lagi Vulcan 750
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wt maja 05, 2015
- Miejscowość: Miasto 100 mostów
- Motocykl: VN750
- VROC: 0
Żeby nie robić bałaganu zapytam tutaj.
Po ostatniej lekkiej stłuczce, moja wina, brak umiejętności, bezsensowna panika. Przy niewielkiej prędkości uderzyłem w auto z przodu.
Stłuczone lusterko - spoko. Martwi mnie jedna sprawa, przy wyprostowanym układzie (polka na zegary w osi do moto, nie biorę pod uwagi kierownice bo została lekko wygięta) kolo ewidentnie jest skręcone.
Lagi są proste, czy mogło dojść do ich przesunięcia na półkach?
Dodam, ze na pierwsze oględziny koło wydaje się nie scentrowane.
Pozdrawiam,
W
Po ostatniej lekkiej stłuczce, moja wina, brak umiejętności, bezsensowna panika. Przy niewielkiej prędkości uderzyłem w auto z przodu.
Stłuczone lusterko - spoko. Martwi mnie jedna sprawa, przy wyprostowanym układzie (polka na zegary w osi do moto, nie biorę pod uwagi kierownice bo została lekko wygięta) kolo ewidentnie jest skręcone.
Lagi są proste, czy mogło dojść do ich przesunięcia na półkach?
Dodam, ze na pierwsze oględziny koło wydaje się nie scentrowane.
Pozdrawiam,
W
-
- Posty: 2
- Rejestracja: sob maja 02, 2015
- Miejscowość: Siemirowice
- Motocykl: Kawasaki
- VROC: 0
Koledzy POMOCY!!
Filmik z rozbierania lag - zaliczyłem i poległem na "dzień dobry". Po odkręceniu osłony na górze mam śrubę, lecz wygląda to tak jakby nie było jak tego wcisnąć aby zdjąć zabezpieczenie.
Chyba że jestem na tyle " ślepy"
Zdjęcie w załączeniu, może ktoś to miał tak samo. Chcę / chciałbym wymienić olej i uszczelniacze. Lecz jest problem.
Zdjęcia tutaj
Mogę prosić o poradę.
Filmik z rozbierania lag - zaliczyłem i poległem na "dzień dobry". Po odkręceniu osłony na górze mam śrubę, lecz wygląda to tak jakby nie było jak tego wcisnąć aby zdjąć zabezpieczenie.
Chyba że jestem na tyle " ślepy"
Zdjęcie w załączeniu, może ktoś to miał tak samo. Chcę / chciałbym wymienić olej i uszczelniacze. Lecz jest problem.
Zdjęcia tutaj
Mogę prosić o poradę.
Tam na prawej ladze widać rowek i pierścień zabezpieczający. Wkręć przez coś miękkiego w imadło górę lagi i musisz wcisnąć ten korek ze śrubą, pojawi ci się rowek a w nim pierścień z drutu. On dość łatwo wychodzi, podważ śrubokrętem i ci wyjdzie całość na zewnątrz. Jeśli ci mogę doradzić, to przed tą operacją odkręć sobie dolną śrubę - najlepiej ścisnąć jeszcze lagę i dobrze by było kluczem udarowym poluzować śrubę, bo później bez specjalnego przyrządu będzie trudno.
W moim wątku Vulcan500 mam zdjęcia rozebranych lag. Jak coś to chętnie pomogę.
A i jak dawno nie był zmieniany olej i będzie taka zupa aluminiowa, dobrze całość rozebrać i wypłukać. Sprawdź także luzy na panewkach, bo jak będą to sama wymiana uszczelniaczy nic nie da.
W moim wątku Vulcan500 mam zdjęcia rozebranych lag. Jak coś to chętnie pomogę.
A i jak dawno nie był zmieniany olej i będzie taka zupa aluminiowa, dobrze całość rozebrać i wypłukać. Sprawdź także luzy na panewkach, bo jak będą to sama wymiana uszczelniaczy nic nie da.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości