Strona 1 z 1

Co warto zrobic przy okazji wyciagnietego silnika'vn750

: wt sie 02, 2011
autor: SzpakuBaku
To znowu ja :) Czesc!
Otoz bylem zmuszony wyciagnac alternator w moim vulcanie i jak wiekszosc z Was wie, nie obylo sie bez wyciagania silnika. Spotkalem sie z opinia, ze pol serwisowki zaczyna sie od: "wyciagnij silnik z ramy". takze by tego trudu nie zmarnowac tylko dla altka, prosze moi drodzy, powiedzcie mi co warto jeszcze przejzec w motocyklu przy tej okazji.
Dziekuje i pozdrawiam!

: wt sie 02, 2011
autor: Rudy
Jako że zacytowałeś moje słowa czuję się wywołany do tablicy :mrgreen:

Jak już masz wyjęty silnik to możesz od razu sprawdzić i ewentualnie wymienić łańcuszki rozrządu (oryginalne Kawasaki są o dziwo sporo TAŃSZE niż DIDy czy Tourmaxy - w sklepie firmowym w Wawie sa po ok 90zł/szt) i sprężyny te napinające ślizgacze łańcuszków rozrządu "od wewnątrz" oraz zewnętrzne napinacze. Sprężyny do zewnętrznych napinaczy warto kupić tu: http://www.tocmanufacturing.com/ACCT.htm (przesyłka o ile dobrze pamietam cos ok 5usd)
Przy okazji warto rozłożyć rozrusznik i oczyścić go z pyłu węglowego ze szczotek - zasyfienie pyłem węglowym to częsta przyczyna problemów z odpalaniem.

Przechodziłem taką "zabawę" na wiosnę więc jakbyś miał pytania jak co zrobić żeby było dobrze i możliwie oszczędnie to wal śmiało.

: czw sie 04, 2011
autor: SzpakuBaku
Okej. Dziekuje za rade i checi :) napewno skorzystam :) lepiej sie pytac niz cos zepsuc :)
Pozdrawiam!