witam
nie wiem jak jest w vn 700 ale podejrzewam, że podobnie jak w moim vn 1500 classic 97r czyli że luz zaworowy masz regulowany hydraulicznie (takie "czopki" pod klawiatura które się napełniają olejem pod odpowiednim ciśnieniem) . w moim vn jest tego sztuk 8 z czego 6 do wymiany a kosztuja coś koło 260 zł za sztukę.
tak że czeka cię pewnie wyjęcie silnika z ramy, zdjęcie dekli zaworowych i klawiatury i sprawdzenie czy czopki są ok (jest jakaś metoda ale nie będe się mądrzył bo ze mnie tylko mechanik teoretyk jest).
przy okazji sprawdć łańcuchy rozrządu, ślizgi, dekompresatory itp
bo tez moga wymagać wymiany.
u mnie tak sie własnie zaczęło... na poczatku miały być tylko rozrząd i zawory, a jak wyjąłem i rozłupałem silnik.......ale to długa i smutna historia.(mój temat -vn1500 classic -wyjęcie silnika)na szczęście udało mi się zakupic drugi prawie nowy (17 tys) silnik w worku po okazyjnej cenie i teraz składamy z dwóch jeden. niestety naprawa sprzętu ze stajni kawasaki po cenach części z serwisu to koszmar.
ale głowa do góry, ja jestem wyjątkowym pechowcem i teraz już wiem, że motocykl który kupiłem to była typowa mina ale tak to jest jak sie człek napali