Strona 1 z 1
vn 750 trzęsie po wyżej 95km/h
: śr maja 01, 2013
autor: Sztandar
Witam koledzy może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna w moim vn750 po przekroczeniu 95km/h wszystko strasznie drży, co prawda nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy ale podczas ostatniego wypadu ekipa troszkę pędziła, a ja za nimi myślałem że mój sprzęd cały się porozkręca od wibracji. Podejrzewam silnik bo jak wcisłem sprzęgło to wszystko ustało. Sinenbloki są nowe więc brak mi pomysłu. Może ktoś przerabiał taki temat.
: śr maja 01, 2013
autor: Kristofer
raczej stawial bym na oponki
: śr maja 01, 2013
autor: Radio
Kristofer pisze:raczej stawial bym na oponki
Chyba jednak nie opony ponieważ......
Sztanderar pisze:Podejrzewam silnik bo jak wcisłem sprzęgło to wszystko ustało.
Sztanderar, a na postoju po dodaniu gazu nie wyczuwasz jakiś anomalii i zwiększonych wibracji
: śr maja 01, 2013
autor: Trufel
może kosz sprzęgłowy napierd...ala
: śr maja 01, 2013
autor: Kristofer
Chyba jednak nie opony ponieważ......
Sztanderar napisał/a:
Podejrzewam silnik bo jak wcisłem sprzęgło to wszystko ustało.
może jak nacisnoł klamke to prędkość spadła
jak by to były wibracje od silnika to i na postoju by wpadał w wibracje po dodaniu gazu
trzeba go pogonić powyżej 120km/h nie wyważone koła albo zależałe po zimie największe wibracje wpadaja w przedziale od 80 do 120 km/h ale to tylko moje skromne zdanie
: śr maja 01, 2013
autor: Radio
Zobaczymy co odpisze nam poszkodowany o swoich spostrzeżeniach, może coś się bardziej rozjaśni....
: czw maja 02, 2013
autor: Sztandar
Na postoju silniczek chodzi idealnie wkręca się na obroty i nie czuć aby coś drżało, co do opon to raczej nie bo zaczyna drżeć przy 95km ciągnę go do 120km wszystko tak drży że nie można wysiedzieć , wciskam klamkę i cisza wszystko ustaje choć na liczniku 110km. Zastanawiam się nad sinenblokami silnika co prawda są nowe ale nie wiem czy nie dociągnołem szpilek za mocno, czy ma to jakieś znaczenie. Jeśli chodzi o wałek balansu to na 100% złożony dobrze, gumeczki nowe[z serwisu kws]
: czw maja 02, 2013
autor: Rudy
Na postoju sprawdzałeś pewnie na luzie. Postaw na centralnej stopce (żęby tylne koło było uniesione), odpal, wrzucaj kolejne biegi i zwiekszaj obroty. Sprawdź czy trzęsie się na biegu.
: czw maja 02, 2013
autor: Sztandar
Ok sprawdzę jutro postawie na stopki i po kolei będę odkręcał na każdym biegu, zobaczymy co będzie się dzialo.
: sob maja 04, 2013
autor: Anazar
Mam podobnie (choć nie mogę porównać) właśnie po wymianie gumek wałka
Przywykłem
Albo to te gumki albo zawieszenie silnika
... albo jakiś szkolny błąd przy montażu gumek wałka
: sob maja 04, 2013
autor: Sztandar
Noto fajnie nowe gumki
a ja je wymieniłem na nowe [cena
] aby było wszystko w jak najlepszej kondycji, pięknie.
: sob kwie 19, 2014
autor: Skrab
Też tak mam drżenie przy 90/h (ale ja czuje pod siedzeniem)
jutro sprawdzę na stopkach jak kolega wyżej pisał
: sob kwie 19, 2014
autor: Sztandar
Ku ścisłości okazało się że tylne kolo bylo żle wyważone, po ponownym wyważeniu śmiga 130-140na godz. i błoga cisza. Pozdrawiam.
: ndz kwie 20, 2014
autor: Skrab
A gdzie można koło od moto wyważyć w zwykłej wyważelni do aut?