Witam , jestem nowy i zielony zarazem na tym forum jak z moją Kawasaki VN 750
Zacznę od prośby abyście nie śmiali sie z moich banalnych pytań aczkolwiek pomogli mi to wszystko zwizualizować.
Kawasaki mam ponad 4 miesiące ale w zime i chłodne dni to za dużo nie pojeździłem dlatego chciałbym poznać ten motor za waszą pomocą, ma on przejechane 62tys wiem całkiem sporo ale zbiera sie jak szalona, więc tak:
-gdzie jest wskaźnik oleju w silniku i gdzie jest wskaźnik oleju w przekładni kątowej
-jakie oleje lejecie do swoich vulcan'ów
-którędy wlać ten olej ( bez jaj serio nie wiem )
-co to za zbiorniczek wyrównawczy przy prawej nodze
-jaki płyn chłodniczy lejecie do chłodnicy
-jak wyregulować sprzęgło bo łapie mi dopiero przy samym końcu
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi drodzy towarzysze
Przekładnia kątowa i wskaźnik oleju
-
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
- VROC: 0
Wiem, ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie, ale co tam, czy maz jakies pojecie o mechanice?
Najlatwiej bedzie Ci poznac 3/4 l gdy sciagniesz sobie z sieci derwisowke, ze schematami, zaleceniam producenta co do oliwy i innych plynow ustrojowych.
W telegraficznym skrocie :
Lewa strona silnika pod rama - oczko do kontroli poziomu oleju silnikowego
Wlew oleju strona lewa chromowana sruba z duzym nacieciem, wkrecona w obudowe alternatora.
Olej 10W/40 - 4l.
Olej w przekladni katowej :
Korek na klucz, nie pamietam, wkrecony pod katem, poziom az zacznie wyciekac przy nalewaniu
Olej przekladniowy GL 5
Ten zbiorniczek kolo prawej nogi to zbiorniczek wyrownawczy chlodnicy.
Plyn chlodniczy - dobrej jakosci, nie popularne stojace w kazdyn sklepie i stacji.
Sprzeglo reguluje sie przy klamce sprzegla i w polowie linki sprzegla.
Nie zapytales o plyn hamucowy..
Powodzenia
Najlatwiej bedzie Ci poznac 3/4 l gdy sciagniesz sobie z sieci derwisowke, ze schematami, zaleceniam producenta co do oliwy i innych plynow ustrojowych.
W telegraficznym skrocie :