Strona 1 z 1
sprzeglo do vn750
: ndz mar 03, 2013
autor: Zenobiusz111
Witam mam problem z zakupem sprzegla do vn750 nigdzie nie mogie dostac sprzegla (tarczy)
czy moze ktos mi podac gdzie mogie dostac czesci
pozdrawiam
: pn mar 04, 2013
autor: Piotr_Classic
: pn mar 04, 2013
autor: Zenobiusz111
Dzieki
: pn mar 04, 2013
autor: Zenobiusz111
mam jeszcze jedno pytanie jak paliwo spada w gaznikach ( 2-3 dni przerwy w odpalaniu to trzeba dlugo krecic zeby zapalil ) tak sie dzieje po ostatniej regulacji gazników \. Co moze byc przyczyna lub co ewentualnie bym musiał wymienic?
: pn mar 04, 2013
autor: Rav
A odpalasz go na ssaniu? W ciągu 2-3 dni paliwo nie odparuje z komór w gaźnikach, przyczyna może leżeć po stronie źle wyregulowanych gaźnikach, albo ..... sprawdź wszystkie połączenia, wężyki, może gdzieś łapie "lewe" powietrze.
: pn mar 04, 2013
autor: Zenobiusz111
z ssaniem . ok jeszcze raz dam gaźniki do regulacji jeśli to nie pomoże to ben de kombinować nowe gaźniki lub części do gaźników z góry dziękuje za pomoc
: wt mar 05, 2013
autor: Rudy
Nie ładuj się niepotrzebnie w koszty nowych gaźników, tylko sprawdź wszystko dokładnie jeszcze raz. Czasem wystarczy przeoczyć jakąś drobnostkę. Przejrzyj też dokładnie na spokojnie forum - było sporo tematów o odpalaniu i gaźnikach.
Jeżeli problem pojawił się po wyjęciu, regulacji i zamontowaniu gaźników to trzeba szukać problemu tutaj.
Sprawdź podłączenia wszystkich wężyków czy sa prawidłowo. Gaźnik pobiera paliwo podciśnieniowo więc sprawdź membrany w kraniku i wężyk podciśnienia (od kranika ten środkowy idący do gaźnika w dół). Sprawdź doprowadzenie powietrza do gaźników - te szerokie "rury" przymocowane obejmami - może gdzieś z tyłu podwinęła się albo zsunęła guma i ciągnie lewe powietrze. Sprawdź regulację i synchroniczację gaźników - i ani grosza więcej mechaniorowi. Jak sp*****ł to niech poprawia
: wt mar 05, 2013
autor: Tiszo
Rudy pisze:Nie ładuj się niepotrzebnie w koszty nowych gaźników, tylko sprawdź wszystko dokładnie jeszcze raz. Czasem wystarczy przeoczyć jakąś drobnostkę. Przejrzyj też dokładnie na spokojnie forum - było sporo tematów o odpalaniu i gaźnikach.
Jeżeli problem pojawił się po wyjęciu, regulacji i zamontowaniu gaźników to trzeba szukać problemu tutaj.
Sprawdź podłączenia wszystkich wężyków czy sa prawidłowo. Gaźnik pobiera paliwo podciśnieniowo więc sprawdź membrany w kraniku i wężyk podciśnienia (od kranika ten środkowy idący do gaźnika w dół). Sprawdź doprowadzenie powietrza do gaźników - te szerokie "rury" przymocowane obejmami - może gdzieś z tyłu podwinęła się albo zsunęła guma i ciągnie lewe powietrze. Sprawdź regulację i synchroniczację gaźników - i ani grosza więcej mechaniorowi. Jak sp*****ł to niech poprawia
: wt mar 05, 2013
autor: Zenobiusz111
ok dzięki
motocykl kopiłem na jesień we wrześniu wiec jestem zielony w niektórych sprawach mam książke ale jest po angielsku więc nie bardzo dojść mi do ładu jeśli ktoś chciał by sprzedać książke serwisową to z chęcią bym odkupił
: wt mar 05, 2013
autor: Radio
W necie szukałeś service manuala
: wt mar 05, 2013
autor: Rav
Wszyscy mamy podobny problem, manuale i serwisówki po angielsku lub niemiecku, trzeba się niestety gimnastykować.
: wt mar 05, 2013
autor: Piotr_Classic
na 99,99% jestem pewny, iż nie ma serwisówki do vn750 w języku polskim.....
: wt mar 05, 2013
autor: Radio
Nie myślałem o instrukcji PL bo takowe nie istnieją, chyba że ktoś da indywidualnie do przetłumaczenia co będzie kosztowało majątek
: wt mar 05, 2013
autor: Zenobiusz111
tak szukałem nie ma
: wt mar 05, 2013
autor: Radio