uszczelki do vn 750

Śledź
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 18, 2012
Miejscowość: Kraków
Motocykl: vn750
VROC: 0

uszczelki do vn 750

Post autor: Śledź » pn sie 20, 2012

Witam!
W silniku były zdejmowane głowice, pokrywy z głowic, pokrywy sprzęgła i alternatora. Jakie uszczelki muszę wymienić na nówki, które mogą być zastąpione np. wyciętą przeze mnie uszczelką albo uszczelką natryskową? Wymieniam gumki z balansera, co jeszcze proponujecie przy okazji wymienić? W końcu nie mam zamiaru w najbliższym czasie znowu rozkręcać silnika(: Jeszcze jakby ktoś miał namiar, gdzie można kupić te uszczelki i gumki do balansera to byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pn sie 20, 2012

Niestety tylko serwis. Uszczelki i gumki balansera są elementami, które się zużywają i warto je wymienić na nowe. Takie jest moje zdanie.

Awatar użytkownika
Brein
Posty: 2242
Rejestracja: czw maja 06, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Dniepr MT12
VROC: 32244

Post autor: Brein » pn sie 20, 2012

Śledź
Chcesz zrobić dobrze to załóż nowe. Droga na skróty nie ma sensu.
Uszczelki pod głowice i/lub cylindry bierz z serwisu. Nie zdziw się jeśli będziesz musiał czekać.

Do kap bocznych sprawdź ceny i w razie czego śmiało bierz zamienniki (jeśli akurat tych będziesz potrzebował):
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=105944
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=105944

Ja uszczelniałem metodą "chałupniczą" kapę lewą i nie jestem zadowolony. Przy pierwszej okazji założę oryginalną uszczelkę.

Pozdrawiam
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » wt sie 21, 2012

Temat uszczelek przerabiałem parokrotnie. Pod boczne pokrywy bierz te podane przez Braina w Larssonie bo są ok. 3x tańsze niż oryginały w serwisie Kawasaki a działają jak trzeba. Uszczelki pod głowicę koniecznie nówki z serwisu bo to są jednorazówki a raczej ich nie dorobisz - chodzą po ok 70zł/szt.
Uszczelkę pod przekładnię wału (musiałeś go zdjąć by wyjąć silnik) ja sobie dociąłem sam i trzyma ale dałem trochę grubszy papier.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Śledź
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 18, 2012
Miejscowość: Kraków
Motocykl: vn750
VROC: 0

Post autor: Śledź » wt sie 21, 2012

Wielkie dzięki za pomoc!
Pozostaje zamawiać i może jeszcze w tym sezonie coś pośmigam(:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą