Strona 1 z 1

kolejna awaria 750

: pt kwie 13, 2012
autor: TOYOR
witam i wołam o pomoc.
nikt nie chciał kupić mojego motura to postanowiłem sobie dalej nim śmigać.
Pokombinowałem dyszami z dawki i motorek pali,jeżdzi i cacy ale do dzisiaj.
Przyjechałem z roboty postawiłem moto w garażu i co patrze, cieknie sobie paliwo.
Szukam przyczyny a raczej źródła wycieku no i sie doszukałem. Okazuje sie że kapie z lewego zaworka ssania. no i sie zaczeło potem wyciągam wężyk z podciśnienia co idzie do kranika i niespodzianka leci z niego paliwo od gaziora. potem sprawdzam kranik i jest tak
ON -leci paliwo dopiero po zasterowaniu podciśnieniem,tak samo jest w pozycji RES, natomiast położenie PRI leci cały czas -to chyba ok?
podpowiedzcie mi co walnęło bo raczej to nie wina nieszczelnego zaworka ssania,a tam gdzie ma być podciśnienie leci paliwo.
Oszaleć można,Ręce już opadają.

: pt kwie 13, 2012
autor: Badger
PRI - to jest ustawienie do spuszczenia paliwa - leci grawitacyjnie.
ON i RES działa podciśnieniowo.

a jak leci paliwo to może Ci się pływak zawiesił - puknij delikatnie kilka razy w gaźnik może się odwiesi

: sob kwie 14, 2012
autor: Mars
PRI- to przede wszystkim ustawienie na zalanie gaźników paliwem po ich całkowitym opróżnieniu. Paliwo leci bez pomocy podciśnienia. Nie powinno się używać tego ustawienia kranika na stałe, bo może dojść do wycieku paliwa. .

: sob kwie 14, 2012
autor: TOYOR
Zadziałało
Dzięki panowie!