vn 750 przerywa na wysokich obrotach
vn 750 przerywa na wysokich obrotach
Witam wszystkich!Mój problem polega na tym iż po wymianie i czyszczeniu oraz regulacji gazników po skręceniu wszystkiego moto zaczyna przerywać w gornym zakresie obrotów.Myślałem że to za mały stan paliwa w komorach,ale okazało się że po odkręceniu pokrywy filtra powietrza(prawego) moto wkręca się normalnie.Po wymyciu filtrów nadal jest bez zmian.... Proszę o jakieś wskazówki...?
Filtr powietrza masz gąbkowy czy papierowy? Jak przerywa na wysokich obrotach to ma za bogato co potwierdza zdjęcie pokrywy. Nie wiem jak tutaj ale czasami każdy cylinder ma inną dyszę główną, może zamieniłeś miejscami
(trzeba sprawdzić w serwisówce). Wykręć świece po jeździe na wysokich obrotach ale zgaś go zaraz po zatrzymaniu by nie chodził na wolnych obrotach.
A filtr to wymień a jak jest gąbkowy to wymyj i nasącz sprayem do filtrów.
(trzeba sprawdzić w serwisówce). Wykręć świece po jeździe na wysokich obrotach ale zgaś go zaraz po zatrzymaniu by nie chodził na wolnych obrotach.
A filtr to wymień a jak jest gąbkowy to wymyj i nasącz sprayem do filtrów.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Jak masz filtr gąbkowy to zdejmij go ze stelaża byś miał sama gąbkę i wymyj w benzynie ekstrakcyjnej poprzez wyciskanie. Można także w płynie do naczyń z wodą umyć. Wysuszyć pod sprężonym powietrzem, założyć na stelaż i nasączyć sprayem do filtrów. Dostępny w sklepach z częściami do skuterów.
Za bogato znaczy za dużo paliwa, bo jak zdjąłeś pokrywę to poszło więcej powietrza i chodził dobrze. Jeśli w gaźnikach wszystko Ok to wyczyszczenie filtra powinno pomóc.
Co do świec, tak chodzi o kolor, jak jasna to za ubogo, jak ciemna to za bogato. Powinna być normalnie kawa z mlekiem.
Przydało by się w naszych dziadkach wyregulować gaźniki przed synchronizacją na świecy COLORTUNE skład mieszanki. Czasem ustawienia fabryczne już nie sprawdzają się.
Acha, co do gaźników bo mi przyszła nowa myśl - sprawdź czy się nie podwiesiła iglica w tłoczku z membraną, bo jak nie jest do końca to też efekt przylewania może być. No i ssanie musi być sprawne, czyli się całkowicie wyłączać. W twoim chyba jest na linkę, więc sprawdź czy ma luz, bo może nie domyka do końca po założeniu gaźników.
Powodzenia i szerokości
Za bogato znaczy za dużo paliwa, bo jak zdjąłeś pokrywę to poszło więcej powietrza i chodził dobrze. Jeśli w gaźnikach wszystko Ok to wyczyszczenie filtra powinno pomóc.
Co do świec, tak chodzi o kolor, jak jasna to za ubogo, jak ciemna to za bogato. Powinna być normalnie kawa z mlekiem.
Przydało by się w naszych dziadkach wyregulować gaźniki przed synchronizacją na świecy COLORTUNE skład mieszanki. Czasem ustawienia fabryczne już nie sprawdzają się.
Acha, co do gaźników bo mi przyszła nowa myśl - sprawdź czy się nie podwiesiła iglica w tłoczku z membraną, bo jak nie jest do końca to też efekt przylewania może być. No i ssanie musi być sprawne, czyli się całkowicie wyłączać. W twoim chyba jest na linkę, więc sprawdź czy ma luz, bo może nie domyka do końca po założeniu gaźników.
Powodzenia i szerokości
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Niestety ale następuje zmiana podciśnienia po pokręceniu tą śrubką i trzeba synchronizację robić, dlatego ustawia się skład mieszanki przed synchronizacja najlepiej na tej świecy co podałem wcześniej.
Niektórzy regulują też w trakcie synchronizacji by uzyskać synchro na wolnych jak i na wysokich obrotach. Wtedy synchronizacja wychodzi dobrze, ale nie zawsze wstrzelony jest skład mieszanki.
Niektórzy regulują też w trakcie synchronizacji by uzyskać synchro na wolnych jak i na wysokich obrotach. Wtedy synchronizacja wychodzi dobrze, ale nie zawsze wstrzelony jest skład mieszanki.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
No witam ponownie... kręcenie śróbkami nic nie dało...gaziory wyciągnięte i zwiększona ilość paliwa w komorze pływakowej...i dalej to samo,przerywa w górnym zakresie obrotów 10 tyś i spada...prędkość max 120 km/h...zdejmuje pokrywę filtra i działa ok ,obroty poza skalą...postanowiłem wyciągnąć filtry dla sprawdzenia ale nic to nie dało. Wyjąłem więc gumowe kanały które są w filtrach powietrza dzięki czemu powiększył się otwór do zasysania powietrza...i teraz jest ok nawet z założonymi pokrywami filtrów...o co kużwa chodzi...? Dodam tylko że na starych gaznikach moto chodziło bez żadnych kombinacji...musiałem je wymienić bo miały pęknięty gwint od składu mieszanki. Dlaczego drugie gażniki potrzebują aż tyle powietrza...? Jakieś pomysły? Pozdrawiam!
Za duże dysze paliwa i ew. zmienione iglice. Może był strojony pod puste wydechy itp.
Przełóż graty ze starych gaźników do tych. Powinno być ok.
Przełóż graty ze starych gaźników do tych. Powinno być ok.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
No trzeba trzeba, ja swoje też dopiero wczoraj odpaliłem, jeszcze regulacja i składam.
LWG
LWG
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości