Metaliczne stuki w silniku podczas kręcenia przekładnią kard
: sob kwie 23, 2016
Witam.
Padł mi alternator w moim VN 750 92r. Podczas wyjęcia silnika chciałbym też zdiagnozować dziwne stukanie w silniku które wydobywa się z niego tylko na biegu jałowym powyżej 2000obr/min. Kiedyś gdy stał z tylnym kołem w górze przegazowałem go i włączył się któryś bieg... więc to raczej coś ze skrzynią albo z przekładnią kardana. Po wciśnięciu sprzęgła również chrobocze. Jeżeli już się wrzuci którykolwiek bieg jest ok - cisza. Na każdym biegu ładnie przyspiesza nie szarpie. Jeżeli ma wolne obroty to tego stukania nie słychać... Nie wiem co to może być.
Silnik już został wyjęty i zauważyłem że podczas kręcenia zębatką która wychodzi na wał kardana dochodzi z silnika takie metaliczne stukanie. Bardziej jakby z środka silnika niż z samej przekładni ale metal może przenosić ten dźwięk.
Skrzynia jak wiadomo jest w środku silnika i trzeba by było rozpoławiać go co się wiąże ze sporymi kosztami choćby samych uszczelek a chciałbym tego uniknąć...
Jeżeli ktoś z Was Drodzy Forumowicze spotkał się z czymś podobnym prosiłbym o pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam.
Padł mi alternator w moim VN 750 92r. Podczas wyjęcia silnika chciałbym też zdiagnozować dziwne stukanie w silniku które wydobywa się z niego tylko na biegu jałowym powyżej 2000obr/min. Kiedyś gdy stał z tylnym kołem w górze przegazowałem go i włączył się któryś bieg... więc to raczej coś ze skrzynią albo z przekładnią kardana. Po wciśnięciu sprzęgła również chrobocze. Jeżeli już się wrzuci którykolwiek bieg jest ok - cisza. Na każdym biegu ładnie przyspiesza nie szarpie. Jeżeli ma wolne obroty to tego stukania nie słychać... Nie wiem co to może być.
Silnik już został wyjęty i zauważyłem że podczas kręcenia zębatką która wychodzi na wał kardana dochodzi z silnika takie metaliczne stukanie. Bardziej jakby z środka silnika niż z samej przekładni ale metal może przenosić ten dźwięk.
Skrzynia jak wiadomo jest w środku silnika i trzeba by było rozpoławiać go co się wiąże ze sporymi kosztami choćby samych uszczelek a chciałbym tego uniknąć...
Jeżeli ktoś z Was Drodzy Forumowicze spotkał się z czymś podobnym prosiłbym o pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam.