Strona 1 z 1

problem vn 700

: śr lis 23, 2011
autor: slawek0305
witam wszystkich z vulcanerii czy mógłby mi ktoś udzielić dobrej rady .w moim vn-700
stukają zawory niewiem jak to skasować ktoś mi powiedział że jest coś takiego jak kasator luzów zaworowych lecz kpl. kosztuje ok. 3000tys. czy to możliwe.

: śr lis 23, 2011
autor: Fatman76
witam

nie wiem jak jest w vn 700 ale podejrzewam, że podobnie jak w moim vn 1500 classic 97r czyli że luz zaworowy masz regulowany hydraulicznie (takie "czopki" pod klawiatura które się napełniają olejem pod odpowiednim ciśnieniem) . w moim vn jest tego sztuk 8 z czego 6 do wymiany a kosztuja coś koło 260 zł za sztukę.
tak że czeka cię pewnie wyjęcie silnika z ramy, zdjęcie dekli zaworowych i klawiatury i sprawdzenie czy czopki są ok (jest jakaś metoda ale nie będe się mądrzył bo ze mnie tylko mechanik teoretyk jest).
przy okazji sprawdć łańcuchy rozrządu, ślizgi, dekompresatory itp :) bo tez moga wymagać wymiany.

u mnie tak sie własnie zaczęło... na poczatku miały być tylko rozrząd i zawory, a jak wyjąłem i rozłupałem silnik.......ale to długa i smutna historia.(mój temat -vn1500 classic -wyjęcie silnika)na szczęście udało mi się zakupic drugi prawie nowy (17 tys) silnik w worku po okazyjnej cenie i teraz składamy z dwóch jeden. niestety naprawa sprzętu ze stajni kawasaki po cenach części z serwisu to koszmar.
ale głowa do góry, ja jestem wyjątkowym pechowcem i teraz już wiem, że motocykl który kupiłem to była typowa mina ale tak to jest jak sie człek napali :(

: sob gru 03, 2011
autor: Daromax
:) Ten temat jest dobrze opisany tylko musisz go znależ napiszę tylko tyle że luzy zaworowe trzeba rególować poprzez płytki zaworowe ;)

: sob gru 03, 2011
autor: Piotr_Classic
daromax17 pisze::) Ten temat jest dobrze opisany tylko musisz go znależ napiszę tylko tyle że luzy zaworowe trzeba rególować poprzez płytki zaworowe ;)
masz rację ale nie w VN700-750....... w tych silnikach luzy są regulowane hydraulicznie...

: wt gru 06, 2011
autor: Daromax
:) Sorry żeczywiście masz rację :yeee:

: śr gru 07, 2011
autor: Tiszo
daromax17 pisze::) Ten temat jest dobrze opisany tylko musisz go znależ napiszę tylko tyle że luzy zaworowe trzeba rególować poprzez płytki zaworowe ;)
W 700 są hydrauliczne nie ma płytek.