VN 700
: ndz cze 17, 2012
Witam,
Potrzebuję pomocy w sprawie amortyzatorów tył.
Odnoszę wrażenie, że jest bardzo twardo.
Regulacja napięcia sprężyny ustawiłem na 1,
Sprawdziłem ciśnienie powietrza w obu. Wartości różne, L - 0,5 bar, P - 0,2 bar
Chcąc wyeliminować ewentualną nieszczelność zaworów, profilaktycznie je wymieniłem .
Ciśnienie , które zostawiłem w sobotę w obu to 1,5 bar.
Na wycieczce Warszawa - Serock - Wyszków- Warszawa komfort nie zmienił się, dalej czułem pod kaskiem każdą nierówność, nie mówiąc już o doznaniach tylnej części ciała )...
Dzisiaj ok południa przed kolejną wycieczką zmierzyłem wartości ciśnień. L - 0,2, P- 0,2
Wiem,że objętość amortyzatorów jest bardzo mała. Starałem się kontrolując ciśnienie, o to by powietrza zeszło jak najmniej. Jestem przekonany, że jest nieszczelność po stronie gazowej.
Czy jest olej, pojęcia nie mam. Śladów wycieku nie ma, ale już dawno mogły zostać wytarte ...
Nigdy nie " dobiły "
Pytania :
1. Czy to co opisałem powyżej ma wpływ na komfort jazdy, ?
2. Czy mogę je sprawdzić w sposób bardziej profesjonalny ?
Potrzebuję pomocy w sprawie amortyzatorów tył.
Odnoszę wrażenie, że jest bardzo twardo.
Regulacja napięcia sprężyny ustawiłem na 1,
Sprawdziłem ciśnienie powietrza w obu. Wartości różne, L - 0,5 bar, P - 0,2 bar
Chcąc wyeliminować ewentualną nieszczelność zaworów, profilaktycznie je wymieniłem .
Ciśnienie , które zostawiłem w sobotę w obu to 1,5 bar.
Na wycieczce Warszawa - Serock - Wyszków- Warszawa komfort nie zmienił się, dalej czułem pod kaskiem każdą nierówność, nie mówiąc już o doznaniach tylnej części ciała )...
Dzisiaj ok południa przed kolejną wycieczką zmierzyłem wartości ciśnień. L - 0,2, P- 0,2
Wiem,że objętość amortyzatorów jest bardzo mała. Starałem się kontrolując ciśnienie, o to by powietrza zeszło jak najmniej. Jestem przekonany, że jest nieszczelność po stronie gazowej.
Czy jest olej, pojęcia nie mam. Śladów wycieku nie ma, ale już dawno mogły zostać wytarte ...
Nigdy nie " dobiły "
Pytania :
1. Czy to co opisałem powyżej ma wpływ na komfort jazdy, ?
2. Czy mogę je sprawdzić w sposób bardziej profesjonalny ?