hamulec tylni vn 700

zbyszek1987
Posty: 9
Rejestracja: czw lis 11, 2010
Miejscowość: Stara Wieś
Motocykl: kawasaki VN 700
VROC: 0

hamulec tylni vn 700

Post autor: zbyszek1987 » pn lut 21, 2011

witam. mam bardzo słaby hamulec tylni.
nie mam tarczy z tyłu tylko bęben. może ktoś już wymieniał to?!
prosze o dorade jak to robić i co tam trzeba pokupić. z góry dzięki. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 359
Rejestracja: pn lis 22, 2010
Miejscowość: Kołobrzeg
Motocykl: vn 700
VROC: 33150

Post autor: Artur » pn lut 21, 2011

też tak mam w swoim ale to chyba norma
szczęście i radość , wolność i swoboda

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Re: hamulec tylni vn 700

Post autor: Tiszo » wt lut 22, 2011

zbyszek1987 pisze:witam. mam bardzo słaby hamulec tylni.
nie mam tarczy z tyłu tylko bęben. może ktoś już wymieniał to?!
prosze o dorade jak to robić i co tam trzeba pokupić. z góry dzięki. Pozdrawiam
Żadna wersia czy 700 ,czy 750 nie ma tarczy jest na bębnie. Naprawa jest prosta jak bęben. Kupujesz szczęki za 70 zł i wymieniasz, i po wszystkim.

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 571
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Legionowo
Motocykl: VN 750, VN 15, vn 900
VROC: 31422

Re: hamulec tylni vn 700

Post autor: Kuba » wt lut 22, 2011

Tiszo pisze:
zbyszek1987 pisze:witam. mam bardzo słaby hamulec tylni.
nie mam tarczy z tyłu tylko bęben. może ktoś już wymieniał to?!
prosze o dorade jak to robić i co tam trzeba pokupić. z góry dzięki. Pozdrawiam
Żadna wersia czy 700 ,czy 750 nie ma tarczy jest na bębnie. Naprawa jest prosta jak bęben. Kupujesz szczęki za 70 zł i wymieniasz, i po wszystkim.
Tiszo jak zwykle wie, co mówi.
A żeby zaoszczędzić te 70zł najpierw proponowałbym zajrzeć do środka może wystarczy wszystko przeczyścić. Szczęki w tym modelu dłuugooo schodzą. Nawet po wymianie tył z założenia żyletą nie będzie.
Dzisiaj jest pierwszym dniem reszty mojego życia.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lut 22, 2011

Plus bębnów jest taki że rzadko kiedy udaje się go zblokować i częściej używany jest jako spowalniacz albo razem z przednim daje pożądany efekt.
W VN800 bardzo podobnie
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » czw lut 24, 2011

a sprawdzałeś stan okładzin. nie ma tam regulacji jak w innych motocyklach np . Virago?

[ Dodano: Czw Lut 24, 2011 ]
PS. ze zdjęcia poniżej wynika ze jest normalna regulacja na nakrętce. Sprawdziłbym czy nie da się go po prostu podciągnąć poprzez podkręcenie nakrętką
Obrazek

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » pt lut 25, 2011

Ten typ już tak ma ze tylny bęben najmocniejszy nie jest i działa raczej jako spowalniacz.
Regulację ma - tak jak pisze bartazzz - na nakrętce. Proponuję sprawdzić stan okładzin i wyregulować, ewentualnie za radą Tiszo (naszego speca w temacie VN750) - wymienić okładziny.
Jeżeli masz serwisówke to znajdziesz tam co i jak. Jeśli nie masz to zgłoś się do mnie na PW :)
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą