witam wszystkich z vulcanerii czy mógłby mi ktoś udzielić dobrej rady .w moim vn-700
stukają zawory niewiem jak to skasować ktoś mi powiedział że jest coś takiego jak kasator luzów zaworowych lecz kpl. kosztuje ok. 3000tys. czy to możliwe.
problem vn 700
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pn lis 14, 2011
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: kawasaki vulcan vn 700
- VROC: 0
-
- Posty: 93
- Rejestracja: śr maja 18, 2011
- Miejscowość: Tarczyn
- Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
- VROC: 0
witam
nie wiem jak jest w vn 700 ale podejrzewam, że podobnie jak w moim vn 1500 classic 97r czyli że luz zaworowy masz regulowany hydraulicznie (takie "czopki" pod klawiatura które się napełniają olejem pod odpowiednim ciśnieniem) . w moim vn jest tego sztuk 8 z czego 6 do wymiany a kosztuja coś koło 260 zł za sztukę.
tak że czeka cię pewnie wyjęcie silnika z ramy, zdjęcie dekli zaworowych i klawiatury i sprawdzenie czy czopki są ok (jest jakaś metoda ale nie będe się mądrzył bo ze mnie tylko mechanik teoretyk jest).
przy okazji sprawdć łańcuchy rozrządu, ślizgi, dekompresatory itp bo tez moga wymagać wymiany.
u mnie tak sie własnie zaczęło... na poczatku miały być tylko rozrząd i zawory, a jak wyjąłem i rozłupałem silnik.......ale to długa i smutna historia.(mój temat -vn1500 classic -wyjęcie silnika)na szczęście udało mi się zakupic drugi prawie nowy (17 tys) silnik w worku po okazyjnej cenie i teraz składamy z dwóch jeden. niestety naprawa sprzętu ze stajni kawasaki po cenach części z serwisu to koszmar.
ale głowa do góry, ja jestem wyjątkowym pechowcem i teraz już wiem, że motocykl który kupiłem to była typowa mina ale tak to jest jak sie człek napali
nie wiem jak jest w vn 700 ale podejrzewam, że podobnie jak w moim vn 1500 classic 97r czyli że luz zaworowy masz regulowany hydraulicznie (takie "czopki" pod klawiatura które się napełniają olejem pod odpowiednim ciśnieniem) . w moim vn jest tego sztuk 8 z czego 6 do wymiany a kosztuja coś koło 260 zł za sztukę.
tak że czeka cię pewnie wyjęcie silnika z ramy, zdjęcie dekli zaworowych i klawiatury i sprawdzenie czy czopki są ok (jest jakaś metoda ale nie będe się mądrzył bo ze mnie tylko mechanik teoretyk jest).
przy okazji sprawdć łańcuchy rozrządu, ślizgi, dekompresatory itp bo tez moga wymagać wymiany.
u mnie tak sie własnie zaczęło... na poczatku miały być tylko rozrząd i zawory, a jak wyjąłem i rozłupałem silnik.......ale to długa i smutna historia.(mój temat -vn1500 classic -wyjęcie silnika)na szczęście udało mi się zakupic drugi prawie nowy (17 tys) silnik w worku po okazyjnej cenie i teraz składamy z dwóch jeden. niestety naprawa sprzętu ze stajni kawasaki po cenach części z serwisu to koszmar.
ale głowa do góry, ja jestem wyjątkowym pechowcem i teraz już wiem, że motocykl który kupiłem to była typowa mina ale tak to jest jak sie człek napali
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Kto jest online
Jest 49 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 49 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)