VN 750 - dane techniczne i eksploatacyjne
: czw sie 12, 2010
Silnik
- czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V, cylindry rozchylone pod
katem 55 st.;
- hydrauliczne popychacze, wałek wyrównoważajacy napędzany kołami zębatymi, rozrząd DOHC;
- 4 zawory na cylinder, 2 swiece na cylinder;
- pojemność 749ccm, śred.x skok 84,9x66,2 mm;
- wał ułożyskowany slizgowo;
- stopien spre)ania 10,3:1;
- moc 50KM/7500 rpm;
- moment obrotowy 58Nm/5500 rpm;
- zasilanie 2 gaźniki podciśnieniowe Keihin CVK 34mm;
- smarowanie z mokra miska olejowa cisnieniowe;
- rozruch elektryczny, zapłon kondensatorowy, akumulator 12V 14Ah, alternator 340W;
Napęd
- przełożenie pierwotne kołami zębatymi 2,428, przełożenie końcowe wał Kardana 2,522,
- sprzegło wielotarczowe w kapieli olejowej;
- skrzynia biegów pięciostopniowa: I-2,250, II-1,600, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
Podwozie
- rama z rur stalowych o przekroju okrągłym, kołyskowa, podwójna;
- zawieszenie - przód: teleskopy śred. 38 mm o skoku 150 mm ze wspomaganiem gazowym, tył: wahacz wleczony z dwoma elementami resorujaco-amortyzujacymi o skoku 90 mm z 4-stopniową regulacją wstępnego napięcia ze wspomaganiem gazowym;
- hamulec przedni dwutarczowy 260 mm, zacisk jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bebnowy 180 mm;
- koła odlewane;
- ogumienie bezdętkowe - przód: 100/90-19 57H, tył: 150/90-15 M/C 74H;
Wymiary i masy
- długosc 2310 mm;
- szerokość 810 mm;
- wysokość 1235 mm;
- wysokość siedzenia 750 mm;
- rozstaw osi 1585 mm;
- prześwit 135mm;
- kąt pochylenia widelca 32 st.;
- wyprzedzenie 127mm;
- masa pojazdu gotowego do jazdy 241 kg;
- masa dopuszczalna 425 kg;
- zbiornik 13,5 l, rezerwa 1,8 l;
Osiągi
- prędkość maksymalna 161 km/h;
- przyspieszenie 0-100km/h 6,2 sek;
- zużycie paliwa 5,0-6,5l/100km;
Eksploatacja
- cisnienie w ogumieniu: przód - 200 kPa, tył - 225 kPa;
- olej silnikowy: SAE10W40 SE - 4,0 l (z filtrem);
- olej przekładni katowej: API GL-5 SAE90 - 150 ml;
- olej zawieszenia przedniego: SAE10W20 320 ml;
- swiece zapłonowe: NGK DR7EA-9;
- wolne obroty: 1050-1150rpm;
- czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V, cylindry rozchylone pod
katem 55 st.;
- hydrauliczne popychacze, wałek wyrównoważajacy napędzany kołami zębatymi, rozrząd DOHC;
- 4 zawory na cylinder, 2 swiece na cylinder;
- pojemność 749ccm, śred.x skok 84,9x66,2 mm;
- wał ułożyskowany slizgowo;
- stopien spre)ania 10,3:1;
- moc 50KM/7500 rpm;
- moment obrotowy 58Nm/5500 rpm;
- zasilanie 2 gaźniki podciśnieniowe Keihin CVK 34mm;
- smarowanie z mokra miska olejowa cisnieniowe;
- rozruch elektryczny, zapłon kondensatorowy, akumulator 12V 14Ah, alternator 340W;
Napęd
- przełożenie pierwotne kołami zębatymi 2,428, przełożenie końcowe wał Kardana 2,522,
- sprzegło wielotarczowe w kapieli olejowej;
- skrzynia biegów pięciostopniowa: I-2,250, II-1,600, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
Podwozie
- rama z rur stalowych o przekroju okrągłym, kołyskowa, podwójna;
- zawieszenie - przód: teleskopy śred. 38 mm o skoku 150 mm ze wspomaganiem gazowym, tył: wahacz wleczony z dwoma elementami resorujaco-amortyzujacymi o skoku 90 mm z 4-stopniową regulacją wstępnego napięcia ze wspomaganiem gazowym;
- hamulec przedni dwutarczowy 260 mm, zacisk jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bebnowy 180 mm;
- koła odlewane;
- ogumienie bezdętkowe - przód: 100/90-19 57H, tył: 150/90-15 M/C 74H;
Wymiary i masy
- długosc 2310 mm;
- szerokość 810 mm;
- wysokość 1235 mm;
- wysokość siedzenia 750 mm;
- rozstaw osi 1585 mm;
- prześwit 135mm;
- kąt pochylenia widelca 32 st.;
- wyprzedzenie 127mm;
- masa pojazdu gotowego do jazdy 241 kg;
- masa dopuszczalna 425 kg;
- zbiornik 13,5 l, rezerwa 1,8 l;
Osiągi
- prędkość maksymalna 161 km/h;
- przyspieszenie 0-100km/h 6,2 sek;
- zużycie paliwa 5,0-6,5l/100km;
Eksploatacja
- cisnienie w ogumieniu: przód - 200 kPa, tył - 225 kPa;
- olej silnikowy: SAE10W40 SE - 4,0 l (z filtrem);
- olej przekładni katowej: API GL-5 SAE90 - 150 ml;
- olej zawieszenia przedniego: SAE10W20 320 ml;
- swiece zapłonowe: NGK DR7EA-9;
- wolne obroty: 1050-1150rpm;