Strona 1 z 1

vn 700 po odpaleniu pali tylko na 1 cylinder

: wt sie 16, 2011
autor: n0n3
Witam wszystkich forumowiczow.
Od niedawna jestem (nie)szczesliwym posiadaczem kawasaki vn 700 i mam problem.
Po zakupie niestety musialem wymienic alternator - podziekowania dla poprzedniego wlasciciela...

Wracajac do mojego problemu.
5-6 tygtygodni temu motorek zaczol odpalac na 2gi cylinder, pierwszy chwile pozniej zaskakiwal, pozniej wszystko ok.
Wymienilem swiece (poprzednie niewiadomo kiedy byly wymieniane) i sytuacja sie nie zmienila...
Jakies 3 tygodnie temu (motor przedtem stal nieodpalany przes tydzien) podczas jazdy zaczol przerywac - pracowac tylko na drugi cylinder, ale tylko na rownych obrotach - niezaleznie czy to 2 tys, czy 6 tys obrotow przy przyspieszaniu pracowal ok.
Dzisiaj wymienilem kable i fajki na nowe.
Sytuacja ma sie nastepujaco:
Motor odpala na oba cylindry, ale po przejechaniu kilku metrow lub 2 czy 3 krotnym przegazowaniu pracuje tylko 2gi cylinder.

Prosze o pomoc bo niewiem co dalej. Zawiezienie motocyklu do mechanika odpada - koszta

PS: przepraszam za brak polskich znakow

: wt sie 16, 2011
autor: Orzech_
Czyszczenie i synchronizacja gaźników, jest w internecie dużo wszelakich informacji jak to zrobić, znajdź serwisówkę do swojego modelu i jeśli masz trochę pojęcia o mechanice i mały dryg w tym kierunku to do dzieła, jak to nie pomoże trzeba szukać dalej. Skoro świece już wymienione od tego trzeba teraz zacząć. Powodzenia :ok:

edit:
vn 700 ma dwa gaźniki? nie zapędziłem się z tym synchro? :scrach:

: wt sie 16, 2011
autor: n0n3
Dziekuje za odpowiedz :)
Akurat do synchronizacji to znam kogos kto robi to dobrze i koledzy sa zadowoleni.
Biore sie wiec za czyszczenie gaznikow i umawiam na synchronizacje.
Zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cewka?


Serwisowke mam i nawet wydrukowalem wiekszosc jak silnik wyciagalem i alternator wymienialem...

: wt sie 16, 2011
autor: Orzech_
n0n3 pisze:Zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cewka?
Też może być po tych objawach co opisujesz, ale z drugiej strony nie słyszałem jeszcze żeby były wadliwe i żeby ktoś miał kiedyś jakiś problem z cewkami. Cewki są chyba dwie takie same, możesz spróbować je zamienić i zobaczyć czy objawy przeniosły się na drugi cylinder, obejrzyj je czy nie ma gdzieś przetartego przewodu i iskra nie ucieka. Ale szczerze wątpię, przede wszystkim zacznij od gaźników.

: wt sie 23, 2011
autor: Tiszo
Cewka, mało możliwe. Zauważ że pali jak jest zimny a jak się rozgrzeje to dupa, po za tym model 700 i 750 ma tak z gaźnikami, wystarczy odrobina kurzu i już klapa, lewe powietrze i tez klapa, gumka Air i tez klapa :D . Musisz się przyzwyczaić że min raz na dwa lata trzeba wyrwać gaźniki i je rozebrać, taki model a te modele są super :mrgreen:

: wt sie 23, 2011
autor: Anazar
n0n3 pisze:pierwszy chwile pozniej zaskakiwal, pozniej wszystko ok.
Także tak miałem i porządne czyszczenie gaźników z regulacja i synchronizacją wystarczyło.
Jak koledzy sugerują pewnie to tylko gaźniki.
U mnie na pierwszym cylindrze regularnie wymieniam fajkę z prawej strony. Ociera o linkę i co jakiś czas mam przebicie na niej.

Kiedyś jeden cylinder całkiem zaniemówił ale wtedy padł chip w module zapłonowym i musiałem szukaś kolejnego modułu.

: śr paź 12, 2011
autor: n0n3
Witam.
Po przekreceniu cewki, wymianie nowych swiec na stare (nowe dostaly przebicia) stwierdzam ze zalewa 1 cylinder.

Zobaczymy co bedzie po czyszczeniu i regulacji gaznikow.

Pozdrawiam

: czw paź 13, 2011
autor: Tiszo
No widzisz, i po problemie. Czyli masz piasek w komorze paliwowej i nie zamyka się pływak.
Gaźniki na części pierwsze proszę :mrgreen: