Strona 1 z 1

rozrusznik

: sob sty 26, 2013
autor: pitertoja
Witam Szanowną EKIPKĘ . Mam pewien problem , ale od początku zacznijmy.. Mam zamiar byc jednym z WAS VULKANEIROS, tzn bardziej niż dotychczas .. Jestem z WAMI od początku prawie .. Od pierwszego zlotu do ostaniego spotkania ino trochę krótko .. tylko piątek.. zawsze.. ale jednak rok w rok .. Jestem posiadaczem VULKANA 750 z roku 86 , wszystko jest ok po remoncie silnika tylko rozrusznik.. jak ciepły silnik to jest problem z paleniem .. Chciałbym sprawdzić rozrusznik. POTRZEBNA POMOC jak się do tego zabrać ? Pozdrawiam serdecznie ..

: sob sty 26, 2013
autor: Żabol
sciągnij serwisuwkę,sprawdz szczotki, wyczyśc z pyłu węglowego i to powinno pomóc :ok:

: sob sty 26, 2013
autor: januszek
Nie chcę cię martwić kolego , ale miałem podobny problem z VN 750 - po remoncie silnika na ciepłym rozrusznik jakby słabo kręcił (sprawiał takie wrażenie) - okazało się , że zapłon był przestawiony . Z rozrusznikiem walczyłem dość długo i dopiero rozjaśniło mi , jak zamieniłem rozrusznik od innego moto . U niego palił bez problemu , a u mnie - klops...
To wcale nie musi być to , o czym piszę , ale radzę mieć to na uwadze . Pozdrawiam.

: sob sty 26, 2013
autor: Rudy
Cześć,
Kłopoty ze startem na ciepłym nie koniecznie muszą być z winy rozrusznika, choć to jedna z przyczyn.

Przejrzyj uważnie dział mechanika. Ten problem miał chyba każdy użytkownik VN750 więc tematów o tym jest dużo. Sa opisane chyba wszystkie możliwe przyczyny i sposoby jak różni ludzie sobie z tym poradzili.

A jak chcesz serwisówkę to pisz na priv.

: ndz sty 27, 2013
autor: Sztandar
Mialem identyczny problem, i to nie dawno, walczyłem długo z rozrusznikiem, zaplonem, okazało się że przyczyna leżała w przewodach, a konkretnie słabe połączenie masa-silnik. Wymieniłem nowe przewody, porządne okucia [klemy] i po problemie. Zobacz jak to u Ciebie wygląda może akurat, pozdro :yeee:

: ndz sty 27, 2013
autor: Rudy
Podstawowe przyczyny słabego rozruchu na ciepłym:

- słaba masa lub uszkodzone przewody elektryczne
- stare przewody od świec, "uciekająca" iskra
- zanieczyszczony rozrusznik, starte szczotki w rozruszniku lub wypaczony komutator
- rozregulowane/ niezsynchronizowane gaźniki
- problemy z układem zwrotnym spalin (odma)
- źle ustawiony rozrząd (przestawiony choćby o jeden ząb na wałkach - częsty błąd przy składaniu rozrządu)
- uszkodzony regulator napięcia

To tak na początek :mrgreen: