Wymiana przewodow wys.nap.
- Rydzyk_ojciec
- Posty: 44
- Rejestracja: wt cze 17, 2014
- Miejscowość: Ostrołęka
- Motocykl: VN 750A
- VROC: 37145
Wymiana przewodow wys.nap.
Witam Wszystkich.a wiec prosba jak w temacie Postu.Wymiana przewodow,fajeczek,swieczek...Te dwie ostatnie ogarniam,gorzej z przewodami a czas tyka nie ublagalnie.Przedmiotem zabiegu jest Vn750A rocznik 93.dzieki za podpowiedz i ewentualne wskazowki.pozdro
- kerdmann
- Posty: 89
- Rejestracja: śr kwie 17, 2013
- Miejscowość: Reda-pomorskie
- Motocykl: vulcan vn750
- VROC: 0
Jeśli masz instrukcję, to poczytaj, jest w języku wroga ale poradzisz sobie. Jeśli nie masz to ściągnij z neta!
Poza tym to prosta sprawa.
Przewody wymieniałem w zeszłym sezonie. Od cewki zapłonowej razem z fajkami i świecami.
Cewki zapłonowe masz ukryte pod plastikowymi osłonami przy główce ramy z przodu! Będziesz musiał zdemontować sobie całe puszki filtrów powietrza, wtedy dostęp do przewodów będzie lepszy.
Ja zrobiłem tak: zdemontowałem fajki z przewodów, następnie zaznaczyłem który przewód jest z lewej a który z prawej strony silnika. Następnie trzeba je wyciągnąć bo są powciskane pomiędzy silnik i ramę itp. i demontujesz cewkę zapłonową! na przewodach idących do cewki są takie nakrętki które trzeba odkręcić delikatnie, pod nimi masz podkładkę i gumową uszczelkę. Po odkręceniu po prostu wyciągasz przewód który jest "nabity" na kolec, tak jak w fajce! Odmierzasz długość nowego przewodu wg. starego, najlepiej z lekkim zapasem. Potem składasz do kupy w odwrotnej kolejności, i tak oba przewody! Przykręcasz cewkę, prowadzisz przewody w taki sposób jak były poprzednio, no chyba że chcesz inaczej, obcinasz przewód w odpowiednim miejscu, zakładasz fajeczki i gotowe! Tak samo z drugą cewką!
Poza tym to prosta sprawa.
Przewody wymieniałem w zeszłym sezonie. Od cewki zapłonowej razem z fajkami i świecami.
Cewki zapłonowe masz ukryte pod plastikowymi osłonami przy główce ramy z przodu! Będziesz musiał zdemontować sobie całe puszki filtrów powietrza, wtedy dostęp do przewodów będzie lepszy.
Ja zrobiłem tak: zdemontowałem fajki z przewodów, następnie zaznaczyłem który przewód jest z lewej a który z prawej strony silnika. Następnie trzeba je wyciągnąć bo są powciskane pomiędzy silnik i ramę itp. i demontujesz cewkę zapłonową! na przewodach idących do cewki są takie nakrętki które trzeba odkręcić delikatnie, pod nimi masz podkładkę i gumową uszczelkę. Po odkręceniu po prostu wyciągasz przewód który jest "nabity" na kolec, tak jak w fajce! Odmierzasz długość nowego przewodu wg. starego, najlepiej z lekkim zapasem. Potem składasz do kupy w odwrotnej kolejności, i tak oba przewody! Przykręcasz cewkę, prowadzisz przewody w taki sposób jak były poprzednio, no chyba że chcesz inaczej, obcinasz przewód w odpowiednim miejscu, zakładasz fajeczki i gotowe! Tak samo z drugą cewką!
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć.
- Rydzyk_ojciec
- Posty: 44
- Rejestracja: wt cze 17, 2014
- Miejscowość: Ostrołęka
- Motocykl: VN 750A
- VROC: 37145
Kto jest online
Jest 25 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 25 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości