Strona 1 z 1

Puszka z bezpiecznikami VN 750

: wt maja 10, 2011
autor: robertos
Walczę dalej ze swoim VN 750, a jestem zielony i mam pytanie do znawców tematu, co jest w puszcze z bezpiecznikami, po zdjęciu klapki widać tylko 4 bezpieczniki, a mi tyka coś w środku, gdy włączam starter, nie kręci rozrusznika, tylko tyka w puszcze, są tam wewnątrz jakieś przekaźniki, można się do nich jakoś dobrać, dodam, że jak zewrę na krótko włącznik automatyczny rozrusznika, to mi kręci, ale z kierownicy starterem nie idzie, tylko tyka w puszce, co za cholera?? Z góry dzięki za pomoc.

: wt maja 10, 2011
autor: Abrams
Poszukaj na forum było już, jak cyka to w 90% słaby aku, a słaby dlatego że za słabo ładuje... szczegóły znajdziesz na forum

To nie aku.

: śr maja 11, 2011
autor: robertos
Aku po ładowaniu. Jakby było słabe aku, to by nie kręciło na krótko, a tak kręci i odpala. Nie odpala tylko ze startera na kierownicy. Włącznik startera jest ok. A nie odpala z niego tylko cyka w puszce z bezpiecznikami.

: śr maja 11, 2011
autor: Zeus
Ja ostatnio rozbierałem swoją puszkę. Wszystko miałem w jak najlepszym porządku. Po otwarciu jest płytka drukowana, a na niej trochę elektroniki. Pomiędzy stykami bezpieczników znajdowało się trochę śniedzi. Więc wyczyściłem profilaktycznie. Może i u ciebie jest jakaś śniedź, albo zobaczysz, że coś się upaliło.
No i posprawdzaj kable pod puszką, może nie ma przejścia

: wt maja 31, 2011
autor: Marioostry
Mam to samo w VN 800. Już jestem pewien , że to nie akumulator , bo był sprawdzany u fachowca i stwierdził 100% ok. Stawiam na przekaźnik rozrusznika cena w serwisie ok. 450 zł. Na Allegro identyczne wizualnie po 65 zł. do hondy i yamahy - pytanie czy pasuje do VN

: wt lut 21, 2012
autor: KARUZO8
Sądze że problem leży w przekażniku lub przycisku na kierownicy ,który służy jako sterownik To on podaje prąd sterujący do przekażnika i załącza przekażnik przez ,który płynie prąd bezpośrednio do stycznika w rozruszniku.SPRAWDZIĆ to można w bardzo łatwy sposób cieńsze przweody plus i masa to sterowanie natomiast grubszy na którym na wejściu jest cały czas prąd jeśli po naciśnięciu przycisku na kierownicy przekażnik tyka a prąd nie pojawia się na przewodzie wyjściowym z przekażnika oczywiście też grubym to przekażnik jest zwalony i podlega wymianie a wszystko nato wskazuje bo na krutko pali :szlifierka:

: śr lut 22, 2012
autor: Rudy
Był juz gdzies podobny temat gdzie okazało się że nie stykały kable w przyciku na kierownicy - sprawdź też to na początek zanim wydasz kasę.