Strona 1 z 1

Rozbiórka

: czw sie 01, 2013
autor: Ramms
Po sezonie zamierzam rozebrać swojego VN`a. Dlaczego o tym już teraz piszę? Bo chcę się przygotować, a wiem, że zebranie Waszych opinii może troszkę potrwać z uwagi na trwający sezon. Więc tak:

1. Chcę wymienić osłony przeciw pyłowe. Jak się do tego zabrać (osłony dzięki Zeusowi na dniach dotrą), w jaki olej się zaopatrzyć itd. Wdzięczny będę za wyjaśnienie a`la "jak krowie na rowie" :D
2. Czy ktoś z Was robił dolną część lagów, aluminiową na lustro? koła...?

cdn.

Re: Rozbiórka

: czw sie 01, 2013
autor: Brein
Ramms pisze:Chcę wymienić osłony przeciw pyłowe
Masz na myśli filtry powietrza?

: czw sie 01, 2013
autor: Zeus
uszczelniacze do lag ;)

: czw sie 01, 2013
autor: Brein
Zeus pisze:uszczelniacze do lag ;)
Wolałem się upewnić bo i z takim określeniem się spotkałem :D

: pt sie 02, 2013
autor: Sztandar
Również myślę o wypolerowaniu wszystkich ameliniowych :D elementów, tylko co pużniej, jak je zabezpieczyć? może pomalować bezbarwnym? tylko czy nie będzie zchodzić?

: sob sie 03, 2013
autor: Japa
Po pomalowaniu bezbarwnym przestanie sie swiecic.
Chyba pozostaje zostawic wypolerowane i po znacznym utlenieniu sie alu ponowic zabieg.

: sob sie 03, 2013
autor: Ramms
O tym nie pomyślałem, że to się zacznie utleniać, może jest jakaś pasta specjalna...Zeus, masz coś takiego? Bo oleum do lag pewnie masz, zamówię bliżej okresu zimowo-serwisowego ;)

: sob sie 03, 2013
autor: Tomek85
2. Czy ktoś z Was robił dolną część lagów, aluminiową na lustro? koła...?

Ja robię tak...
Nakładam pastę i czekam aż wyschnie, później delikatna flanelowa szmata (tylko duża żeby golenie chociaż raz owinąć) i ręcznie jadę aż mam lustro. Tak doprowadziłem w moim vn dolne części lagów do stanu lustra :p

: ndz sie 04, 2013
autor: Ramms
Tomek85 pisze: Ja robię tak...
Nakładam pastę i czekam aż wyschnie, później delikatna flanelowa szmata (tylko duża żeby golenie chociaż raz owinąć) i ręcznie jadę aż mam lustro. Tak doprowadziłem w moim vn dolne części lagów do stanu lustra :p
ręcznie? bez maszyn? jaka pasta (?), koszula w kratę czy w pasy (żarcik)...i powiedz jak to się zachowuje podczas użytkowania, jak zabezpieczasz itp.

: ndz sie 04, 2013
autor: Tomek85
Dokładnie... ręcznie wszystko poleruję. Podczas tarcia schodzi czarny syf który zostaje na szmacie (tak się zciera aluminium) a pod koniec czyszczenia biorę drugą czystą szmatę i wycieram dokładnie bo zostaje jeszcze czarny nalot i mgiełka. Pasta to zwykła dostępna w każdym sklepie AUTOSOL. Nie da się tego zabezpieczyć, po prostu trzeba co jakiś czas zabieg powtórzyć.

: śr sie 07, 2013
autor: Ramms
...jasne dzięki :ok: