świerzak potrzebuje pomocy
-
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011
- Miejscowość: irlandia
- Motocykl: kawasaki vulcan 1985
- VROC: 700
świerzak potrzebuje pomocy
panowie kupiłem vulcana 700 1985 rok 2 tygodnie temu to moj pierwszy motocykl z prawdziwego zdarzenia takze jestem całkowitym świerzakiem w tym temacie,wymieniłem olej filter oleju,płyn chłodniczy był tak zapchany normalnie gluty brazowe wypływały z tego,przed wymianą plynu chłodzącego wiatrak załaczał się normalnie na max 25 30 sekund a po wymianie chodzi non stop co moze byc powodem tego???????a także chciałem zapytać czy oprócz oleju idzie inny olej do skrzyni biegów??? i co jeszcze trzeba zrobić nie zbędnego jakieś wymianny itd.itp. motocykl stał dobrych kilka lat w szopie w irlandi, ma przejechane 10 000 mil , jest troche estetycznej roboty przy nim ale to jest teraz nie najważniejsze ,ważniejsza jest wymiana wszystkich potrzebnych płynów itd. DLATEGO PROSZE O POMOC JAKIES LINKI CZY WSKAZÓWKI bo jestem kompletnie zielony w tym temacie
damiano8778
- MarKov
- Posty: 2479
- Rejestracja: wt lip 06, 2010
- Miejscowość: WARSZAWA
- Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
- VROC: 27362
Obawiam się że bez wizyty tu nic nie zdziałasz
http://www.vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
a później czekaj na odpowiedzi
http://www.vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
a później czekaj na odpowiedzi
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Zapraszamy do powitalni na początek
Olej masz w skrzyni ten sam co w silniku, dodatkowo olej w kardanie
A co do grzania pewnie nie odpowietrzyłeś dobrze układu i dlatego ci szybko i ciągle włącza się wiatrak .
Nie przegrzej tylko moto a na forum poszukaj jak odpowietrzyć ten model. Kilku kolegów z podobnymi moto też się znajdzie i ich też możesz zapytać.
Olej masz w skrzyni ten sam co w silniku, dodatkowo olej w kardanie
A co do grzania pewnie nie odpowietrzyłeś dobrze układu i dlatego ci szybko i ciągle włącza się wiatrak .
Nie przegrzej tylko moto a na forum poszukaj jak odpowietrzyć ten model. Kilku kolegów z podobnymi moto też się znajdzie i ich też możesz zapytać.
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
jeśli wiatrak ciągle chodzi to może mieć gdzieś zwarcie, być zalany, sprawdź czujnik na dole chłodnicy(jeśli się nie mylę, bynajmniej u mnie tam jest), spróbuj go odłączyć i zobaczyć co się stanie, powinien się wyłączyć. A po długim postoju zobacz jak wyglądają opony, nie chodzi tu tylko o bieżnik ale sprawdź jak wygląda guma, czy nie jest spękana po bokach, który jest ich rocznik itd.
chłodnicę i cały układ powinieneś przepłukać specjalnym płynem do czyszczenia.
a z rzeczy eksploatacyjnych to jeszcze filtr powietrza.
chłodnicę i cały układ powinieneś przepłukać specjalnym płynem do czyszczenia.
a z rzeczy eksploatacyjnych to jeszcze filtr powietrza.
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Na dole chłodnicy jest wkręcony czujnik włanczania wentylatora i możliwe , że przez nieuwagę zagiołeś blaszkę czujnika z konektorkiem kabla w taki sposób , że dotyka chłodnicy - czyli masy - a on ma właśnie sterowanie - włanczanie masą . Powinieneś sprawdzić jeszcze olej w dyfrze , czyli w napędzie tylnego kola , a najlepiej wymienić go , bo jak piszesz moto długo nie było eksploatowane.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011
- Miejscowość: irlandia
- Motocykl: kawasaki vulcan 1985
- VROC: 700
wielkie dzięki za wskazówki, olej wlałem do motorów 4 sówowych pół syntetyk, a to musi byc specjalny olej do tylnego koła do kardianie??? uklad chłodzący był przepłukany gorącą wodą z szlaufa przez kolesia znajomego która mówi ze sie zna na tym, ciężka sparwa bo tutaj(w irl ) ciężko znależdz osobe która by się naprawde znała na tym modelu czy motocyklach nawet oddałbym ten motocykl do serwisu lub kompetentnej osobie zeby przejżała lub pokierowała mnie co trzeba zrobić
damiano8778
Myślę , że w ten sposób to on się nie odpowietrzył - należy wlać pod bakiem do oporu płynu - uruchomić silnik i obok wlewu jest mały odpowietrznik - podobny do takich jak występują przy cylinderkach hamulcowych - silnik musi pochodzić 2-3 min na wolnych obrotach i wtedy odkręca się ten odpowietrznik aż pójdzie czysty płyn bez powietrza i należy zrobić to kilkakrotnie . Po tej "operacji" trzeba znowu uzupełnić płyn pod korek . Jeszcze jedna uwaga - z prawej strony obok stopki pasażera jest zbiorniczek wyrównawczy i w nim też trzeba wymienić płyn i zalać zgodnie ze znakami na zbiorniczku : "min" - "max"Artur pisze:Pod bakiem masz wlew płynu a zaraz obok odpowietrznik , ja zostawiłem na parę godzin odkręcony i elegancko się odpowietrzył.
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Powiem tak, zapowietrzony układ chłodzenia lub dostaje się gdzieś powietrze do układu.
Najczęstszym przypadkiem rozszczelnienia jest oring na rurce wchodzącej do głowicy.
Ale zapewne to tylko zapowietrzenie i dla pocieszenia powiem że trochę się z tym pobawisz,
gdyż w tym modelu strasznie ciężko się to robi i jak za pierwszym razem ci nie wyjdzie to się nie łam. Na szczęście da się to robić bez ściągania baku wystarczy tylko sprytny kluczyk.
Najczęstszym przypadkiem rozszczelnienia jest oring na rurce wchodzącej do głowicy.
Ale zapewne to tylko zapowietrzenie i dla pocieszenia powiem że trochę się z tym pobawisz,
gdyż w tym modelu strasznie ciężko się to robi i jak za pierwszym razem ci nie wyjdzie to się nie łam. Na szczęście da się to robić bez ściągania baku wystarczy tylko sprytny kluczyk.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011
- Miejscowość: irlandia
- Motocykl: kawasaki vulcan 1985
- VROC: 700
dziękuje za wszystkie cenne informacje
dziwna sprawa z tą wymianą oleju w kardianie spuściłem olej odkręcając dolna śrubke póżniej ją zakręciłem i odkręciłem górną imbusem i zacząłem wlewać olej i nagle zaczęło mi się wylewać z jakiejś dziury pod śrubką w której się spuszcza olej to jest dziura taka podłużna sam juz nie wiem są na tym wale śruba spustowa i nad nią śruba na imbusa i zboku jest jescze duża nakrętka no i ta dziwna dziura podlużna pod śruba spustową juz sam nie mam pojecia
dziwna sprawa z tą wymianą oleju w kardianie spuściłem olej odkręcając dolna śrubke póżniej ją zakręciłem i odkręciłem górną imbusem i zacząłem wlewać olej i nagle zaczęło mi się wylewać z jakiejś dziury pod śrubką w której się spuszcza olej to jest dziura taka podłużna sam juz nie wiem są na tym wale śruba spustowa i nad nią śruba na imbusa i zboku jest jescze duża nakrętka no i ta dziwna dziura podlużna pod śruba spustową juz sam nie mam pojecia
damiano8778
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)