Co jaki okres czasu doładowywać akumulator?

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz wrz 26, 2010

Piotr_Classic pisze:... YUASA zagwarantuje Ci niezawodność.
tu bym się spierał, według mnie dużo za wysoka cena w stosunku do jakości
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz wrz 26, 2010

Badger pisze:
Piotr_Classic pisze:... YUASA zagwarantuje Ci niezawodność.
tu bym się spierał, według mnie dużo za wysoka cena w stosunku do jakości
Niby tak ale fabrycznie też są chyba montowane...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz wrz 26, 2010

Abramsm1a1 pisze: Niby tak ale fabrycznie też są chyba montowane...
to o niczym nie świadczy.
fabrycznie są montowane opony bridgestone'a i co, są kiepskie jak barszcz z desek
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » ndz wrz 26, 2010

Badger pisze:
Abramsm1a1 pisze: Niby tak ale fabrycznie też są chyba montowane...
to o niczym nie świadczy.
fabrycznie są montowane opony bridgestone'a i co, są kiepskie jak barszcz z desek
Podobne zdanie maja "coponiektórzy" w kwestii standardowych wydechów........ Cobra, V&H czy jakoś tak :wink: :wink:
Wg mnie to że akurat montują Bridgestone'y nie jest wymiernym wskaźnikiem. W cyklu produkcyjnym opony są montowane na felgi niemalże jako ostatnie (na pewno tak jest w produkcji puszek) i :
- jeżeli dany produkt jest wytwarzany na rynek X to ten rynek określa swój standard wliczając w to opony, marka, rozmiar etc. (nie posiadam wiedzy czy jest coś takiego jak "rynek polski" w pojęciu firmy Kawasaki)
- drugim wariantem są indywidualne zamówienia - czyli od podstaw skonfigurowany pojazd 2 lub 4 kołowy (w przypadku puszek wg mnie Bridgestone'y są dosyć dobre na suchym natomiast na mokrym to porażka)
Zboczyliśmy trochę z tematu. Producentów akumulatorów jest o wiele mniej niż opon a i tak większość z nich pozostawia wiele do życzenia. YUASA wiedzie prym ponieważ trzyma parametry po wielu cyklach ładowania/doładowywania/rozładowania (informacje z autopsji)
ufff przepraszam za "mądralowanie"

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » pn wrz 27, 2010

Może i cena jest wysoka ale np. aku Varty nie będzie wiele tańsze a jeżeli miałbym wybierać to stawiam na Yuase, to oczywiście moje zdanie, znam wiele przypadków gdzie akumulatory te tanie z aledrogo nie wytrzymywały ppierwszej zimy ja nigdy nie miałem wcześniej problemu do chwili kiedy żywot aku sie skończył, nie wyjmowałem na zimę, nie doładowywałem i zawsze uruchamiałem moto bez problemu więc zakupię Yuase ale każdy ma prawo do swojego zdania.
Fabrycznie jest montowana Yuasa masz rację Abrams.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn wrz 27, 2010

Badger pisze:
Abramsm1a1 pisze: Niby tak ale fabrycznie też są chyba montowane...
to o niczym nie świadczy.
fabrycznie są montowane opony bridgestone'a i co, są kiepskie jak barszcz z desek
Nie wiem co wy bridgestonów się czepiacie ja jestem z nich przezadowolony nigdy mnie nie zawiodły i nie zamierzam ich zmieniać na inne...
Ale to jak wiadomo kwestia gustów i guścików.
A może to dlatego że nie jeździłem na Metzach
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » pn wrz 27, 2010

Siema :mrgreen:

Etam..... Sprawdź po pierwsze ładowanie. Jak masz od 13,5 do 14.4 to jest jest oka :ok:

A jam mam problem z bani bo kupiłem sobie ładowarkę CTEK 3600 XS i już :yeee:

Ma specjalne gniazdko z kabelkami do akumulatora - podłącza się je na stale, chowa się
gniazdko np. pod kanapę :P

Mam cały czs toto podłączone do motóra i problem z bani. Naładuje, zregeneruje - czuwa procesor nad przebiegiem ładowania. I kosztuje dwie stówki. Można na zimę zostawić na czuwaniu a prądu minimalnie pożera :mrgreen: .

Miałem wcześniej ctka 800 ale wymieniłem na 3600 bo czasami zapinam do samochoda też pomaga (są tryby pracy do wyboru).

Ot... wszystko. Ale to już kwestia wyboru czy co sezon aku wymieniać czy kupić inteligentną ładowarę :P .....

Awatar użytkownika
arulek
Posty: 25
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Kawasaki VN 750 Twin
VROC: 0

Post autor: arulek » pn wrz 27, 2010

Witam i wracam do tematu bo dziś oddałem vulcana do warsztatu (za Piesecznem w kierunku magdalenki- opiszę wrażenia i jakość usługi po odbiorze ) i faktycznie napięcie ładowania było na początku prawie 14 ale za chwilkę spadło do 12 z groszem czyli albo regulator albo alternator - zobaczymy. Dam znać jak go odbiorę :)

[ Dodano: Czw Paź 14, 2010 ]
Witam . Zamienili mi nowy regulator odebrałem moto i niby oki ale po jeździe w weekend aku wyczerpał się do cna. Pojechałem do nich z reklamacją i podczas pomiaru wyszło jak przed wymianą mianowicie na początku jest ok 14 ładowanie a później spada do 12 ale dziwnym jest,że po zgaszeniu moto na minutkę i po uruchomieniu znów robi się 14 i czasami przy pomiarze przez 2 minuty trzyma tą wartość a później znów spada.Nie wiem ale juto daję moto na kilka dni niech przejrzą go dokładnie. Zastanawiam się tylko czy zasadną była wymiana regulatora?

[ Dodano: Czw Lis 25, 2010 ]
Witam po długiej nieobecności. Wczoraj odebrałem Vulcana z naprawy i jednak padł altek-przepalone było uzwojenie co powodowało takie wahania w cyklu ładowania. Teraz jest ok 14 i powyżej ale jedno ale-sezon się skończył :cry: i teraz to mogę sobie w garażu pośmigać ;nawet śnieg spadł. Pozdrawiam i byle do wiosny a jutro idę go pucować i w pokrowiec :(
arulek:)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą