20, 2010

Prosimy o elaborat też tutaj - bo jak znowu pojawi się taki problem to będzie co czytać - a tak to znowu na pw Zbyszku będziesz musiał wysyłać...

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr paź 20, 2010

johny3672 pisze:witam.Starszy dziękuję za odpowiedż.tylko tyle że dzisiaj rano całkiem coś padło.normalnie ssanie a tu nic kręci i strzela w rurę.jak wyłączyłem ssanie za którymś razem odpalił ale czuć było paliwem .pracuje nierówno ale pracuje.przejechałem się kawałek to niby idzie ale pali chyba z 12 na 100 bo znacznie wskazówka opadła.temperatura norma.jak zgasiłem to z rury wydechowej przedniego cylindra jeszcze długo dym leciał z drugiego nie .co się mogło stać z góry dziękuję.
To że dobrze było to nic nie znaczy, na ssaniu nie pali bo zły skład mieszanki, za dużo paliwa.
Przyczyny masz na Pw wysłane
Pozdro

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » śr paź 20, 2010

Papaj pisze:Prosimy o elaborat też tutaj - bo jak znowu pojawi się taki problem to będzie co czytać - a tak to znowu na pw Zbyszku będziesz musiał wysyłać...
...jak johny3672 zrobi, to już wszystkie będą usprawnione - nie było by co pisać później ! :lol:

- poza tym na PW jest więcej porad, część będzie trafnych , więc po usprawnieniu johny3672 z pewnością opisze przyczynę

johny3672
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 18, 2010
Miejscowość: jarosławiec
Motocykl: vn 750
VROC: 0

Post autor: johny3672 » sob paź 23, 2010

witam.jak tylko naprawię wszystko opiszę.

Awatar użytkownika
lisek57
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2010
Miejscowość: Ozorków
Motocykl: kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: lisek57 » wt lis 16, 2010

ja też tak miałem i sie okazało że paliwo było do dupy wlałem 98 i było ok :yeee:
lisek57

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr lis 17, 2010

lisek57 pisze:ja też tak miałem i sie okazało że paliwo było do dupy wlałem 98 i było ok :yeee:
Wątpię żeby była to wina paliwa, na złym to raczej by szarpał albo przerywał.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą