Ladowanie lub jego brak w vn750....
- WilQ666x
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 18, 2012
- Miejscowość: Rzeszów
- Motocykl: Kawasaki Vulcan VN750
- VROC: 0
Ladowanie lub jego brak w vn750....
Witam kolegow. Pisze bo mam problem a mianowicie ladowanie w vulcanie vn750. Nowy akumulator odpala bez problemow, kilka razy krecilem bo regulowalem gazniki wiec mi zgasl.Ostatnio probowalem odpalac tez odpalil az pochodzil chwile zrobilem rundke zgasilem i z odpaleniem byl juz problem... Czy to cos z alternatorem? co to moze byc i w jaki prosty sposob idize to sprawdzic. moto skladalem wiec mozliwe ze jakis kabli mi sie popierdolil.
Pozdrawaim i z gory wielkie dzieki za odpowiedz.
Pozdrawaim i z gory wielkie dzieki za odpowiedz.
- Gumis
- Posty: 219
- Rejestracja: czw lut 07, 2013
- Miejscowość: Kraków
- Motocykl: Kawasaki Vulcan
- VROC: 0
Napisałeś trochę ogulnikowo o problemie .Dużo pytań mało informacji.
Przyczyn może być wiele.Alternator ,akumulator ,rozrusznik,gażnik,
i inne.
Sprawdzić można bardzo prosto zagadnienie jeżeli chodzi o prąd .
Jak będziesz miał pytania to dzwoń,w miarę możliwości pomogę.
Tele.501 405 677.
Jak by co to porą się nie przejmuj,smiało.
Pozdrawiam .
Robert.
Przyczyn może być wiele.Alternator ,akumulator ,rozrusznik,gażnik,
i inne.
Sprawdzić można bardzo prosto zagadnienie jeżeli chodzi o prąd .
Jak będziesz miał pytania to dzwoń,w miarę możliwości pomogę.
Tele.501 405 677.
Jak by co to porą się nie przejmuj,smiało.
Pozdrawiam .
Robert.
- WilQ666x
- Posty: 8
- Rejestracja: wt wrz 18, 2012
- Miejscowość: Rzeszów
- Motocykl: Kawasaki Vulcan VN750
- VROC: 0
Dzieki wielkie Gumis za wsparcie. zapisze nr jakby cos to bede mial na uwadze...ale jak najpredzej to zrobic...moze np naladuje aku podlacze i sprawdze takim miernikiem uniwersalnym ile pradu daje np jesli bedzie 12v , zapale i bedzie dawal tyle samo albo mniej to trzeba szukac gdizes indziej a ile po zapaleniu np powinien poazywac...sprobuje sprawdzic styki na regulatorze i innych kostkach...ktore sa odpoweidzialne za polaczenie alternatora z akumulatorem...
Witam.
Jak uda się uruchomić motor to sprawdź ładowanie akumulatora. Powinno być 14,4 V.
Będzie inna, prawdopodobnie regulator do wymiany. Raczej nie sprawdzisz zwykłym miernikem uniwersalnym. Może być za wyskoki Prąd i przepali Ci go. Może posiadasz taki za większe pieniądze lub miernik cengowy to śmiało możesz mierzyć.
Jak uda się uruchomić motor to sprawdź ładowanie akumulatora. Powinno być 14,4 V.
Będzie inna, prawdopodobnie regulator do wymiany. Raczej nie sprawdzisz zwykłym miernikem uniwersalnym. Może być za wyskoki Prąd i przepali Ci go. Może posiadasz taki za większe pieniądze lub miernik cengowy to śmiało możesz mierzyć.
Witam.
... gniją czasem w tym modelu styki regulatora.
Ładowanie (mierzone na akumulatorze) powinno wynosić:
13,9-14,4V
Poniżej zwykle altek do wymiany, a powyżej lub skaczące zwykle regulator.
Powyżej 14,4V dochodzi do zjawiska tzw. "gotowania" czyli elektrolizy wody w ten i wodór
Zwykle to widać w postaci pocącego się aku.
Ładowanie (mierzone na akumulatorze) powinno wynosić:
13,9-14,4V
Poniżej zwykle altek do wymiany, a powyżej lub skaczące zwykle regulator.
Powyżej 14,4V dochodzi do zjawiska tzw. "gotowania" czyli elektrolizy wody w ten i wodór
Zwykle to widać w postaci pocącego się aku.
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości