Strona 1 z 1
Ladowanie lub jego brak w vn750....
: ndz kwie 28, 2013
autor: WilQ666x
Witam kolegow. Pisze bo mam problem a mianowicie ladowanie w vulcanie vn750. Nowy akumulator odpala bez problemow, kilka razy krecilem bo regulowalem gazniki wiec mi zgasl.Ostatnio probowalem odpalac tez odpalil az pochodzil chwile zrobilem rundke zgasilem i z odpaleniem byl juz problem... Czy to cos z alternatorem? co to moze byc i w jaki prosty sposob idize to sprawdzic. moto skladalem wiec mozliwe ze jakis kabli mi sie popierdolil.
Pozdrawaim i z gory wielkie dzieki za odpowiedz.
: ndz kwie 28, 2013
autor: Gumis
Napisałeś trochę ogulnikowo o problemie .Dużo pytań mało informacji.
Przyczyn może być wiele.Alternator ,akumulator ,rozrusznik,gażnik,
i inne.
Sprawdzić można bardzo prosto zagadnienie jeżeli chodzi o prąd .
Jak będziesz miał pytania to dzwoń,w miarę możliwości pomogę.
Tele.501 405 677.
Jak by co to porą się nie przejmuj,smiało.
Pozdrawiam .
Robert.
: ndz kwie 28, 2013
autor: Andy
Świece ? Korozja na stykach alternatora ? Regulator ?
: ndz kwie 28, 2013
autor: Konrad
Moim zdaniem problem tkwi w rozruszniku proponuje rozebrać i wyczyścić. Często zdarza się, że pył ze szczotek który nagromadził się przez lata eksploatacji przy ciepłym silniku powoduje problem z rozruchem.
: pn kwie 29, 2013
autor: Arek
Miałem podobny problem , rozładowywało aku podczas jazdy na światłach , przy jeździe bez było ok. Po pomiarach okazało się że regulator padł . Motorek to Kawasaki ale Zephyr . Po wymianie ZR nadal śmiga .
: pn kwie 29, 2013
autor: WilQ666x
Dzieki wielkie Gumis za wsparcie. zapisze nr jakby cos to bede mial na uwadze...ale jak najpredzej to zrobic...moze np naladuje aku podlacze i sprawdze takim miernikiem uniwersalnym ile pradu daje np jesli bedzie 12v , zapale i bedzie dawal tyle samo albo mniej to trzeba szukac gdizes indziej a ile po zapaleniu np powinien poazywac...sprobuje sprawdzic styki na regulatorze i innych kostkach...ktore sa odpoweidzialne za polaczenie alternatora z akumulatorem...
: pn kwie 29, 2013
autor: Qudłaty
Witam.
Jak uda się uruchomić motor to sprawdź ładowanie akumulatora. Powinno być 14,4 V.
Będzie inna, prawdopodobnie regulator do wymiany. Raczej nie sprawdzisz zwykłym miernikem uniwersalnym. Może być za wyskoki Prąd i przepali Ci go. Może posiadasz taki za większe pieniądze lub miernik cengowy to śmiało możesz mierzyć.
: sob maja 04, 2013
autor: Anazar
... gniją czasem w tym modelu styki regulatora.
Ładowanie (mierzone na akumulatorze) powinno wynosić:
13,9-14,4V
Poniżej zwykle altek do wymiany, a powyżej lub skaczące zwykle regulator.
Powyżej 14,4V dochodzi do zjawiska tzw. "gotowania" czyli elektrolizy wody w ten i wodór
Zwykle to widać w postaci pocącego się aku.