gaźniki
- HubertDrzewinski
- Posty: 39
- Rejestracja: pn wrz 13, 2021
- Motocykl:
gaźniki
Siemka ludziska co myślicie o takim spalanie 6l/100 i jakie dysze powinny być w gaźnikach i czy vn750 twin był jakoś blokowany na gaznikach
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: gaźniki
Nie słyszałem aby 750 tka była blokowana.
Spalanie jest jakie jest!!! Nikt nie mówił że nasza przyjemność będzie tania
W zależności ile masz nakręcone km to wynik bywa różny.
Gaźniki to konstrukcja mechaniczna która się zużywa ( luzy, nieszczelności itp). To zużycie wpływa na wielkość spalania.
Naprawa nie warta świeczki. Regeneracja jest bardzo droga, nowe gaźniki jeszcze droższe . Kiedy ci się zwóci wydana kasa na grzeganie w gaźnikach?, jeżeli robisz kilka tyś. km roćznie?
Dysze są w serisówce i na pewno Texx ci je zaraz poda
Jak gaźniki równo pracują i nie masz zamulania to nie ma co kombinować z dyszami.
Jeżeli chcesz oszczędnie jeździć to przesiądź się na skuter 50ccm .
Spalanie jest jakie jest!!! Nikt nie mówił że nasza przyjemność będzie tania
W zależności ile masz nakręcone km to wynik bywa różny.
Gaźniki to konstrukcja mechaniczna która się zużywa ( luzy, nieszczelności itp). To zużycie wpływa na wielkość spalania.
Naprawa nie warta świeczki. Regeneracja jest bardzo droga, nowe gaźniki jeszcze droższe . Kiedy ci się zwóci wydana kasa na grzeganie w gaźnikach?, jeżeli robisz kilka tyś. km roćznie?
Dysze są w serisówce i na pewno Texx ci je zaraz poda
Jak gaźniki równo pracują i nie masz zamulania to nie ma co kombinować z dyszami.
Jeżeli chcesz oszczędnie jeździć to przesiądź się na skuter 50ccm .
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- HubertDrzewinski
- Posty: 39
- Rejestracja: pn wrz 13, 2021
- Motocykl:
Re: gaźniki
o dziękuję za pomoc czyli już wiem gra nie warta świeczki pozdro
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: gaźniki
Wielebny Marku,
„Dysze są w serisówce i na pewno Tex (przez jedno x) ci je zaraz poda”.
Skąd ta pewność, że poda?
Ale skoro to Ty tak napisałeś to OK.
Fabryczny VN750 powinien spalać 4,7 L na 100 km przy średniej prędkości 90-100 km/h.
Ale Kolega ma prawie 30-sto letniego VN750.
Pewnie nie wie jaki ma założony rozmiar głównych dysz paliwowych i iglic, podobnie z iglicami dysz powietrza i samymi dyszami powietrza.
6L paliwa na 30-sto letni VN750 to nie najgorzej mając na uwadze zużycie podzespołów gaźnika (ów).
Powinien mieć tak jak poniżej na zdjęciu ale możliwe, że ma większe główne dysze paliwowe ze względu na wiek motocykla – Instrukcja Serwisowa str. 20.
P.S.
Z tą przesiadką na 50ccm to dobre.
„Dysze są w serisówce i na pewno Tex (przez jedno x) ci je zaraz poda”.
Skąd ta pewność, że poda?
Ale skoro to Ty tak napisałeś to OK.
Fabryczny VN750 powinien spalać 4,7 L na 100 km przy średniej prędkości 90-100 km/h.
Ale Kolega ma prawie 30-sto letniego VN750.
Pewnie nie wie jaki ma założony rozmiar głównych dysz paliwowych i iglic, podobnie z iglicami dysz powietrza i samymi dyszami powietrza.
6L paliwa na 30-sto letni VN750 to nie najgorzej mając na uwadze zużycie podzespołów gaźnika (ów).
Powinien mieć tak jak poniżej na zdjęciu ale możliwe, że ma większe główne dysze paliwowe ze względu na wiek motocykla – Instrukcja Serwisowa str. 20.
P.S.
Z tą przesiadką na 50ccm to dobre.
Tex66
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: gaźniki
No jak ? Texx. Z skąd ta pewność?
Jako Główny Szaman od serwisówek dlaczego byś miał nie udzielić koledze informacji???
Jako Główny Szaman od serwisówek dlaczego byś miał nie udzielić koledze informacji???
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: gaźniki
Panowie czy aby napewno niebyły dławione dyszami? A skąd różna moc na USA, Europę? Pojemności te same, gaźniki też więc dysze chybe różne. Może jeszcze iglice ale nie jestem pewien a do serwisówki chwilowo niemam dostępu.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: gaźniki
RavR,
Załapałeś się przed północą jako ostatni, cokolwiek by to nie znaczyło.
Skąd różnice w mocy? – tu jest odpowiedź (Instrukcja Serwisowa VN 750 – str. 20)
W zależności od rocznika i na rynek, na który był produkowany VN 750, były róże rozmiary elementów gaźnika (dysze i iglice).
Załapałeś się przed północą jako ostatni, cokolwiek by to nie znaczyło.
Skąd różnice w mocy? – tu jest odpowiedź (Instrukcja Serwisowa VN 750 – str. 20)
W zależności od rocznika i na rynek, na który był produkowany VN 750, były róże rozmiary elementów gaźnika (dysze i iglice).
Tex66
Re: gaźniki
Tex66 na ciebie zawsze można liczyć. Kojarzyłem właśnie tę tabelkę. Ale w 100% nie byłem pewny. Dzięki.
- HubertDrzewinski
- Posty: 39
- Rejestracja: pn wrz 13, 2021
- Motocykl:
Re: gaźniki
ja też dziękuję (podpowiedzcie jak wstawić zdjęcie bo szukasz jednej rzeczy do mojego motocykla)
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości