Stukanie w silniku
Stukanie w silniku
Witam!
Mam problem. Od kilku dni w silniku słychać bardzo głośne stukanie zaczyna od 2900 obrotów, przestaje stukać w czasie przyspieszania i zwalniania. Stukanie jest tak głośne, że nie mogę określić skąd dobiega. Może miał ktoś podobny problem i wie co to może być.
Mam problem. Od kilku dni w silniku słychać bardzo głośne stukanie zaczyna od 2900 obrotów, przestaje stukać w czasie przyspieszania i zwalniania. Stukanie jest tak głośne, że nie mogę określić skąd dobiega. Może miał ktoś podobny problem i wie co to może być.
Tak ! - przy każdym cylindrze jest dwie sprężyny napinające ślizgi które należy sprawdzić - jedna w napinaczu nawinięta na popychacz (ten wystający - u mnie się zawiesił) można określiś ile jeszcze może pójść w pracę, druga sprężyna (większa) trochę wyżej pod dużą śrubą napinająca oba ślizgi - można troszkę rozciągnąć, jak stuki ustaną to znaczy że pomoże wymiana na nowe.wisniowy1 pisze:Czy we własny zakresie można to sprawdzić? :?:Starszy pisze:...z pewnością rozrząd - trzeba przejrzeć napinacze !
Rozrząd powinien wytrzymać co najmniej 50tyś , wobec tego masz inny przebieg.
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
A czy ta regulacja nie jest dostępna po 94 roku??Starszy pisze:Tak ! - przy każdym cylindrze jest dwie sprężyny napinające ślizgi które należy sprawdzić - jedna w napinaczu nawinięta na popychacz (ten wystający - u mnie się zawiesił) można określiś ile jeszcze może pójść w pracę, druga sprężyna (większa) trochę wyżej pod dużą śrubą napinająca oba ślizgi - można troszkę rozciągnąć, jak stuki ustaną to znaczy że pomoże wymiana na nowe.wisniowy1 pisze:Czy we własny zakresie można to sprawdzić? :?:Starszy pisze:...z pewnością rozrząd - trzeba przejrzeć napinacze !
Rozrząd powinien wytrzymać co najmniej 50tyś , wobec tego masz inny przebieg.
Abramsm1a1 pisze:A czy ta regulacja nie jest dostępna po 94 roku??Starszy pisze:Tak ! - przy każdym cylindrze jest dwie sprężyny napinające ślizgi które należy sprawdzić - jedna w napinaczu nawinięta na popychacz (ten wystający - u mnie się zawiesił) można określiś ile jeszcze może pójść w pracę, druga sprężyna (większa) trochę wyżej pod dużą śrubą napinająca oba ślizgi - można troszkę rozciągnąć, jak stuki ustaną to znaczy że pomoże wymiana na nowe.wisniowy1 pisze:Czy we własny zakresie można to sprawdzić? :?:Starszy pisze:...z pewnością rozrząd - trzeba przejrzeć napinacze !
Rozrząd powinien wytrzymać co najmniej 50tyś , wobec tego masz inny przebieg.
...mój jest z 92r - opisuję co można zobaczyć przy moim !
- poza tym wkiedyś intensywnie przeglądając wszystko co dotyczy VN 750 - przed zakupem - wyczytałem, że zmiany rozrządu były wprowadzone w 90, lub po 90r - nie pamiętam. Wizualnych, poza deklami silnika i boczkami (mało istotne dla eksploatacji) różnic pomiędzy moim a tym z 94r nie zauważyłem
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Bo 90 r. czy 94 r. niczym wizualnym się nie różni, jak już kiedyś pisałem chodzi o to że od 94 r. dano lepsze napinacze oraz ślizgi rozrządu, poprawiono również wodzik w skrzyni biegów który w starszych modelach pękał i trza bylo rozbierać skrzynie.Starszy pisze:Abramsm1a1 pisze:A czy ta regulacja nie jest dostępna po 94 roku??Starszy pisze:Tak ! - przy każdym cylindrze jest dwie sprężyny napinające ślizgi które należy sprawdzić - jedna w napinaczu nawinięta na popychacz (ten wystający - u mnie się zawiesił) można określiś ile jeszcze może pójść w pracę, druga sprężyna (większa) trochę wyżej pod dużą śrubą napinająca oba ślizgi - można troszkę rozciągnąć, jak stuki ustaną to znaczy że pomoże wymiana na nowe.wisniowy1 pisze:Czy we własny zakresie można to sprawdzić? :?:Starszy pisze:...z pewnością rozrząd - trzeba przejrzeć napinacze !
Rozrząd powinien wytrzymać co najmniej 50tyś , wobec tego masz inny przebieg.
...mój jest z 92r - opisuję co można zobaczyć przy moim !
- poza tym wkiedyś intensywnie przeglądając wszystko co dotyczy VN 750 - przed zakupem - wyczytałem, że zmiany rozrządu były wprowadzone w 90, lub po 90r - nie pamiętam. Wizualnych, poza deklami silnika i boczkami (mało istotne dla eksploatacji) różnic pomiędzy moim a tym z 94r nie zauważyłem
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości