Strona 1 z 1

uszczelki do vn 750

: pn sie 20, 2012
autor: Śledź
Witam!
W silniku były zdejmowane głowice, pokrywy z głowic, pokrywy sprzęgła i alternatora. Jakie uszczelki muszę wymienić na nówki, które mogą być zastąpione np. wyciętą przeze mnie uszczelką albo uszczelką natryskową? Wymieniam gumki z balansera, co jeszcze proponujecie przy okazji wymienić? W końcu nie mam zamiaru w najbliższym czasie znowu rozkręcać silnika(: Jeszcze jakby ktoś miał namiar, gdzie można kupić te uszczelki i gumki do balansera to byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!

: pn sie 20, 2012
autor: Piotr_Classic
Niestety tylko serwis. Uszczelki i gumki balansera są elementami, które się zużywają i warto je wymienić na nowe. Takie jest moje zdanie.

: pn sie 20, 2012
autor: Brein
Śledź
Chcesz zrobić dobrze to załóż nowe. Droga na skróty nie ma sensu.
Uszczelki pod głowice i/lub cylindry bierz z serwisu. Nie zdziw się jeśli będziesz musiał czekać.

Do kap bocznych sprawdź ceny i w razie czego śmiało bierz zamienniki (jeśli akurat tych będziesz potrzebował):
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=105944
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=105944

Ja uszczelniałem metodą "chałupniczą" kapę lewą i nie jestem zadowolony. Przy pierwszej okazji założę oryginalną uszczelkę.

Pozdrawiam

: wt sie 21, 2012
autor: Rudy
Temat uszczelek przerabiałem parokrotnie. Pod boczne pokrywy bierz te podane przez Braina w Larssonie bo są ok. 3x tańsze niż oryginały w serwisie Kawasaki a działają jak trzeba. Uszczelki pod głowicę koniecznie nówki z serwisu bo to są jednorazówki a raczej ich nie dorobisz - chodzą po ok 70zł/szt.
Uszczelkę pod przekładnię wału (musiałeś go zdjąć by wyjąć silnik) ja sobie dociąłem sam i trzyma ale dałem trochę grubszy papier.

: wt sie 21, 2012
autor: Śledź
Wielkie dzięki za pomoc!
Pozostaje zamawiać i może jeszcze w tym sezonie coś pośmigam(: