vn 750 bierze olej
vn 750 bierze olej
witam.jaką 750-ka ma normę zużycia oleju?zrobiłem ostatnio 460 km i zpalił jakieś 0.4-0.45 l olej .pozdrawiam i dziękuję z góry.
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Sprawdź lepiej czy nie masz gdzieś wycieków jak się moto rozgrzeje bo taka ilość spalonego oleju przy tak małej ilości pokonanych kilometrów to dość spory ubytek. W moim przypadku miałem nieszczelność w dolnej części pokrywy sprzęgła ale nie ciekło na tyle żeby można było to zobzczyć na postoju. Dopiero po rozgrzaniu silnika i zrobieniu kilku kilometrów można było zobaczyć na wydechu że coś cieknie.
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- mrblack
- Posty: 99
- Rejestracja: wt lip 13, 2010
- Miejscowość: Mazuria
- Motocykl: AWO Simson ver. Military
- VROC: 0
Daj sobie siana z tym zwalaniem głowicZeus pisze:Ja ma VN 1500 i rąbie olej na potęgę. Na 1000 km 1 litr oleju. Ponoć te typy tak mają. Narazie się nie przejmuję tym za bardzo , bo pora i czas jest na jazdę. Poprostu wiem, że muszę pilnować stanu oleju i tyle. Jak skończy się sezon to zdejmę głowice i sprawdzę czemu jest z niego taki olejopij.
I tak nic nie zdziałasz a tylko roboty sobie narobisz i kasy na rozerwane uszczelniacze stracisz .
I może żyłka w tyłku trzasnąć jak będziesz wyszarpywał silnik z ramy bo nie ma innej opcji ...
Ja w swoim mam wymienione pierścienia na nowe, uszczelki wszystkie, honowanie cylindrów, szlifowane zawory i docierane gniazda i kupę innych rzeczy i dupa kwas - siorbie olej i ma na mnie silnik wydupione.
Tłok jest krótki, blisko siebie siedzą pierścionki a powierzchnia dekla duża i idzie oliwa do komory spalania i amen
Wymieniają ludki na tłoki tunningowe pozbawione tej wady ale jak chcesz wywalić ponad tysiąc baksów to hej .
Lać olej i to totalnie olać :P
No chyba, że dymisz na niebiesko to dupa ..... Jak na czarno czasami to
A co do 750-tki to niestety nie powinien wpiepszać dziad tyle oliwy
Remoncik się kroi .......
- mrblack
- Posty: 99
- Rejestracja: wt lip 13, 2010
- Miejscowość: Mazuria
- Motocykl: AWO Simson ver. Military
- VROC: 0
ShitZeus pisze:No mi dymi na niebiesko, a przebieg mam 64 tys. km
Miałem to samo, kopcił na niebiesko i stracił kompresję .....
Ale stało sie to dopiero po wymianie oleju po zakupie. Kutas handlarzyk zalał qrwiarz silnik motodoktorem aby sprzeta opierdolić i wyjebane
O kosztach i nerwach nie wspomnę....
No ale może u Ciebie tylko pierścionki się pomału kończą
Czyli po sezonie zalecane jednak sprawdzenie silnika
- Zeus
- Posty: 2888
- Rejestracja: pt mar 18, 2011
- Miejscowość: ZIELONA GÓRA
- Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
- VROC: 33589
To tak samo prawie u mnie, jak go kupowałem, to ani dymka nie puścił. Jak wymieniłem olej , to się zaczęło poddymianie, ale na postoju. W czasie jazdy nie widzę, pewnie za szybko jeżdżę.mrblack pisze:ShitZeus pisze:No mi dymi na niebiesko, a przebieg mam 64 tys. km
Miałem to samo, kopcił na niebiesko i stracił kompresję .....
Ale stało sie to dopiero po wymianie oleju po zakupie. Kutas handlarzyk zalał qrwiarz silnik motodoktorem aby sprzeta opierdolić i wyjebane
O kosztach i nerwach nie wspomnę....
No ale może u Ciebie tylko pierścionki się pomału kończą
Czyli po sezonie zalecane jednak sprawdzenie silnika
A propo. Wlałem olej MOTUL-a 7100 10W/40 - może nie właściwy?
Jakieś propozycje co do oleju?
Kto jest online
Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości