Strona 1 z 1
servis VN750
: ndz maja 06, 2012
autor: Stanany
czy może dać mi namiary porządnego i niedrogiego serwisu VN 750 w okolicach Łodzi
: ndz maja 06, 2012
autor: Rudy
Nie chce Cie martwić ale do vn750 raczej nie znajdziesz dobrego mechanika, a jeśli już to na pewno nie będzie on tani.
Lepiej i taniej wychodzi robienie samemu.
A tak bajdełej co się stało Twojemu motocyklowi ze szukasz mu doktora? Może uda się nam tu na forum jakoś Ci pomóc, doradzić...
Re: servis VN750
: ndz maja 06, 2012
autor: Dosman
Stanany pisze:czy może dać mi namiary porządnego i niedrogiego serwisu VN 750 w okolicach Łodzi
Rudy ma rację. Wiele "głów" na forum wie co nie co a mechanior za usmiech nic nie zrobi.
poopowiadaj o dolegliwościach vulcanika.
: pn maja 07, 2012
autor: Stanany
Swojego VN kupiłem w ubiegłym roku i wszystko było ok . Przed wiosennym sezonem wymieniłem świece, olej filtry. w ubiegłym tygodniu pękł mi wężyk paliwowy od kranika do gaźnika, w czasie wymiany zauważyłem że w środku wężyka jest wkręt, wyjąłem go i założyłem nowy wężyk moto nie odpaliło , wykręciłem świece a z cylindrów zaczęła wylewać się benzyna co jest tego powodem nie wiem włożyłem ponownie wkręt i jest wszystko ok. Nie wiem dlaczego tak się dzieje i czy mogę gdzieś dalej wyjechać. Jeżeli możecie to proszę o pomoc
: pn maja 07, 2012
autor: Rudy
Od kranika po bokach ida do gaźnika dwa przewody paliwowe a po środku idzie też do gaźnika nieco węższy przewód podciśnieniowy.
Wkręt był w przewodzie paliwowym
Czy w przewodzie podcisnienia? W jakiej pozycji miałeś ustawiony kranik?
: pn maja 07, 2012
autor: Stanany
przepraszam ale w chwili obecnej jestem w pracy jak wrócę to zaraz napiszę
: pn maja 07, 2012
autor: Stanany
jestem już w domu i sprawdziłem wkręt znajdował się w środkowym przewodzie paliwowym a kranik był w pozycji otwartej , tj pozycja pionowa jest to raczej cienki przewód i nie ma na nim opasek zaciskowych
: pn maja 07, 2012
autor: Rudy
To jest właśnie przewód podciśnienia. Paliwowe to są te dwa boczne.
Spróbuj zrobić taki test:
Zakręć kranik paliwa (na OFF), odłącz od niego wszystkie trzy wężyki i w ich miejsce podłącz jakieś 3 nieco dłuższe luźne wężyki. Dwa boczne skieruj do jakiegoś naczynia. Odkręć zawór paliwa na ON. Paliwo powinno polecieć równomiernie tylko tymi dwoma bocznymi przewodami ale dopiero w momencie kiedy zassiesz powietrze przez ten środkowy wężyk (np ustami - nie bój się nie napijesz się benzyny). Bez zassania powietrza paliwo nie powinno lecieć. Jeżeli paliwo leci bocznymi przewodami bez podciśnienia (ssania) to najprawdopodobniej masz problem z kranikiem.
: wt maja 08, 2012
autor: Stanany
zrobiłem tak jak proponowałeś i po prostu z przewodu podciśnienia lała się benzyna. Czyli tak jak pisałeś kranik jest uszkodzony. Tylko nie wiem czy można go w jakiś sposób naprawić czy szukać jakiegoś innego do wymiany. Bardzo dziękuję za udzielenie pomocnej rady.
: wt maja 08, 2012
autor: Rudy
Z przewodu podcisnienia
Oł szit. To faktycznie masz zwalony kran.
To w takim razie skoro juz się leje to spuść paliwo i zdejmij bak. Wykręć kranik z baku, rozbierz go ostrożnie i sprawdź w jakim stanie masz w środku membrany.
Może się okazać że wystarczy kupić zestaw naprawczy kranika (komplet nowych membran i uszczelek).
A tak bajdełej to Ty masz serwisówkę? Bo jakbyś potrzebował...
: wt maja 08, 2012
autor: Stanany
dzięki bardzo za pomoc
: śr maja 09, 2012
autor: Rudy
kranik VN750
: czw maja 17, 2012
autor: Stanany
również znalazłem te przedmioty ale chwilowo muszę zostawić moto ponieważ mam nawał pracy ale jeszcze skorzysta z Twojej pomocy co do sprzęgła wstępnie opisze nie wiem od czego zacząć ponieważ bierze mi na końcówce. Na trzecim biegu wcisnę hamulec i puszczam sprzęgło moto gaśnie to znaczy że tarcze są dobre czy wystarczy wymienic sprężyny czy linkę a może jest inna przyczyna
: czw maja 17, 2012
autor: Stanany
zestaw naprawczy kupiłem a Łodzi za 60 zł i czeka na założenie dzięki za pomoc